הסדר ביטוח של נזקי מים וצנרת

שירותי אינסטלציה - הסדר ביטוח של נזקי מים וצנרת

הסדר ביטוח של נזקי מים וצנרת

הסדר ביטוח הוא דבר חשוב מאוד שכדאי להיערך לו מבעוד מועד. רובנו נוטים לא לחשוב על מצבים קטסטרופליים בהם נזדקק לתיקונים ושיפוצים דחופים שעלותם לרוב תהיה יקרה מאוד. בדיוק בשביל זה ועל מנת להקל על הסיטואציות הללו בבוא העת – חברות הביטוח השונות מציעות מגוון רחב של פוליסות לביטוח דירה שכולל כיסוי על נזקים בצנרת כתוצאה מנזקי טבע כמו צונאמי, רעידות אדמה, שריפות ועוד.

כאמור פעמים רבות אנשים רוכשים בית ומעדיפים שלא לחשוב על תרחישים גרועים אך מצבים אלו בהחלט יכולים לקרות. לדוגמה – חזרתם הביתה וגילתם שכל הבית שלכם מוצף בגלל צינור סורר שהתפוצץ. במצב כזה הסדר ביטוח יכול להסדיר ולבטח נזקים של צנרת. אם יש לכם ביטוח דירה או שאתם מעוניינים לרכוש אחד חשוב לוודא שיש לכם סעיפים מיוחדים בחוזה שעונים בדיוק על הבעיות הללו – כך שבמידה והמבנה ידרוש שיפוץ ו/או תיקון נזקים הבית לא יאבד מערכו.

אילו נזקים מכסה הביטוח?

הסדר ביטוח של נזקי מים וצנרת מוגדר כחלק מפוליסה של ביטוח הדירה שרכשתם והוא מגן עליכם במקרים בהם יש נזקים שנוצרו כתוצאה ממים שהמקור שלהם הוא במתקני האינסטלציה של הבניין/בית, צנרת או במקרים שהנזק נגרם כתוצאה של פגעי טבע כמו סופות, גשמים ורעידות אדמה.

כמו כן, נזקי צנרת יכללו נזקים שהתרחשו בעקבות דליפה של מים מתוך מתקני ההסקה והאינסטלציה כמו לדוגמה פיצוץ בצינור שגרם לרטיבות, פיצוץ של דוד חשמל שגרם להצפה, סתימות במרזב ובמתקני אינסטלציה שהוביל להצפה, נזילה או/ו רטיבות.

במקרה ונגרם לכם נזק כתוצאה מאחד הגורמים שצוינו לעיל בין אם למבנה או/ו לרכוש חשוב מאוד להתייעץ עם המוקד על האינסטלטור שיעניק שירות במסגרת הסדר הביטוח. כמו כן, חשוב לבקש תיעוד

יש לכם שאלות? רוצים לשמוע עוד? מוזמנים להשאיר פרטים והנציגים שלנו יחזרו אליכם בהקדם או התקשרו אלינו עוד היום – 0546273000 אינסטלטור בירושלים אינסטלטוב

מחפשים מומחה הסדר ביטוח של נזקי מים וצנרת?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button