החלפת פתח ניקוז אמבטיה

החלפת פתח ניקוז אמבטיה

החלפת פתח ניקוז באמבטיה זה לא משהו שקל לעשות אותו לבד, זה מורכב מעט, אבל איש מקצוע שיש לו ניסיון, שיודע איך מחליפים פתח ניקוז, יכול לעשות לכם את זה במהירות וביעילות והכי חשוב עם אחריות. קרוב לוודאי שאם תשאלו בחנות (ברוב החנויות לפחות) יגידו לכם שצריך לשבור את האמבטיה כדי להחליף את פתח הניקוז, אבל כשרברב בירושלים, מהוותיקים בתחום אני יכול להגיד לכם שזה בכלל לא נכון.

כשיודעים איך לעשות זאת ויש את הכלים הנכונים זה הופך להיות פשוט. לכן אנחנו כאן, כדי לתת לכם את השרות הזה של החלפת פתח הניקוז ואת המידע איך פותחים פתח ניקוז למקלחת ולאמבטיה. בדרך כלל מחליפים את פתח הניקוז רק כשהוא נשבר כתוצאה מהפעלת כוח על המכסה או כשרוצים פתח ניקוז יותר איכותי מהסטנדרט של הקבלן. בשורות הבאות נרחיב אודות פתח הניקוז.

החלפת פתח ניקוז אמבטיה – מתי ואיך

אתם ודאי מכירים את פתח הניקוז של האמבטיה, הרי אתם פותחים שם את המסננת העליונה מפעם לפעם בכדי לשחרר 'סתימונת' שנוצה שם, משערות או לכלוך אחר של המתרחצים. מעל אותו פתח ניקוז בקו ישר במאונך אליו ישנו פתח ניקוז נוסף, זהו פתח הניקוז העליון של האמבטיה. בין שני פתח הניקוז מחבר צינור, הצינור נקרא אביק. מטרת פתח הניקוז העליון הוא בכדי להעביר את המים שמגיעים לגובה כתוצאה מהצפה לפתח הניקוז התחתון ומשם לצינור הביוב הרגיל. או כשילד יוצא מהאמבטיה ושוכח לסגור את הברז.

פתח הניקוז העליון הוא מחויב בכל אמבטיה. האביק עובר בין 2 פתחי הניקוז מאחורי האמבטיה והוא כלל לא נראה. בדרך כלל אין צורך להחליף אותו אלא אם כן או נסתם (נדיר).

החלפת פתח ניקוז אמבטיה
מה אתם רוצים לדעת על החלפת פתח ניקוז אמבטיה

איך מחליפים פתח ניקוז

אם נוצרה לכם סתימה, האינסטינקט הוא לקרוא מיד לאינסטלטור… במאמר זה אנחנו מנסים לחסוך לכם את הצורך המיידי להזעיק אינסטלטור וגם נסביר איך מחליפים פתח ניקוז. אם נוצרה סתימה לפעמים אפשר פשוט לנסות לנקות את המקום, להיכנס בעדינות יותר לעומק הצינור, אתם יכולים עם כפפה למשש בתוכו ולראות אם יש שם לכלוך מצטבר.

אם אין שם כלום נסו לפתוח את המכסה (פלסטיק או נירוסטה) המצוי בהמשך קו הצנרת, מה שנקרא קופסת ביקורת בשפה המקצועית. לפעמים מדובר רק במכסה בעל הברגה שאפשר לפתוח באופן ידני ולפעמים יש צורך לקנות בחנות כלי בית מפתח מיוחד למכסה (אם יש על המכסה 2 שקעים קטנים סימן שנדרש מפתח מיוחד לצורך הפתיחה). כעת פתחו את המכסה הנ"ל ובדקו אם יש שם משהו שחוסם את הזרימה של הביוב.

איך מחליפים פתח ניקוז
רוצים לדעת איך מחליפים פתח ניקוז לבד?

פתח ניקוז למקלחון

אם הבעיה לא נפתרה הזמינו אינסטלטור מנוסה שיודע לאבחן את הבעיה וגם לטפל בה במינימום עלויות ובמינימום גרימת נזקים, כמו שבירת ריצוף וכו'. לפעמים יש צורך בהחלפת פתח ניקוז למקלחון או באמבטיה שבה נוצרה הסתימה. כיום ישנם הרבה סוגים מעולים של מכסי ניקוז. מכסה הניקוז המומלץ הוא עם קפיץ שאפשר לפתו ולסגור באמצעות לחיצה קלה על המכסה. כמו כן, אם חשוב לכם העיצוב ישנו מכסה ניקוז מדוגם בצורה של שיש, אם יש לכם רצפה עם דוגמה של שיש הוא יכול מאוד להתאים. כמו כן ישנם מכסי ניקוז מעוצבים בדוגמאות שונות. אם כבר צריכים להחליף, מומלץ להשקיע עוד כמה שקלים ולשדרג את המראה של עם פתח ניקוז למקלחון דקורטיבי.

פתח ניקוז למקלחון
פתח ניקוז למקלחון – כל מה שאתם רוצים לדעת

איך פותחים פתח ניקוז למקלחת

אז לסיכום, אם נוצרה סתימה באמבטיה, ראשית, נסו לפתוח את המכסה בפתח הניקוז ולבדוק אם הצטבר שם לכלוך. שלב ב' – אם לא גיליתם שם שום דבר בעייתי, פתחו את המכסה של קופסת הביקורת ובדקו אם אין שם הצטברות של לכלוך או משהו אחר שיכול לגרום לסתימה. את המכסה של קופסת הביקורת אפשר לנסות לפתוח בעזרת תנועה סיבובית של היד תוך לחיצה על המכסה, לפעמים זה פותח ואם לא, נסו בעזרת מפתח שתקנו בטמבוריה השכונתית. בקשו מהמוכר מפתח למכסה של קופסת ביקורת. אם גם זה לא העלה שום ממצא מחשיד… הזמינו אינסטלטור. דיברנו גם על החלפת מכסה הניקוז של האמבטיה או המקלחון, על סוגי הפתחים שיש היום בשוק. הפופולרי שבהם הוא המכסה הנפתח ונסגר בעזרת קפיץ וכן המכסים המעוצבים.

אם אתם זקוקים לאינסטלטור מומחה להחלפת פתח ניקוז אמבטיה או שאתם רוצים לדעת איך פותחים פתח ניקוז למקלחת, או בשביל שחרור סתימה באסלה אנחנו כאן לשירותכם.

אם אתם מתעניינים על מחיר התקנת מרזבים או על תיקון ניאגרה סמויה מחיר כנסו או התקשרו אלינו.

איך פותחים פתח ניקוז למקלחת
איך פותחים פתח ניקוז למקלחת

מחפשים מומחה החלפת פתח ניקוז אמבטיה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button