דודים ומערכות סולריות

אינסטלטור בירושלים יצאת צדיק דודי שמש - דודים ומערכות סולריות

דודים ומערכות סולריות

כיום מקלחת חמה היא ממש לא מותרות וניתן למצוא דוד שמש כמעט בכל בית בישראל (למעשה באחד מכל שלושה בתים מתוקן דוד שמש) ובמידה ואינם בנמצא אז רוב הסיכויים שמותקן דוד חשמלי במקום. דוודים מסייעים לנו ליהנות ולהתקלח, להתרחץ ולשטוף כלים במים חמימים ונעימים. למרות שמדובר במוצרים שאמורים לשרת אותנו לאורך שנים רבות – אנו משתמשים בהם בצורה יומיומית מה שמגביר את הסיכוי להיווצרות תקלות שונות. אם אתם חווים תקלה בדוד או במערכת הסולרית שלכם התקשרו עוד היום למתקין דודים שיוכל לפתור לכם את הבעיה במהירות.

אילו שירותים אנו מציעים?

  • תיקון והתקנה של כל סוגי הדוודים: שמש, חשמל, צילינדר.
  • פתרונות חימום שונים והתקנה של קולטים ומערכות סולריות.
  • צוות מתקינים וטכנאים מורשים ומוסמכים
  • מחירים הגונים ואחריות על כל עבודה

תיקון כל סוגי הדודים

אינסטלטור בירושלים "אינסטלטוב" נותנים שירות לכל סוגי הדוודים – בין אם זה התקנה/תיקון של דודי חשמל או תיקון/התקנה של דודי שמש. במידה ומדובר בתקלה צוות הטכנאים המקצועי שלנו יזהה את מקור הבעיה במהירות ויבצעו תיקון באופן היסודי והטוב ביותר כדי שתוכלו ליהנות ממים חמים ונעימים בלי עיכובים מיותרים.

ניסיון עשיר וצוות טכנאים מקצועי

למרות שמדובר במתן שירות מאוד נפוץ – חשוב מאוד ליפול לידיים נכונות ומקצועיות. אנשים רבים נוטים לבחור אנשי מקצוע על פי המחיר ומהר מאוד מגלים שהם צריכים להזמין שוב איש מקצוע כדי לתקן תקלות חוזרות או במקרים גרועים אף נזקים שנוצרו כתוצאה מטיפול לא נכון. חברתנו מחזיקה בניסיון ומוניטין של שנים עם מאות לקוחות מרוצים ואנו נדאג לתקן כל תקלה בדרך המקצועית ביותר!

מתקין דודים עם זמינות 24/7

אמצע הלילה וגילתם שהדוד שלכם התפוצץ? אנו נותנים שירות בטווחי שעות רחבים במיוחד ונתחייב להגיע אליכם בזמן הקצר ביותר על מנת שאתם תוכלו ליהנות ממים חמים וראש שקט בהקדם. לרשותנו עומדים הכלים הטכנולוגים המתקדמים ביותר בשילוב עם ניסיון, מקצועיות ויחס אדיב שיובילו לזיהוי מהיר של מקור התקלה ומתן פתרונות מתואמים אישית בשטח.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר חייגו -0546273000 אינסטלטור בירושלים אינסטלטוב

מחפשים מומחה דודים ומערכות סולריות?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button