תיקון נזילות מרזבים

תיקון נזילות מרזבים

תקלה במרזב זה לא משהו נעים. מתוך ניסיון רב שנים, אנו רואים שבעיות במרזבים הם תופעה די נפוצה. בעיקר בעונת המעבר כשהגשמים הראשונים מתחילים להגיע. כדי לטפל בבעיות אלו לא מספיק לעשות טיפול מקומי ולהמשיך הלאה, כי הבעיה תחזור מהר מאוד ותמצאו את עצמכם באותו מצב. בכדי לטפל בבעיה ביסודיות צריך לעשות תיקון נזילות מרזבים.

תיקון נזילות מרזבים

מה שצריך זה איש מקצוע מומחה בעבודות ביוב שיידע לזהות את מקור הבעיה ולייעץ לכם איך למנוע או לפחות לעכב את הופעתה. ובנוסף, איש מקצוע שייתן לכם אחריות על העבודה. ומנגד, אם העבודה נעשית באמצעות אדם שאין לו תעודות ו/או ניסיון הוא עלול רק להזיק למערכת האינסטלציה והצנרת. אם יש לכם בעיה במרזב או בכלל אם אתם צריכים החלפת פתח ניקוז אמבטיה למשל, בקשו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מיומנים שיודעים לטפל בבעיה ונותנים אחריות.

אצלנו בחברת אינסטלטוב (אינסטלטור יצאת צדיק בירושלים) תקבלו הצעת מחיר מקצועית וזולה לתיקון בעיות במרזבים ולכל עבודות האינסטלציה והצנרת. אנו נותנים שירות מקצועי של צילום ואבחון הבעיה ולאחר מכן תיקון על פי דרישות הלקוח. אנו מטפלים במרזבים סתומים שתפקידם להוביל את מי הגשמים מהגג למעלה לעבר קרקעית הבניין ומשם למערכת הצינורות העירונית. כדי שהמרזבים יתפקדו באופן מיטבי חשוב שהם יהיו נקיים ותקינים.

סתימה במרזבים יכולה לגרום להרבה בעיות משנה. הסתימה במרזבים נוצרת כתוצאה מלכלוך שנערם שם, כגון צואה של יונים, ענפים, פסולת של ממתקים, חול שהרוח מעיפה וכו'. כמו כן, בבניינים ישנים עלולות להיווצר על הצינורות סדקים שאינם נראים או התכלות החומר כתוצאה מקורוזיה וחלודה. אחת התוצאות המיידיות על איכות הסביבה כתוצאה ממרזב לא תקין היא ריח של עובש וטחב.

תיקון נזילות מרזבים
תיקון נזילות מרזבים

תיקון נזילות במרזבים חדר

בכדי לעשות בדיקה מקצועית של המרזבים דרוש להביא איש מקצוע מומחה ואמין, שיבדוק את המערכת וישקף לכם את המצב האמיתי. כלומר האם דרוש תיקון נזילות במרזבים חדר, האם יש צורך בהחלפת המרזבים, או שאולי ניתן להסתפק בניקוי עמוק ורציני של המרזב. יש כאן הבדלי מחירים גבוהים מאוד מה שיכול לגרום לאינסטלטור לא אמין לדרוש החלפת הצנרת.

או שלפעמים הוא פשוט לא מתמצא בכל סוגי המרזבים והוא לא יודע שאת הבעיה הספציפית ניתן לתקן בדרך פשוטה יותר ויותר זולה. אנו ב'אינסטלטוב' מתמחים בהתקנה ותיקון של כל סוגי המרזבים. אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר לתיקון של המרזב. כמו כן אנו עושים את כל עבודות האינסטלציה והאיטום.

כי מה שאתם צריכים זה תיקון מקצועי של המרזבים, אם צריך. ואם ניתן להסתפק בניקוי בלבד נעשה ניקוי ונחסוך לכם כסף. ובכל מקרה מה שחשוב הוא לטפל בבעיה בהקדם ולעשות תיקון נזילות במרזבים חדר, היות ותקלה במרזב עלולה לגרום לריחות מזהמים, לטחב ועובש, לנזילות ובעיות נוספות. כשהמרזב אינו תקין יכולות להיגרם כמה סוגי בעיות.

תיקון נזילות במרזבים חדר
תיקון נזילות במרזבים חדר

תיקון מרזב

הבעיה הנפוצה היא מה שכתבנו עד עתה – סתימה של המרזב אבל יש גם בעיה של נזילה שנוצרת עקב סדקים או שברים בצנרת של המרזב. כמו כן יכול להיווצר עיוות של הצנרת כתוצאה מעומס או פגיעה מכאנית בצנרת. וישנה בעיה נוספת במרזבים, אם השיפוע של המרזב הוא לא מספיק או לא בכיוון הנכון עלולים להיווצר בעיות שלפעמים מתגלים רק אחרי זמן רב.

לסיכום, תיקון מרזב הוא חיוני כי המרזבים הם חלק בלתי נפרד ממערכות של כל מבנה, כמו שיש מערכת חשמל, מיזוג אויר וכו'. המרזבים הם חלק ממערכת האינסטלציה והם באים לשימוש בעיקר בימות החורף הגשומים. תפקידם הוא להוביל את מי הגשמים מהגג אל הקרקע. ולכן, הזמן הטוב ביותר לבדוק את המרזבים ולטפל בהם הוא בקיץ.

חשוב לבדוק לפני בוא הגשם הראשון אם הם פנויים ותקינים, קודם כל בכדי למנוע בעיות וסיכונים מיותרים ושנית בכדי למנוע עלות תיקון יקרה. כי כאשר תתגלה הבעיה בחורף בימי הגשמים, עלות תיקון התקלה תהיה הרבה יותר יקרה בגלל הדחיפות שלה. לכן, אנו חוזרים ואומרים שוב, חשוב מאוד לבדוק עוד בימי הקיץ החמים, אם נדרש תיקון מרזב. וגם אם לא הזמנתם בקיץ, כמובן שלעולם לא מאוחר להזמין תיקון נזילות מרזבים.

הזמינו עכשיו בדיקת מרזבים.

תיקון מרזב
תיקון מרזב

קוראי מאמר זה התעניינו גם על:

החלפת פלאנג לדוד

החלפת אגנית אמבטיה

 

מחפשים מומחה תיקון נזילות מרזבים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button