התקנת אסלת מונובלוק

התקנת אסלת מונובלוק

אם אתם גרים בבית ישן או שקניתם זה עתה דירה ישנה יד שנייה, אתם וודאי שואלים את עצמכם האם צריך להחליף את האסלה? כלומר, איך נדע שצריך כבר להחליף את האסלה הישנה. ואם כן, איזה סוג אסלה מומלץ, מה המחירים ואת מי להזמין להחלפת האסלה האם התקנת אסלת מונובלוק היא כדאית? אם היא נשברה אז ודאי שצריך להחליף אותה אבל מה אם היא רק שחוקה ובלויה? ואותו הדבר על הניאגרה…

התקנת אסלת מונובלוק

לאחר הרבה שנות שימוש האסלה נשחקת ואינה נשטפת לחלוטין. אסלה שנותרת מלוכלכת גם אחרי שמורידים את המים זה דבר לא נעים. לא לכם אישית ובוודאי לא כשיש לכם אורחים… אז לאחר שנזמין אינסטלטור בירושלים ונוודא שהבעיה אינה נובעת מצנרת לקויה – תופעה שגם היא מצויה בבתים ישנים – נגיע למסקנה שיש צורך להחליף את האסלה בחדשה. או לחילופין אם אתם משפצים (או רוצים להתחדש לפני הכניסה לבית שקניתם) מומלץ בהזדמנות זו לעבור מהאסלה המסורבלת והישנה שמחוברת לרצפה ומעליה מותקן צינור מכוער שמשתלשל מהניאגרה לאסלת מונובלוק או אסלה תלויה. ובמיוחד מומלץ הדבר כשאתם מחליפים ריצוף בשירותים. במקרה זה מדובר בהזדמנות שלא תחזור על עצמה כל כך מהר.

התקנת אסלת מונובלוק
התקנת אסלת מונובלוק, מתי צריך?

התקנת אסלות מונובלוק או אסלות אחרות

התקנת אסלות מונובלוק מומלץ לעשות על ידי אינסטלטור מקצועי עם ניסיון בהתקנת כלים סניטריים ולא באמצעות שיפוצניק מיומן ככל שיהיה. גם אם אתם בתהליך שיפוץ מקיף וזה עלול לסרבל את העבודה – להצריך להמתין לאינסטלטור ולתאם בינו לבין השיפוצניק (וטיפ שלנו: אם אתם קוראים את המאמר לפני התחלת השיפוץ, הכניסו לחוזה דרישה להתקנת אסלה על ידי אינסטלטור מקצועי והטילו על השיפוצניק את מלאכת התיאום בין הפועלים לאינסטלטור) אתם פשוט מונעים סרבול רב בהמשך חיי המוצר, לאורך שנים רבות. התקנת האסלה כמו התקנת ברזים, דורשת חיבורים לצנרת וכן התקנה נכונה שמונעת טפטוף ונזילה מהכלים לאורך שנים ולכן חשוב כאמור שזה יהיה מקצועי. תוכלו לפנות אלינו להתקנת אסלה מקצועית וגם נשמח להמליץ לכם על אסלה מתאימה עוד בטרם הקנייה. שכן ישנם כיום כמה סוגי אסלות. הראשונה היא האסלה הסטנדרטית המכונה גם אסלת P. האפשרות השנייה היא התקנת אסלות מונובלוק. ולאחריה באה האסלה התלויה.

התקנת אסלות מונובלוק
התקנת אסלות מונובלוק. כל האפשרויות

מחפשים התקנת אסלה מונובלוק מחיר מצוין?

מבין הסוגים שמנינו לעיל, עלות של התקנת אסלה הולכת ועולה בהתאם לסוגים השונים, הסוג הראשון – האסלה הסטנדרטית היא הזולה ביותר, בהתקנת אסלה מונובלוק מחיר עולה ועוד יותר מכך בהתקנת אסלה תלויה. המחיר מתחיל בכמה מאות ₪ להתקנה של אסלה סטנדרטית – אם התשתית תקינה ואין שם עבודה נוספת (לא כולל עלות האסלה עצמה). ועשוי להגיע לכ-2500 ₪ בהתאם לסוג האסלה וכן לתשתיות קיימות. העבודה כוללת פירוק האסלה הישנה, חיבור האסלה החדשה לצנרת וחיבורו לקיר או לרצפה – תלוי כמובן בסוג האסלה המותקנת. לאחר מכן יתבצע איטום מקצועי סביב כל החיבורים. צרו עמנו קשר להתקנה מקצועית של כל סוגי האסלות במחירים הגונים וכן לגבי התקנת תעלת ניקוז. אם תרצו נוכל לרכוש לכם את האסלה ולעשות את העבודה קומפלט. בהזמנת התקנת אסלה מונובלוק מחיר שתקבלו אצלנו והאחריות המלאה על ההתקנה תעשה את השיפוץ לשווה במיוחד. זכרו! אם מתעוררת בעיה אנחנו כאן!

התקנת אסלה מונובלוק מחיר
התקנת אסלה במחיר הטוב ביותר

התקנת ניאגרה מונובלוק

אז כאמור, כל שיפוץ הכולל החלפת אסלה או החלפת הניאגרה בלבד דורשת התקנה מקצועית כדי שתוכלו ליהנות ממנה לאורך שנים. אם אתם רוצים שימוש פרקטי ונוח במוצר לאורך שנים, ואנו מניחים שכן, רכשו אסלה נוחה שמתאימה להרגלים שלכם, לגודל השירותים שלכם ובכלל שתהייה עם אחריות יצרן. יחד עם האסלה חשוב גם שהניאגרה (מיכל ההדחה) תהייה גם היא איכותית ושימושית, מומלץ שתהיה עם אפשרות לבחור בין שטיפה במיכל שלם או חצי. וגם שתשתלב עם העיצוב של חדר האמבטיה (לקבלת הצעת מחיר אמבטיה כולל התקנה התקשרו אלינו). בקניית והתקנת ניאגרה מונובלוק ובכלל בכל סוג ניאגרה, חשוב לבדוק שמדובר במוצר בעל תו תקן. כך תוודאו עוד לפני ההתקנה שהמים לא ייצאו מחוץ לאסלה בעת הדחת האסלה, שכמות המים שיורדים בעת ההדחה היא אכן הכמות שהיצרן מדווח וכן שהכמות תואמת את הגדרת התקן לחצי מיכל / מיכל מלא, וכן שהניאגרה תהייה עמידה לאורך שנים. דברו אתנו על התקנת ניאגרה מונבלוק וכן  על התקנת אסלה מונובלוק.

התקנת ניאגרה מונובלוק
התקנת ניאגרה עם תו תקן

מחפשים מומחה התקנת אסלת מונובלוק?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button