מחיר אמבטיה כולל התקנה

מחיר אמבטיה כולל התקנה

אתם ודאי עומדים ומתלבטים לגבי האמבטיה שלכם, אם להחליף רק את האמבטיה, או לשפץ כבר את כל חדר האמבטיה ואולי גם את כל הבית… השאלה העיקרית היא מהו הפרש העלויות בין האופציה הראשונה לשנייה. אז כדי שיהיה לכם קל יותר להחליט הבאנו לכם מחירים של התקנת אמבטיה ועוד כמה פרטים חשובים בנושא.

מאת: ישי פוקס השרברב בירושלים

מחיר אמבטיה כולל התקנה

אצלנו מחיר אמבטיה כולל התקנה ייצא לכם זול מאוד. בגדול המחיר תלוי בסוג האמבטיה, טווח המחיר נע בין 4,000 ₪ ל-5,000 ₪, המחיר כולל את הפירוק אך לא כולל את מחיר האמבטיה עצמה. כדי להתקין אמבטיה, מפרקים בדרך כלל את האמבטיה הישנה ומתקינים את החדשה במקומה. יש אמבטיות מסוימות שניתן 'להלביש' את האמבטיה החדשה על אמבטיה קיימת. אחד מהם הוא אמבטיה אקרילית. (אמבטיה מומלצת, מכיוון שהיא עמידה וניתן לתקן אותה בקלות ומצד שני אם היא מולבשת על האמבטיה הישנה יש לה חיסרון שהיא מקטינה את גודל האמבטיה הקיימת). אנו מתקינים את האמבטיות בדיוק לפי הוראות היצרן כדי שלא תהייה בעיה עם האחריות. שכן רוב החברות נותנות אחריות של 5 שנים ומעלה אך זאת בתנאי שההתקנה נעשתה כפי הוראות היצרן. דברו אתנו לגבי התקנה או החלפה של אמבטיה וכן לגבי התקנת מקלחונים.

מחיר אמבטיה כולל התקנה
אצלנו מחיר אמבטיה כולל התקנה זול

מחיר התקנת אמבטיה ומוצרים נלווים

מחיר התקנת אמבטיה אצלנו הוא מהנמוכים בשוק ועם זאת אנו מקפידים על עבודה מקצועית ואיכותית. אנו מתעדכנים תמיד ברמת המחירים בשוק ואנו שומרים שמחירי ההתקנות שלנו לא יהיו גבוהים. ולא רק בהתקנת אמבטיה אלא בכל סוג של התקנה, בין אם מדובר בהתקנה של כלים סניטריים לסוגיהם, התקנת ברזים, התקנת אסלות, דודי שמש ועוד. את הטווח של מחיר התקנת אמבטיה כבר הבאנו לעיל. כעת נביא מחירים של אביזרים או שירותים נלווים להתקנת אמבטיה.

  • עלות של איתור נזילות – כ-1500 ש"ח (לפעמים מחליפים אמבטיה בגלל נזילה שבטעות מייחסים אותה לבעיה באמבטיה, עדיף לעשות איתור נזילות לפני כן).
  • התקנה של אינטרפוץ (לא כולל האינטרפוץ) – בין 900 ₪ ל-1500 ₪.
  • נקודת מים – בין 500 ₪ ל-1000 ₪ (תלוי עם או בלי ניקוז).

לבירור מחירים נוספים ולמידע נוסף על מחיר התקנת אמבטיה או התקנת ברזים וכן להזמנות צרו אתנו קשר.

מחיר התקנת אמבטיה
מחיר התקנת אמבטיה ואביזרים נוספים

איך אנו עושים התקנה של אמבטיה על מנת שתצאו מרוצים

אנו עושים התקנה לכל סוגי האמבטיות. חלק מסוגי האמבטיות הנמכרות כיום בשוק הם – אמבטיה עם אביק ללא פיית מילוי, אמבטיה עם פיית מילוי, ג'קוזי עם אביק, ג'קוזי עם פיית מילוי ועוד. כשאנו עושים התקנה של אמבטיה אנו מקפידים על עבודה מהירה ונקייה עם כלים טכנולוגיים המאפשרים למלא את כל הדרישות שלכם – הלקוחות. כמובן שגם נקפיד על כל הוראות הבטיחות כדי שאף אחד מבני הבית לא ייפגע חלילה. כמו כן אנו עושים התקנה לאביזרי האמבטיה ולמושבי אסלה מכל הסוגים. אם תרצו נוכל להתקין לכם גם את הסבוניות, מתלי מגבות, מחזיקי נייר טואלט וכו'. אביזרים אלו יש עדיפות שאיש מקצוע יתלה אותם שכן קירות האמבטיה בדרך כלל מחופות בקרמיקה, אם אתם קודחים בקרמיקה ללא כלים מתאימים עלולים להיווצר סדקים סביב מקום הקדיחה. התקנה של אמבטיה צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע. העבודה שלנו מקצועית ואחראית.

התקנה של אמבטיה
התקנה של אמבטיה לפי ההוראות

מחיר התקנה אמבטיה – סיכום ופרטים נוספים

  • טווח המחירים בהתקנת אמבטיה הוא כ-4-5 אלף ₪., מחיר התקנה אמבטיה משתנה בתוך הטווח לפי סוג האמבטיה.
  • לעומת זאת, עלות שיפוץ של אמבטיה לא יהיה פחות מ-15,000 ₪. בחישוב של 'מה משתלם יותר' צריך לקחת בחשבון את המצב הכללי של חדר האמבטיה, גיל הצנרת, האם יש רטיבות ועוד. (אם תשפצו את חדר האמבטיה ולאחר מכן יתעורר צורך להחליף את הצנרת, אתם בסופו של דבר תשלמו הרבה יותר).
  • אמבטיה אקרילית נשמרת לאורך שנים וניתן לתקן אותה בקלות. מצד שני אמבטיה אקרילית מולבשת יש לה חיסרון שהיא מקטינה את גודל האמבטיה.
  • בהתקנת אמבטיה תנו את דעתכם על הדברים הבאים – שאלו את המתקין אם זה כלול במחיר: פירוק ופינוי האמבטיה הישנה, האם מחיר אמבטיה כולל התקנה, החלפת אריחי הקרמיקה מהחיפוי שנשברו (כולל רובה – חשוב!), חומר איטום בין הקיר לאמבטיה, התקנת תעלת ניקוז וכו'.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר התקנה אמבטיה צרו אתנו קשר כאן באתר או חייגו אלינו.

מחיר התקנה אמבטיה
הצעת מחיר התקנה אמבטיה או מקלחון

מחפשים מומחה מחיר אמבטיה כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button