התקנת מושב אסלה

התקנת מושב אסלה

מתוך אלו שזקוקים להחליף את האסלה בחדשה, ישנם 2 סוגי אנשים, יש את אלו שמיד יזמינו אינסטלטור או מתקין מוסמך ויש את אלו שינסו לחסוך כמה שקלים וינסו לעשות זאת בעצמם. חיסכון הוא דבר מצוין, התחושה שהתקנתם את האסלה בעצמכם היא תחושה של סיפוק – חסכתם כסף… השאלה היא אם התקנת מושב אסלה זה באמת חיסכון.

בחן את עצמך: האם התקנת מושב אסלה עצמית תחסוך לך כסף?

המצב הכלכלי מביא יותר ויותר אנשים לחפש לחסוך כסף. הם מנסים לעשות כל דבר בעצמם. כולל התקנות אינסטלציה וכדומה. כשהם מזמינים איש מקצוע להתקין, כשמגיע מעמד התשלום הם חשים החמצה. לאחר שראו שאיש המקצוע עשה את ההתקנה בזמן מועט יחסית, הם אומרים לעצמם – זה פשוט… בפעם הבאה אעשה זאת בעצמי… זה נשמע לכם מוכר? האם גם אתם חשים את תחושת ההחמצה לאחר שאתם מזמינים איש מקצוע?

במאמר שלפניכם תוכלו לבחון את עצמכם אם התקנה עצמית אכן חוסכת כסף.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

שאלה: לפני שמתקינים, צריך לפרק את הישן… האם אתם יודעים כיצד מפרקים את האסלה הישנה?

אם אתם מוכנים לבלגן של רטיבות, ללכלוך ולזמן שייקח לנקות סביב מקום ההתקנה, אתם יכולים להיכנס להרפתקה ולצאת יחסית בשלום (רק תזכרו לשים בגדי עבודה…). אם זה נראה לכם פשוט, כמה הכאות פטיש וזהו… טעות חמורה היא בידכם. הורדת אסלה ישנה מוציאה לכלוך רב ומים עכורים שהצטברו בתחתית במשך שנים, אם תצטרכו להשליך את הבגדים לפח האשפה לאחר העבודה הכניסו אותם לחישוב של הכסף שחסכתם… מה גם שכדי למזער נזקים צריך לדעת איך להסיר אותה, לפי סוג האסלה ותנאי השטח.

התקנת מושב אסלה
לפני התקנת מושב אסלה צריך לדעת איך לפרק את הישנה

התקנת מושב אסלה הידראולי – מה צריך לדעת

שאלה: אם אתם מתקינים מושב אסלה הידראולי, מן הסתם צריך לחבר אותו לצנרת הישנה. האם אתם יודעים איך לעשות התקנת מושב אסלה הידראולי או התקנת אסלת מונובלוק ולחבר לצנרת הישנה?

אם יש לכם רקע והבנה באינסטלציה אתם בהחלט יכולים להתקין בעצמכם. אם לא, אתם תסתבכו היטב עם פעולה שאינסטלטור ירושלים עושה בשניות. ואז חשבו גם את שעות העבודה שהפסדתם ואת העלות של האינסטלטור שבסוף תצטרכו להזמין כדי לתקן את הנזקים…

השאלה האחרונה ואולי הכי חשובה היא אם יש לכם חוש טכני.

אם כן, אתם יכולים להיעזר בהוראות היצרן ואולי עוד 2-3 שיחות טלפון לחבר שמתמצא והעניין מסודר… אם אין לכם חוש טכני, זה ממש לא בושה, לרוב האנשים אגב אין… אבל אם תתחילו לעשות התקנת מושב אסלה הידראולי בעצמכם אתם עלולים להרוס את האסלה בדרך, אתם עלולים להבריג בורג במקום לא נכון או למרוח דבק חזק ולהזיק לאסלה…

התקנת מושב אסלה
התקנת מושב אסלה הידראולי מצריך רקע באינסטלציה

התקנת מושב אסלה מחיר וסיכום

יותר ויותר אנשים מחפשים לחסוך כסף. כשמגיע מעמד התשלום לאיש מקצוע זה נראה להם התקנת מושב אסלה מחיר יקר. לאחר שראו שאיש המקצוע עשה את ההתקנה בזמן מועט יחסית, הם אומרים לעצמם – זה פשוט… בפעם הבאה אעשה זאת בעצמי… אז כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי שאכן תחסכו כסף מהתקנה עצמית, חשוב שיהיה לכם חוש טכני, שתוודאו שאתם יודעים איך מפרקים את האסלה הישנה בלי לגרום לנזק בלתי הפיך לצנרת וכן שתדעו איך מחברים את האסלה החדשה לצנרת שהותאמה לאסלה מסוג אחר.

עכשיו תורכם

עד עכשיו הצגתי בפניכם 3 שאלות שתוכלו לבחון את עצמכם אם אתם באמת חוסכים כסף בהתקנה עצמית של האסלה. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? האם כבר ניסיתם פעם להתקין בעצמכם כלים סניטריים? האם זה הצליח לכם? לא הצליח? אנו מבטיחים התקנת מושב אסלה מחיר נמוך לכל מי שישתף אותנו😊.

התקנת מושב אסלה מחיר
קבלו התקנת מושב אסלה מחיר אטרקטיבי

הזמינו אצלנו אסלה כולל התקנה

אם קראתם עד כאן, הצעד הבא שלכם להתקנת מושב אסלה באופן מוצלח וללא נזקים הוא פשוט להרים טלפון ולהזמין אותנו אצלנו אסלה כולל התקנה. או אם תרצו רק לברר מחיר אתם מוזמנים בשמחה להתקשר ולבקש הצעת מחיר.

כמו כן, תוכלו לברר עכשיו על המבצע האטרקטיבי של דוד שמש מחיר כולל התקנה.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים.

רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית למוצרים סניטריים, רכישת אסלה כולל התקנה, פתיחת סתימות מרזבים, ואינסטלציה בכלל? כנסו למאמר הרלוונטי כאן באתר.

אסלה כולל התקנה
לחיסכון אמיתי, אסלה כולל התקנה מזמינים אצל מומחים

מחפשים מומחה התקנת מושב אסלה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button