פתיחת סתימות מרזבים

פתיחת סתימות מרזבים

סתימות ונזילות במרזב הן לא נעימות, הן גורמות ללכלוך רב ולהצפות במקרים חמורים יותר. לחילופין, אם נוצרת סתימה הגורמת להצפה אתם מנסים לעלות לגג, בשיא הקור ובגשם עוצמתי לפעמים, לפתיחת סתימות מרזבים ולאפשר זרימה טובה של המים. הבעיה קיימת בעיקר בתחילת עונות הגשמים, כשעל פתח המרזב הצטברו עלים, אבק ולכלוך במשך הקיץ או כתוצאה מהתקנה לא נכונה של מערכת המרזבים בביתכם. אם מזניחים את הטיפול במרזב זה עלול לגרום לרטיבות חמורה בתקרה ונזקים נוספים לקירות והכי גרוע ליסודות הבניין – אם המים מצטברים זמן רב במקום קריטי מבחינת היסודות. בואו נראה מה ניתן לעשות כדי למנוע את הבעיה.

פתיחת סתימות מרזבים וכן 3 טיפים פשוטים למניעת סתימות מיותרות במרזב

אחד הדברים שרוב האנשים לא יודעים על בעיות הנובעות מהמרזב בגג הוא שניתן למנוע את הבעיה באמצעות פתרונות פשוטים ליישום. מדי חורף אנו רגילים לשמוע על מקרים של אנשים שעלו לגג באמצע הלילה (תוך כדי סיכון עצמי לא קטן) בכדי לפתוח את הסתימה במרזב. נשמע לכם מוכר? האם גם אתם נתקלתם במרזב סתום בסופה הראשונה של החורף?

אולי יעניין אתכם גם: התקנת תעלת ניקוז

פתיחת סתימות מרזבים
ניתן למנוע הרבה בעיות באמצעות פתיחת סתימות מרזבים 

פתיחת סתימה במרזב בהצלחה – במאמר שלפניכם.

מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

קבעו לעצמכם תאריך קבוע בתחילת עונת הסתיו (בספטמבר או מיד אחרי חגי תשרי) לעלות לגג ולוודא שהמרזב פתוח ומשוחרר מעלים ואבק. הכניסו במכשיר הטלפון שלכם תזכורת לכך לשנים הקרובות או רשמו באופן ידני בלוח שנה: "פתיחת סתימה במרזב". פעולה זו של בדיקת המרזב מעלים ולכלוך היא פעולה פשוטה שתמנע מכם בעיות רבות בהמשך.

המלצה נוספת מבית 'אינסטלטוב' היא – לאחר שהסרתם את הלכלוך מפתח הניקוז, בדקו גם אם אין שם סתימה פנימית. ניתן לבדוק זאת באמצעות התזת מים לתוכו בעזרת צינור ארוך, או באמצעות שפיכה של דלי מים לתוכו ולבדוק את קצב הזרימה של המים פנימה. וזה חשוב מאוד, כי במהלך הקיץ יכולים להיווצר סתימות פנימיות שיגרמו לכם לעוגמת נפש רבה, לעלויות יקרות ועוד.

שום רשימה בנושא בדיקת ותיקון המרזבים לא תהייה שלמה ללא שנכתוב על הבעיה שיכולה להיווצר בצנרת שגורמת לסתימות, אך היא הכי קשה לזיהוי. יש לבדוק את התקינות של השיפוע של המרזב. וזה חשוב, כי ייתכן שבעקבות הסערות בחורף הקודם נוצרה תזוזה, אף קטנה, של המרזב, שגרמה לשינוי בשיפוע. ובמקרה כזה, אם לא יתוקן השיפוע, פתיחת סתימה במרזב לא תועיל.

פתיחת סתימה במרזב
3 טיפים לפתיחת סתימה במרזב

תיקון נזילות מרזבים – סיכום

אחד הדברים שרוב האנשים לא יודעים על בעיות הנובעות מהמרזב בגג ועל תיקון נזילות מרזבים הוא שניתן למנוע את הבעיה באמצעות פתרונות פשוטים למדי. כמו שיכולתם ללמוד מהמאמר, כדי למנוע סתימות ורטיבות במרזבים בעונות הגשמים, חשוב לבדוק את הצנרת בתחילת הסתיו, ואם מתגלית בעיה שלא ניתן לפתור אותה מיידית באופן עצמי, יש להזמין אינסטלטור מומלץ בירושלים מומחה לתיקון נזילות מרזבים.

תיקון נזילות מרזבים
אפשר למנוע תיקון נזילות מרזבים באמצעות פתרונות פשוטים

תיקון נזילות במרזבים חדר

עד עכשיו הצגנו בפניכם 3 טיפים למניעת סתימות מיותרות במרזב ולתיקון נזילות במרזבים חדר. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? אם יש לכם טיפים נוספים שיישמתם בעצמכם, נשמח שתשתפו אותנו, כדי שכולנו נוכל ללמוד ולהחכים בנושא. הצעד הבא שלכם למניעת סתימות מיותרות הוא ליישם את הנאמר לעיל.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים. רוצים לקבל מאתנו עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית במגוון נושאים בתחום האינסטלציה (כגון על התקנת אסלת מונובלוק או על מחיר אמבטיה כולל התקנה ועוד)? בקרו בבלוג באתרנו. לפתיחת סתימות מרזבים או לתיקון נזילות במרזבים חדר, הזמינו אותנו, אנו זמינים לתת לכם שירות אדיב.

תיקון נזילות במרזבים חדר
מה עוד אתם יכולים להוסיף על תיקון נזילות במרזבים חדר?

מחפשים מומחה פתיחת סתימות מרזבים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button