התקנת כלים סניטריים

התקנת כלים סניטריים

התקנת כלים סניטרים מחיר מיוחד לתושבי ירושלים

אנו בחברת אינסטלטור בירושלים אינסטלטוב מעניקים שירותי אינסטלציה בכל הנוגע להתקנה ותיקון של כלים סניטריים תוך מתן שירות מקצועי עם תוצאות ארוכות טווח, יחס אישי ללקוחות שלנו ומחירים משתלמים לכל כיס.

לכלים הסניטריים בחיינו יש תפקיד משמעותי מאוד בשמירה על הניקיון והיגיינה וכתוצאה מכך גם על הבריאות שלנו. בנוסף, יש להם השעה רבה על האסתטיקה בבית ולכן יש חשיבות רבה בבחירה נכונה של כלים סניטריים וכן באיש המקצוע שיבצע את התקנתם באופן המקצועי ביותר על מנת שישמשו אתכם עוד שנים רבות.

במסגרת שירותנו אנו ב אינסטלטור בירושלים אינסטלטוב מבצעים התקנה, החלפה ותיקון כלים סניטריים שכולל התקנה והחלפת אסלות, כיורים, שיפוץ חדרי אמבטיה, התקנה והחלפה של מקלחונים, אמבטיות, תיקון ניאגרות רגילות וסמויות. אנו עובדים עם כל סוגי ההחברות ובמהלך עבודתנו מקפידים על ניקיון מרבי ועבודה יסודית.

התקנת כלים סניטריים

הצוות המקצועי שלנו צבר לאורך השנים ניסיון עשיר בכל הנוגע להתקנה ותיקון כלים סניטרים וזאת בהתאם לתקן המיוחד שנדרש – תקן ישראל 1205 וזאת על מנת להבטיח לכם שהמלאכה תבוצע בהתאם לכללים המחמירים ביותר. בעבודתו נדאג להתאים לכם את שיטת ההתקנה האידאלית תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה, איכות עבודה וניקיון.

שזה מגיע להתקנת כלים סניטריים אנו ממליצים לכם לא להתפשר ולנסות לבצע את העבודה באופן עצמאי וכן להימנע מ"חאפרים" כדי לא להגיב למצב שהכיור שהותקן גבוה מדי או נמוך מדי או במקרה הגרוע שייגרמו נזקים ומפגעים בטיחותיים שעלולים לעלות לכם בעתיד ביוקר.

מחירון התקנת כלים סניטריים מחיר מיוחד לתושבים

עלות השירות תשתנה בהתאם לסוג השירות או הבעיה וכן מידת המורכבות שלה. כמובן שככל שהבעיה תהיה מורכבת ותצריך שימוש בכלים מיוחדים עם שעות עבודה מרבות המחיר יהיה גבוה לעומת פתרון של בעיות פשוטות. בכל מקרה – טווח המחירים הוא רחב ומשתנה מאוד לכן כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית שתדאג לאפיין את הבעיה ולתת לכם הצעת מחיר הוגנת.

זקוקים להתקנה או תיקון של כלים סניטריים? הצטרפו למאות לקוחות שכבר בחרו בנו. לפרטים וקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו – 0546273000 אינסטלטור בירושלים אינסטלטוב

מחפשים מומחה התקנת כלים סניטריים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button