התקנת תעלת ניקוז

התקנת תעלת ניקוז

כמו לכל דבר בעולם, גם להתקנת תעלת ניקוז יש יתרונות וחסרונות. במאמר הבא נסקור את היתרונות והחסרונות. אתם יכולים לסמוך עלינו מכיוון שבעניין הזה אנו אובייקטיבים, אנו בסך הכול עוסקים בהתקנה. אנו עושים את כל סוגי עבודות האינסטלציה, התקנות כלים סניטריים ובין היתר גם התקנת תעלות מרזב למטבחים ולמקלחונים ועוד.

התקנת תעלת ניקוז – יתרונות וחסרונות

נתחיל עם היתרונות של תעלת הניקוז.

  • התעלה מהווה תחליף למכסה הפלסטיק (או המתכת) שהקבלנים מתקינים בדרך כלל בנקודות הניקוז בהתקנת מקלחונים. מעבר למה שהמכסה מכער את המראה הכללי של הרצפה, הוא גם נסתם תכופות וקשה מאוד לפרק אותו ממקומו כדי לשחרר את הסתימה.
  • התעלה משווה לרצפה מראה יותר מושלם, ללא אריחים חתוכים ומקוטעים הדרושים לשם יצירת שיפוע המתאים לנקודת ניקוז מעגלית.

החסרונות של תעלת הניקוז:

  • התעלה גדולה הרבה יותר מאשר המכסה הסטנדרטי ובולטת יותר.
  • סביב התעלה דרושה עבודת רצפות מקצועית מאוד, מכיוון שמדובר במקטעים צרים הדורשים חיתוך מדויק מאוד. אם לא נעשית עבודה מקצועית נוצרים שברים וסדקים בקצוות האריחים, הנראים ובולטים למרחק, בעיקר כאשר מדובר בריצוף בהיר.
  • ישנם תעלות מחברות זולות יותר המצריכות לרוקן לעתים קרובות את פנים התעלה מלכלוך שמצטבר שם, במידה ולא מנקים נוצרים סתימות שוב ושוב.
התקנת תעלת ניקוז
התקנת תעלת ניקוז דורשת מומחיות בחיתוך האריחים

התקנת תעלת ניקוז למקלחון

תעלת ניקוז אפשר להתקין רק בעת הבנייה או שיפוץ. וגם אז צריך לדעת שהתקנת תעלה תקנית דורשת הכנת תשתית עמוקה יותר מאשר התקנה של קופסת ניקוז סטנדרטית. לא כל אינסטלטור יכול לעשות התקנת תעלת ניקוז למקלחון. כדי לעשות התקנת תעלת ניקוז למקלחון יש להזמין אינסטלטור בעל ניסיון בהתקנת תעלות. אחרת, האינסטלטור ילמד את ההתקנה על ה'גב' שלכם, ללא נטילת אחריות על התוצאה. תעלות ניקוז איכותיות כוללות בתוכם גם ניקוז, גם סיפון ריח וגם איטום. ניתן למצוא בחנויות סוגי תעלות שונים במגוון סוגי גימור דקורטיביים מנירוסטה. אך כאמור, כדי שההתקנה תשתלב עם השפה הדקורטיבית שהתעלה משדרת, חובה להפקיד את העבודה בידי אנשי מקצוע מנוסים. נקודה נוספת שצריך להדגיש בעניין התקנת תעלות ניקוז – חשוב שייעשה איטום נכון סביב התעלה כדי שלא ייכנסו שם נוזלים ויצטברו, ואז תצטרכו להזמין שחרור סתימות מקצועי. הזמינו אצלנו כעת התקנת תעלת ניקוז.

התקנת תעלת ניקוז למקלחון
התקנת תעלת ניקוז למקלחון חשוב שייעשה בידי בעל ניסיון

התקנת תעלת ניקוז שוני

שוני היא חברה ישראלית המייצרת תעלות ניקוז המשלבות איכות ויופי. יש לה פתרונות ייחודיים לתעלות ניקוז ועיצובים חדשניים. תעלות הניקוז של שוני עשויים נירוסטה איכותית ועמידים בפני עובש ולחות, הם קלים יחסית להתקנה וידידותיים. תעלות הניקוז שלהם מתאימים לחדרי רחצה ולמטבחים ויש להם תקן איזו 9001-2008. אנו עושים התקנת תעלת ניקוז שוני במקצועיות במקלחונים ובאמבטיות. מידות המקלחונים הם בין 30 ס"מ ל-120 ס"מ, והם מתאימים להתקנה גם במקומות צרים. בין מבחר תעלות הניקוז ישנם גם תעלות ניקוז שניתן לחבר לקופסאות ניקוז סטנדרטיים. לנו יש ניסיון רב בהתקנה של כל סוגי תעלות הניקוז ממגוון חברות אירופאיות וישראליות. גם כאלה הדורשים הכנת תשתית עמוקה יותר וגם כאלה שניתן לחבר לתשתית הסטנדרטית. אנו זמינים כל היום להתקנת תעלת ניקוז שוני או כל חברה אחרת, במחירים מיוחדים וכן התקנת ברזים, ארונות אמבטיה, מקלחונים, ועוד.

התקנת תעלת ניקוז שוני
התקנת תעלת ניקוז של חברת שוני ושאר חברות איכותיות

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר התקנת תעלת ניקוז

מחיר התקנת תעלת ניקוז הוא מחיר בסיסי עבור ההתקנה, אך הוא יכול להשתנות מעט לפי מרחק גיאוגרפי של מקום ההתקנה – אם דרוש לכך נסיעה ארוכה. ובכל מקרה חשוב לנו שתצאו בזול. אנו מתקינים תעלות ניקוז בירושלים והסביבה – בגבעת זאב, במעלה אדומים, במבשרת ציון ועוד. אנו עושים את כל עבודות האינסטלציה והשרברבות בירושלים וכן התקנת כל סוגי הכלים הסניטריים. ברשותנו כלים טכנולוגיים לאיתור רטיבות סמויה בתוך הקיר, וכן אנו עושים שיפוץ של אמבטיות הכוללים בין היתר, התקנת תעלת ניקוז. ישי פוקס בעל החברה הוא אינסטלטור מומלץ בירושלים מוסמך משרד העבודה ומומחה במציאת פתרונות מחוץ לקופסה. כמו כן יש לו מומחיות רבה בתיקון של נקודות ניקוז ושל תעלות ניקוז. תוכלו לפנות אלינו לכל שאלה והתייעצות בתחום תעלות ניקוז ובאינסטלציה בפרט ותקבלו מענה אדיב של אנשי מקצוע מנוסים. הזמינו עכשיו וקבלו מחיר התקנת תעלת ניקוז משתלם במיוחד.

מחיר התקנת תעלת ניקוז
מחיר התקנת תעלת ניקוז וכל עבודות האינסטלציה

מחפשים מומחה התקנת תעלת ניקוז?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button