החלפת פלאנג לדוד

החלפת פלאנג לדוד

אחד הדברים המתסכלים ביותר בחורף הוא מקלחת קרה, ובעיקר כאשר לא מצליחים להבין למה אין מים חמים לאחר שהדוד דלק שעות על גבי שעות. אז אולי הסיבה היא שהילדים משתמשים עם הרבה מדי מים ואולי הסיבה האמיתית היא הפלאנג' (האוגן בשמו העברי). במאמר הנוכחי ננסה להביא מקסימום מידע אודות החלפת פלאנג לדוד.

(למידע על החלפת אגנית אמבטיה כנסו ללינק המצורף).

קודם כל מה זה בכלל הפלאנג', מה כולל ההחלפה, איזה סוג של פלאנג מומלץ לבחור, מה זה כולל ומתי צריך להחליף ועוד ועוד ככל שיותיר הזמן… הפלאנג' עשוי ממתכת עגולה והוא בעצם הבסיס שעליו יושבים גוף החימום והתרמוסטט ובחלק מהדודים הפלאנג' מהווה גם תושבת של מאיץ החימום (בעיקר של כרומגן). כאשר הפלאנג' לא תקין צריך פשוט להחליף אותו בפלאנג' אחר. אם אתם רוצים לתקן או לבדוק את הפלאנג' אתם יכולים בשמחה ליצור איתנו קשר כבר עכשיו, אם אתם רוצים מידע נוסף המשיכו לשורות הבאות.

החלפת פלאנג לדוד

איך אפשר לדעת שהבעיה היא בפלאנג'?

יש כמה סימנים שיכולים להעלות חשד לגבי תקינות הפלאנג':

  • הדוד לא מחמם את המים או מחמם באופן איטי מאוד.
  • בדקו על הגג עם יש נזילה מהדוד שלכם.
  • לחילופין, כשמדליקים את הדוד נופל החשמל של הבית.

מקרים אלו יכולים להעיד על בעיה בדוד. מה שחשוב לדעת הוא שלא כל מקרה מצריך את החלפת הפלאנג' לפעמים אפשר להסתפק בהחלפה של רכיב אחד של הדוד. החלפה ודאית של הפלאנג' תתבצע כאשר יש בעיה שגם גוף החימום וגם התרמוסטט לא תקינים, או כאשר גוף החימום הוא כבר ישן.

(למידע על החלפת פתח ניקוז אמבטיה כנסו ללינק המצורף).

החלפת פלאנג לדוד
כל מה שאתם רוצים לדעת על החלפת פלאנג לדוד

ממה מורכב החלפת פלאנג מחיר

החלפה של הפלאנג' הוא אחד התיקונים הנפוצים בדודי השמש. מיקומו של הפלאנג' הוא בתחתית של דוד השמש ובדרך כלל כאשר מחליפים את הפלאנג' מחליפים גם את גוף החימום ואת התרמוסטט היושבים עליו. החלפת פלאנג מחירו נע בסביבות הכמה מאות ₪, תלוי באופי התיקון ומה כולל ההחלפה. כמו כן, לפעמים נסתפק בהחלפה של גוף החימום בלבד (בדודים בהם ניתן לעשות זאת) ללא הפלאנג' ואז המחיר כמובן יהיה נמוך יותר.

אך לרוב כן יהיה צורך בהחלפת הפלאנג' כולו. להחלפת פלאנג' יש מחיר בסיסי, כאשר במקרים מיוחדים תהיה תוספת במחיר. מה מייקר את מחיר החלפת פלאנג'? דוד שמש על גג רעפים או מקום שמורכב להגיע לשם מייקר את החלפת פלאנג מחיר. או למשל אם אתם צריכים את התיקון בדחיפות.

החלפת פלאנג מחיר
החלפת פלאנג במחיר נוח ועבודה מקצועית

החלפת פלאנג בדוד מצריך זהירות יתרה

החלפת פלאנג בדוד הוא לא תיקון של מה בכך, יש בה סיכונים בטיחותיים וכמובן שכדי שהתיקון יהיה יעיל נדרשת פעילות מקצועית של יועץ אינסטלציה בירושלים או מתקין דודים שיודע את העבודה. הפלאנג' מחובר אל הדוד באומים ופתיחתו כרוכה בהתעסקות עם חיבורי חשמל עדינים. מה גם שמיקום הדוד בכלל הוא בדרך כלל לא אזור שבוני לתנועה סדירה של אנשים, הדוד בדרך כלל מותקן על הגג הוא מקומות גבוהים אחרים שעלייה לשם מצריכה זהירות וערנות מרבית.

אבל לפני שבכלל תגיעו למסקנה שיש צורך בהחלפת פלאנג' עליכם לוודא שהאבחנה נכונה. והאמת היא שאם אכן מדובר באיש מקצוע מהימן אפשר לסמוך עליו. בכדי לזרז את העבודה של החלפת פלאנג בדוד ואולי גם להוזיל אותה מומלץ שתוודאו שסביבת העבודה נקייה מחפצים זרוקים וממפגעים אחרים שבדרך כלל מפוזרים בגגות של בניינים משותפים.

החלפת פלאנג בדוד שמש
החלפת פלאנג בדוד שמש – עבודה בטיחותית עם אחריות

החלפת פלאנג בדוד שמש

חלק ניכר מהתקלות בדודי השמש הן באזור הפלאנג', אם זה בגוף החימום, בתרמוסטט או במאיץ החום (בדגמים שהוא מותקן) ולפעמים אף בשניהם או בשלושתם. אם התקלה היא רק באחד מהם כנ"ל, בדרך כלל לא יידרש החלפת פלאנג בדוד שמש. אנו מבצעים תיקון של החלפת פלאנג' לדודים של כל החברות בארץ.

חברות דודי השמש המוכרים בארץ הינם – אמישראגז, אמקור, כרומגן ונימרוד. אצלנו תקבלו שירות מצוין ומחירים טובים והחשוב ביותר – עבודה אמינה. החלפת פלאנג בדוד שמש כוללת פירוק הפלאנג' התקול, ניקוי בסיסי לפנים הדוד, חיבור הפלאנג' התקין, חיבור והפעלת הדוד מחדש.

הדוד שלכם לא מחמם? הזמינו אצלנו עכשיו בדיקה של הדוד והחלפת פלאנג לדוד באם יהיה צורך.

גולשי האתר חיפשו גם: שחרור סתימה באסלה.

החלפת פלאנג בדוד
החלפת פלאנג בדוד

מחפשים מומחה החלפת פלאנג לדוד?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button