כמה עולה להתקין אמבטיה

כמה עולה להתקין אמבטיה

אנו עושים התקנת אמבטיות, עבודות אינסטלציה, פתיחת סתימות, איתור נזילות וטיפול בכל בעיות האינסטלציה. אם אתם מחפשים אינסטלטור יצאת צדיק בירושלים להתקנת אמבטיה, אצלנו תמצאו את מבוקשכם. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה להתקין אמבטיה, קראו את המאמר הנוכחי או צרו עמנו קשר ותיענו בהקדם. ובינתיים כמה מילים על האמבטיה החדשה שלכם… התחדשתם באמבטיה לאחר בחירת האמבטיה הטובה ביותר עבורכם. כעת אתם צריכים אינסטלטור מקצועי ומיומן שיתקין לכם אותו.

כמה עולה להתקין אמבטיה

אנו יכולים להתקין לכם את כל סוגי האמבטיות, כולל אמבטיה אקרילית ועוד. במחירים טובים בהחלט. שכן מחירו של אמבטיה הוא לא קבוע והחלטי. זה תלוי כמובן מי האינסטלטור שאתם מזמינים ובאיזה רמת מחירים הוא עובד. אז נכון שיש טווח מסוים, אבל בתוך הטווח הזה יש מחירים גבוהים או נמוכים יותר. אל תתעצלו ובררו מחירים לפני שאתם מזמינים התקנה של אמבטיה. תיווכחו שאנו נותנים מחירים טובים ותנאי תשלום נוחים.

כשרוצים לבחור מתקין לאמבטיה או לכל מוצר אחר, מומלץ לקבל הצעת מחיר מ-3 גורמים העוסקים בתחום. המחיר של התקנת אמבטיה הוא בסביבות כמה אלפי ₪ וכל הבדל במחיר יכול להיות משמעותי. לא ננקוב כאן במחיר מדויק, משום שזה תלוי במשתני השטח כמו גם בתנאי השטח ובסוג האמבטיה וגודלה. וכמו כן זה תלוי אם מדובר בהתקנת אמבטיה חדשה או בהחלפת אמבטיה קיימת.

לאחר ההתקנה יש גם אחריות החברה לכמה שנים, תלוי כאמור בכמה גורמים. הדברים שונים כאר מדובר במקלחון, שם המחירים שונים לגמרי. אולם אנשים רבים מעדיפים אמבטיה על פני מקלחון ויש לכך יתרונות רבים שלא נאריך בהם כאן במסגרת כתבה זו.

כמה עולה להתקין אמבטיה
כמה עולה להתקין אמבטיה

איך להתקין אמבטיה

אם אתם רוצים לדעת איך להתקין אמבטיה, ולנסות להתקין את האמבטיה בעצמכם, אנו מביאים לכם המלצות וטיפים כיצד לעשות זאת. למרות שהדבר פחות מומלץ, טעות שנעשית אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורה, עקב כך שיש כאן שימוש בחומרים ודבקים חזקים. אולם אם בכל זאת אתם רוצים להתקין בעצמכם אתם יכולים להתנסות…

הדבר העיקרי שצריך להקפיד עליו בשעת התקנת אמבטיה הוא נושא האיטום, שאם לא, תהייה לכם רטיבות רבה ולתקן את זה יעלה לכם יותר מהזמנה של התקנת אמבטיה על ידי איש מקצוע. אמבטיה חדשה יכולה לרענן מראה של חדר אמבטיה או של בית ישן, אבל אם לא מתקינים נכון את האמבטיה ייקח מעט זמן עד שהאמבטיה החדשה תיראה כמו הישנה ולא ישימו לב שהותקנה אמבטיה חדשה.

אז אם קניתם אמבטיה ואתם רוצים להתקין אותה, אתם יכולים להתקין אותה בעצמכם אולם, מכמה וכמה סיבות שהראינו לעיל, מומלץ יותר להזמין מתקין אמבטיות מומלץ. אמרנו שהמחיר הוא כמה אלפי ₪ ובשביל לקבל מחיר יותר מדויק צרו עמנו קשר בפרטים המופיעים כאן באתר. כמו גם לקבלת פרטים מדויקים על צורת ההתקנה ולגבי אחריות על ההתקנה וטיפים נוספים איך להתקין אמבטיה. כמו כן, אצלנו תוכלו להזמין התקנת והרכבת כיור התקנה שטוחה לאמבטיה וכן החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה.

איך להתקין אמבטיה
איך להתקין אמבטיה

להתקין אמבטיה

יש לנו ניסיון רב בהתקנת אמבטיות ואינסטלציה בכלל. כאמור, מחיר של להתקין אמבטיה, נקבע בהילקח בחשבון אם מדובר בהתקנת אמבטיה חדשה לגמרי או החלפה של אמבטיה שאז יש צורך גם לפרק את האמבטיה הישנה. כמו כן, אל לנו לשכוח שיש כאן גם צורך בחיבור לצנרת האינסטלציה ולפעמים גם חיבור של ברז ועוד. ולפעמים גם בנייה או תיקון של הקיר שעליו נשענת האמבטיה.

נציין כי המחירים המשוערים הנ"ל אינם כוללים את מחיר האמבטיה אלא את ההתקנה בלבד. לפעמים יש אפשרות להלביש אמבטיה חדשה על הישנה ואז מחיר ההתקנה משתנה כמובן. כי התקנה שיש בה גם פירוק היא מורכבת יותר מאשר התקנה עם פירוק. הלבשה של אמבטיה אקרילית על אמבטיה הישנה היא פתרון טוב גם למחיר וגם להתקנה נקייה ואסתטית.

חיסרון אחד בכל זאת יש בזה, זה מקטין את גודל האמבטיה. לגבי אחריות, רוב החברות מציעות בין 5 ל-10 שנות אחריות, אל תיקחו פחות מכך, זה כנראה חברה לא רצינית. והאחריות בתוקף רק בכפוף להתקנה מותאמת להוראות. לכן צריך להזמין מתקין מומחה שיודע להתקין אמבטיה לפי הוראות היצרן. כדי לקבל סכום מדויק כמה עולה להתקין אמבטיה התקשרו אלינו עכשיו.

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

 

להתקין אמבטיה
להתקין אמבטיה

מחפשים מומחה כמה עולה להתקין אמבטיה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button