דוד שמש מחיר כולל התקנה

דוד שמש מחיר כולל התקנה

דוד השמש שלכם מונח על גג הבניין ואתם בדרך כלל לא מודעים כלל למה שקורה אתו, אם הוא נוזל, מטפטף וכו', רק כשמגיע החורף ואתם מגלים שאין לכם מים חמים אתם מתחילים לחשוד ואז לאחר בדיקה לפעמים מתברר שכבר מאוחר מלהציל אותו ושצריכים להחליף את הדוד בחדש. אבל – סטופ! לפני שאתם מרימים טלפון לאיזה מתקין דודים מזדמן אתם צריכים לדעת כמה חוקי ברזל שלא תזוזו מהם בשביל אף רוח שבעולם…

החוקים שאתם חייבים לדעת לפני שמזמינים דוד שמש מחיר כולל התקנה

רבים רוצים להזמין דוד שמש מחיר כולל התקנה, אך אינם יודעים את מי להזמין, מיהו מתקין דודים אמין? נשמע לכם מוכר? האם גם אתם צריכים להחליף דוד שמש ולא יודעים איך לזהות מתקין דודים אמין?

במאמר שלפניכם הבאנו 3 חוקים חשובים שעל הרוצים להזמין דוד שמש מחיר כולל התקנה לדעת ואיך ניתן דרך חוקים אלו להבין את אמינות המתקין.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

החוק הראשון שאתם חייבים לדעת הוא שלרוב אין צורך להחליף את הדוד כולו. מתקינים מסוימים יציעו לכם הצעות 'זולות' להחלפת כל הדוד. אבל זה לא נכון, כי לפעמים צריך להחליף רק את הדוד, לפעמים גם את הקולטים (או רק את הקולטים…) ולפעמים גם את הצנרת. אם למשל הדוד הפסיק לגמרי לחמם לכם את המים, ייתכן שהבעיה היא רק בקולט אך הדוד תקין ואין כלל צורך להחליף אותו. ולכן צריך להזמין איש דודים אמין.

דוד שמש מחיר כולל התקנה
דוד שמש מחיר כולל התקנה – רק מה שאתם צריכים

דוד שמש כולל התקנה – גודל וציפוי

החוק השני שחייבים לדעת לפני שמזמינים דוד שמש כולל התקנה מדבר על גודל הדוד. אתם צריכים לדעת מראש מה גודל הדוד הדרוש לכם. מקובל לחשב כ-40 ליטר לנפש למקלחת. מה שאומר שמשפחה בת יותר מ-3 נפשות תצטרך דוד יותר גדול מ-120 ליטר. כך יהיה מספיק מים חמים גם אם כל בני המשפחה יתרחצו אחד אחרי השני. חשוב לדעת את זה כדי שמתקין דודים לא אמין לא ינסה למכור לכם רק את מה שמשתלם לו יותר.

החוק השלישי שחייבים לדעת כשמזמינים דוד שמש הוא, שלפני כ-5 שנים (ב-2017) שינו את התקן הישראלי של דודי השמש וקבעו כי מה שהיה מותר לצפות את הדוד בציפוי בטומני או אפוקסי כדי למנוע חלודה – יהיה מעתה אסור. כיום מותר לצפות את הדוד רק בציפוי אמייל. ציפוי בטומני מוזיל את העלות של הדוד ולכן אם דוד שמש כולל התקנה נראה לכם זול מדי, יכול להיות שכאן טמון הקטש… אבל זכרו! הסיבה שמחברי התקן אסרו את הציפויים הנ"ל היא בריאותית ועל בריאות כידוע, לא מתפשרים!

דוד שמש כולל התקנה
דוד שמש לפי הגודל הנדרש כולל התקנה במחיר פנטסטי

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

לסיכומו של דבר – רבים רוצים להזמין דוד שמש, אך אינם יודעים מיהו מתקין דודים אמין? כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שתדעו אם המתקין אמין, הזמינו אצל מתקין או אצל שרברב בירושלים שיבדוק את כל חלקי הדוד לפני שהוא מציע החלפת דוד קומפלט וכן שיציע לכם דוד שמתאים לגודל המשפחה (למשפחה בת 3 נפשות הזמינו דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה וכן הלאה) ושעומד בכל התקנים הישראליים.

מה עוד כדאי לדעת לפני שמזמינים דוד שמש?

בטרם ההזמנה בררו באיזה חברה מדובר. ישנם חברות יקרות וישנם זולות יותר. ההבדל ביניהם הוא רק המוניטין של החברה, כשמדובר בדוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה למשל, אין הבדל באיכות וכך גם בשאר הגדלים (אלא אם כן מדובר בהפרש גדול, ואז ייתכן שהציפוי לא עומד בתקן – כפי שהוזכר לעיל).

עכשיו תורכם: עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 חוקים שתוכלו לדעת על פיהם אם המתקין אמין. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? איזו חוק הייתם מוסיפים מעבר ל-3 החוקים שהצגנו במאמר? אנא, שתפו אותנו כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהתקדם.

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה
דוד שמש 120 ליטר קבלו הצעת מחיר כולל התקנה

קבלו הצעת מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

הצעד הבא שלכם להתקנה אמינה של דוד שמש הוא להרים אלינו טלפון על מנת לקבל הצעת מחיר אמינה ואטרקטיבית לדוד שמש איכותי ועל פי התקן. כמו גם אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה, הרימו אלינו טלפון ונעשה לכם מחיר מיוחד.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית להתקנת דודי שמש וכלים סניטריים, להתקנת אסלה מונובלוק, לפתיחת סתימות מרזבים או למחיר אמבטיה כולל התקנה? בקרו במאמרים הרבים כאן באתר. לקבלת הצעת מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה התקשרו עכשיו!

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה
מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה אמינה ומקצועית

מחפשים מומחה דוד שמש מחיר כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button