תיקון קולטי שמש

תיקון קולטי שמש

דוד שמש לא מחמם הוא מצב בלתי נסבל. הדוד מותקן על הגג, 'רחוק מהעין' ואתם לא יודעים מה התקלה, איך נדרש יהיה לתקן וכמה זה יעלה. דוד שמש שאינו פועל כראוי הוא גם מעלה את צריכת החשמל בבית, עקב כך שהוא מצריך את הפעלת הדוד החשמלי בעת שמתקלחים בבית ללא הפסקה כמעט. קורה לפעמים שכבר כן מזמינים טכנאי לתיקון קולטי שמש והוא מצהיר לאחר בדיקה, כי הדוד או הקולט לא ניתנים לתיקון וחייבים להחליף בחדשה. איך ניתן לדעת אם הוא צודק או לא?

הגיע הזמן שמישהו יגיד לכם את האמת על תיקון קולטי שמש

בימי הקרה בחורף האחרון, יותר ויותר משקי בית סבלו מתקלות חוזרות ונשנות בדוד השמש. זה נשמע לכם מוכר? האם גם אצלכם התקלקל הדוד בדיוק כשאתם זקוקים לכך?

על 4 מיתוסים מצויים בקרב מתקני הדודים וחשיפת האמת – במאמר שלפניכם.

(במאמר דלהלן תקראו על פתיחת סתימות מרזבים בימי קרה).

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

תיקון קולטי שמש
תיקון קולטי שמש באמינות וביעילות

תיקון זכוכית קולטי שמש

  1. מיתוס ראשון: "אם הקולט התנפץ כתוצאה מהקור, אין מה לעשות אלא להחליף את הקולט".

האמת היא: אפשר כן להחליף את הזכוכית. ואם כבר מדברים על זה, מומלץ להתקין זכוכית מחוסמת על מנת למנוע את הישנות התקלה. וכמו כן, למי שמתגורר במקומות המועדים לקרה, מומלץ מלכתחילה להזמין קולט בעל צינור ברזל (סקדיול 40) שהוא גמיש יותר ואינו גורם להתפוצצות הזכוכית כתוצאה מהקפאה, ולא צינור נחושת.

  1. מיתוס שני: "כדי להקדים תרופה למכה, שלא תזדקקו לתיקון זכוכית קולטי שמש, מומלץ להשאיר את הברז במצב טפטוף למשך כל ימי הקרה".

האמת היא: שכל הרעיון הוא שאם המים בצינור הדוד יזרמו כל הזמן, הם לא יקפאו, וכך אנו מנטרלים את הגורם להתפוצצות הזכוכית. אם כך, זה לא יעזור כלום, אם לא תפעילו את הדוד תוך כדי זרימת המים.

  1. "תקלות בקולטי שמש לרוב לא שווה לתקן, חייבים להחליף"

האמת היא: שהתקלות הנפוצות בדוד הן א. זכוכית הקולט שהתנפצה (על כך כבר הסברנו לעיל). ב. אבנית שהצטברה מחימום חוזר ונשנה של המים (בדומה לאבנית בקומקום החשמלי) וג. חור בצינור הגורם לנזילה. שני תקלות אלו ניתן ושווה לתקן אותם, כאשר הבעיה אינה חמורה. ואפרופו אבנית, מומלץ מאוד לבצע ניקוי אבנית (על ידי איש מקצוע) אחת לשנתיים.

  1. "תיקון זכוכית קולטי שמש מהסוג הזה / מהחברה הזו עולה יותר יקר".

האמת, אין סיבה לשינוי במחיר בין חברות דודי השמש השונים (אלא אם כן, אתם מעוניינים להתקין זכוכית מחוסמת, אבל זה ודאי לא תלוי חברה).

תיקון זכוכית קולטי שמש
תיקון זכוכית קולטי שמש זה אפשרי ויותר זול

תיקון קולטי שמש ירושלים, לסיכומו של דבר

בימי הקרה בחורף האחרון, יותר ויותר משקי בית סבלו מתקלות חוזרות ונשנות בדוד השמש והזדקקו לתיקון קולטי שמש ירושלים והסביבה בעיקר.

כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, ניתן ושווה לתקן את קולטי השמש כאשר הבעיות אינן חמורות הן בבעיית אבנית, הן בתיקון נזילה וכן בהחלפת הזכוכית. כמו כן, אין הבדל במחירי התיקון של הקולטים בין החברות השונות.

בנוסף, במאמר המלצנו: להזמין קולט שמש עם צינור מסוג סקדיול 40 או זכוכית מחוסמת במקומות המועדים לימי קרה (אגב, זכוכית מחוסמת מומלצת גם באזורים של טרור וונדליזם שהזכוכית עלולה להישבר מאבן שנזרקת וכדומה). כמו כן המלצנו להזמין טכנאי לניקוי אבנית אחת לשנתיים, על מנת לאפשר תפקוד תקין של הקולטים וחיסכון עצום בחשמל ובתיקון קולטי שמש ירושלים.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגנו בפניכם מידע מקיף על 3 מיתוסים של טכנאים שמציעים דוד שמש מחיר כולל התקנה בזול מאוד ומנצלים את הלחץ בשיא החורף כאשר הדוד שבור ואין מים חמים להתקלח. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו מיתוס הייתם מוסיפים מעבר ל-4 המיתוסים שהצגנו במאמר? אנו בטוחים שישנם עוד… אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

תיקון קולטי שמש ירושלים
למרות הביקוש, תיקון קולטי שמש בירושלים והסביבה בלבד

תיקון קולטי שמש מחיר

הצעד הבא שלכם לתיקון קולטי שמש יעיל ואמין הוא להזמין אותנו להצעה לתיקון קולטי שמש מחיר.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית בתחום דודי השמש או לקבל מידע על תיקון קולטי שמש מחיר חיסכון או על אינסטלטור מומחה להתקנת מושב אסלה? הקליקו עכשיו על מאגר המאמרים הרב באתרנו.

תיקון קולטי שמש מחיר
תיקון קולטי שמש מחיר נמוך יותר מאשר החלפה

מחפשים מומחה תיקון קולטי שמש?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button