החלפת אגנית אמבטיה

החלפת אגנית אמבטיה

כל דבר בעולם מגיע זמנו, כך אומר משפט ידוע. גם את האמבטיה הגיע הזמן לשפץ… חלק משיפוץ האמבטיה זה לא רק פתיחת סתימות בירושלים אלא הוא כולל גם החלפת האגנית, אם יש צורך בכך כמובן. וזאת חוץ מצביעת האמבטיה, תיקון וחידוש האינסטלציה, החלפת פתח ניקוז אמבטיה וכו'.

אם יש לכם אמבטיה ישנה או מקלחון ישן בבית ייתכן והגיע הזמן להחלפת אגנית אמבטיה בחדשה או בכלל להתקין שם אגנית אם עדיין לא הותקן שם עד היום. האגנית במקלחון יש לה כמה תפקידים, היא מנקזת את המים לחור הניקוז, מגינה מפני הצפת המים לחדר האמבטיה כולו ומונעת החלקה. אמנם לא בכל כמה שנים זקוקה האגנית לחידוש והחלפה אבל אחת לעשור בערך אפשר לחשוב על החלפה. כאשר האגנית מתבלה נוצרים בה סדקים וכן כתמי חלודה לא רצויים.

החלפת אגנית אמבטיה

תתפלאו לשמוע, אבל בפעולה אחת קטנה אתם נותנים מראה חדש לחדר האמבטיה או למקלחון. נסו להחליף את האגנית ותראו איך זה מחדש את כל חדר האמבטיה, אולי תצטרכו להשלים עם צביעת הקירות, אבל בגדול האמבטיה כבר עכשיו, אחרי החלפת האגנית, נראית כחדשה ורעננה. אם לא היה לכם עד עתה אגנית במקלחון, זה הזמן, התקנה של אגנית תשנה את כל המראה של חדר האמבטיה כולו.

התקנת אגנית חדשה היא פשוטה ואין צורך להרחיב את הדיבור עליה. החלפת אגנית היא כבר פעולה יותר מורכבת, היא דורשת פירוק הישן וכו'. אבל אם מתכוננים מראש ואם המתקין הוא איש מקצוע מיומן אין לכם ממה לחשוש. ובסוף זה גם שווה את הכסף וגם את המאמץ.

החלפת אגנית אמבטיה
החלפת אגנית אמבטיה

התקנת אגנית על ריצוף קיים

אנו עושים גם התקנת אגנית על ריצוף קיים, למקלחון ולאמבטיה, החלפה של אגנית למקלחון ולאמבטיה. והכול במחירים זולים ונוחים, אתם יכולים להשוות את המחירים שלנו עם בעלי מקצוע אחרים. כשאתם מזמינים עבודת התקנת או החלפת אגנית אצלנו, או בכלל כל עבודות האינסטלציה, אתם חוסכים כסף רב. גם בגלל המקצועיות, שמונעת טעויות יקרות, גם בגלל שאנו נותנים אחריות על העבודות שלנו וגם בגלל שהמחירים שלנו הם זולים ביחס לאחרים.

הגודל הסטנדרטי של אגנית למקלחון הוא בין 80 על 80 ס"מ ל-90 על 90 ס"מ. התקנת אגנית על ריצוף קיים יש לה מספר יתרונות על פני השיפועים המסורתיים שהיו נוהגים לעשות תמיד במקלחונים. אחת היתרונות הבולטים של האגנית הוא הבטיחות היתרה בשל החספוס המונע החלקה.

 

התקנת אגנית על ריצוף קיים
התקנת אגנית על ריצוף קיים

מחיר אגנית למקלחון

חברות רבות מייצרות אגניות מצוינות. חלקן נמנה כאן להלן: MTI, אלגל, sebach, סניטק, sanitana ועוד. זוהי רשימה חלקית של רשימת החברות המצטיינות באגניות מעולות ואיכותיות ובמחירים סבירים, מחיר אגנית למקלחון אינו יקר במיוחד. מבחינת צורות ישנם שלוש צורות גיאומטריות סטנדרטיות של מקלחונים – מקלחונים מלבניים, מרובעים, ומעוגלים. ישנם אגניות מאקריל וישנם אגניות מחרס. זוהי בגדול סקירה חלקית על סוגי האגניות הקיימות. לכם לא נותר אלא לבחור את האגנית המתאימה לביתכם, לכיסכם ולטעמכם. את ההתקנה אנו כבר נעשה…

המידות הסטנדרטיות כבר אמרנו, הן סביבות ה-90 ס"מ מרובע. האגנית הפשוטה ביותר היא אגנית פינתית למקלחון שעשויה מחרס, בצורת רבע עיגול. כיום ישנם אגניות יוקרתיות יותר ויוקרתיות פחות, אגניות עם תעלות ניקוז מובנות בתוכו, המחליפות את פתח הניקוז המכוער שהיה עד כה ועדיין ניתן למצוא מחיר אגנית למקלחון סביר.

מחיר אגנית למקלחון
מחיר אגנית למקלחון או כל עבודות האינסטלציה

אגנית למקלחון מידות

הזמינו אגנית למקלחון מידות לפי טעמכם האישי ואנו נבוא להתקין לכם את זה, בהתקנה מקצועית ואיכותית לאורך שנים. בחלק מחנויות הייעודיות של כלים סניטריים ניתן להזמין את האגנית בצבעים שונים ומגוונים. אצל חלק מהיצרניות של האגניות ניתן להזמין אגניות אדומות – זהו הצבע הכי נועז של אגניות שראינו עד כה. מה שהכי מצוי הוא האגנית הלבנה. ניתן גם להזמין אגנית בצבע ארגמון ועוד. מומלץ לקנות אגניות בעלות מסגרת רחבה שמגינים יותר לבלתי ייצאו מים מתחומם. וכמובן מומלץ מאוד מאוד לבדוק את החספוס הקיים באגנית, אם הוא קיים ובאיזו מידה הוא מונע החלקה, כלומר האם מדובר בחספוס חזק ולא פחות חשוב מכך נוח, או בחספוס שנעשה רק למראית עין.

אם קניתם אגנית למקלחון או לאמבטיה או שאתם רוצים לעשות החלפת אגנית אמבטיה, הזמינו אצלנו להתקנה איכותית ומקצועית, אנו ניקח מהאגנית למקלחון מידות ונוציא את זה לביצוע.

לשחרור סתימה באסלה כנסו לקישור או התקשרו אלינו.

אם אתם מתעניינים על תיקון ניאגרה סמויה מחיר, אתם מוזמנים להתקשר אלינו.

אגנית למקלחון מידות
אגנית למקלחון מידות

מחפשים מומחה החלפת אגנית אמבטיה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button