תיקון מרזבים | התקנת מרזבים וצנרת ניקוז

תיקון מרזבים התקנת מרזבים וצנרת ניקוז

תיקון מרזבים | התקנת מרזבים | צנרות ניקוז

לרוב כאשר אנחנו רואים כתם של רטיבות, סימני עובש או התנפחות בקיר אנחנו ישר נחשוב שמדובר ככל הנראה בצנרת המים – אך למעשה זה לא תמיד המקרה. רבים ממקרי הנזילות שמובילים לרטיבות נגרמים בכלל מדליפת מים מצינורות ניקוז או מרזבים בבתים שלנו. מה הוא צנרת ניקוז ומרזבים ומתי יש צורך לקרוא לאיש מקצוע?

מרזב שמכונה גם צינור מי גשמים הינו צינור אנכי שתפקידו לקלוט את מי הגשמים שזולגים במרפסת או על הגג. הצינור מוביל את מי הגשמים לקרקע או לחילופין לאמצעי ניקוז. המרזב יהיה מתוקן לרוב לאורך קיר חיצוני של הבנה או בקירות הפנימיים. במקרים בהם תהיה בעיה בצנרת הזו אנחנו מהר מאוד נבחין ברטיבות בבית.

צנרת ניקוז תפקידה לנקז את המי שימוש שלנו

איך בודקים אם יש נזילה בצנרות ניקוז ומרזבים?

בדיקת מרזבים חובה לבצע לפני בואו של החורף! כדאי לדעת כי כיום צנרות וניקוז עשויים ממגוון רחב של חומרי גלם: החל מפלסטיק, נחושת, פח גיבריט pvc ועוד, כאשר כל חומר בעל עמידות שונה ואלה עלולים להיפגע כתוצאה מחבלה, סתימות, בלאי וכו'. בדיוק מסיבה זו, אנו ממליצים להקדים תרופה למכה ולהיעזר באינסטלטור מומלץ בירושלים שיבצע לכם בדיקה של תקינות הצנרת ובמידה ויהיה צורך לתקן או להחליף אותו תוכלו לעשות זאת בראש שקט ולא לאחר שמופיעים נזקים בביתכם.

איך מטפלים בנזילה סדקים או שברים במרזב וצנרות ניקוז?

ראשית, על מנת לטפל בבעיה ביסודיות חשוב לקרוא לאינסטלטור מומלץ בירושלים שיוכל לאתר במהירות את הבעיה ולהתאים את הפתרון האידאלי לתנאי השטח. יש 2 שיטות עיקריות לטיפול בבעיה:

  • שיטת ההטלאה – לאחר שאנו מסלקים ומנקים היטב את העצמים שהצטברו/נתקעו במרזב (שורשים, פסולת, ברגים ועוד) אנו נחדיר צינור בעל זרוע רובוטית וטלאי. הצינור יוצמד לדופן של הצינור התקול באמצעות חום גבוה והפעלת לחץ רב. הטלאי יאטום את המרזב ובכך יחזק אותו.
  • החלפה של המרזב והתקנה של חדש – במקרים בהם מדובר בנזק בלתי הפיך אז נצטרך להחליף את המרזב התקול בחדש. הצוות המקצועי שלנו ידאג לייעץ לכם לפני איזה מרזב כדאי לכם להתקין וכמובן שיעניק לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

חברתנו מתמחה באיתור נזילות מים, בעיות בקווי ביוב וכן באיטום. אנו משתמשים בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר ומחזיקים בצוות מקצועי, מנוסה שיעניק לכם שירות אישי. לפרטים נוספים התקשרו אלינו – 0546273000 אינסטלטור מומלץ בירושלים- אינסטלטוב

מחפשים מומחה תיקון מרזבים | התקנת מרזבים וצנרת ניקוז?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button