כיור התקנה שטוחה לאמבטיה

כיור התקנה שטוחה לאמבטיה

יש מגוון של כיורים התקנה שטוחה לאמבטיה, המחירים של הכיורים ללא העבודה נעים בין 250 ל-1000 ₪. (כמובן שיש גם יקרים יותר והשמים הם הגבול) גם החומרים מהם הם עשויים משתנים בין מגוון סוגי חומרים, יש את הגרניט, הקוורץ וכיורי האבן. אנו עושים התקנה והחלפה של כל סוגי הכיורים בהתקנה שטוחה. החל מכיורי גרניט ועד לשאר סוגי הכיורים מכל סוגי החברות.

כיור התקנה שטוחה לאמבטיה

לכיור התקנה שטוחה לאמבטיה, בדרך כלל יש אחריות מהחברה – עד 5 שנות אחריות. אתם יכולים לרכוש את הכיור בעצמכם ולהזמין אצלנו רק את ההתקנה או לחילופין להזמין אצלנו חבילה קומפלט של כיור מסוג התקנה שטוחה יחד עם ההתקנה או ההחלפה. זמן האספקה וההתקנה תלוי בחברה המספקת את הכיורים אולם את רוב הכיורים יש במלאי.

כאמור, ישנם סוגים רבים של כיורי התקנה שטוחה, ההבדל הוא בעיקר בחומרי הגלם מהם עשוי הכיור. יש כיור התקנה שטוחה מסיליקוורץ או ניאו קוורץ ויש כיור קנזס או קוריאן בהתקנה שטוחה או אינטגרלית. היצרנים הבולטים בשוק כיורי ההתקנה השטוחה הם חרסה, אלגל, Virta, Blanco ועוד. במגוון צבעים וגימורים.

ובכלל בחברת ישי פוקס אינסטלטוב, אנו עושים התקנה והחלפה של כל מוצרי הסניטציה לבתים פרטיים ולמוסדות. אנו עובדים עם כל החברות ומספקים מוצרים איכותיים על מנת לספק לכם – הלקוחות חוויית שימוש מושלמת במוצרים. בשירות מרבי ובמחירים הוגנים. נשמח לתת לכם שירות ייעוץ ללא התחייבות על כיורים התקנה שטוחה ושאר המוצרים שאנו מתקינים. מתוך הניסיון הרב שלנו אנו  נתאים לכם את המוצר הכי טוב עבורכם.

כיור התקנה שטוחה לאמבטיה
כיור התקנה שטוחה לאמבטיה

כיור התקנה שטוחה מחיר

אתם ודאי רוצים מאוד לדעת תכל'ס, מה המחיר של כיור בהתקנה שטוחה. לגבי כיור התקנה שטוחה מחיר המוצר כבר כתבנו לכם למעלה את טווח המחירים, לגבי ההתקנה, זה מאוד תלוי במיקום ההתקנה הנדרשת ובהיקף ההתקנה. כמובן שאם מדובר בהחלפה נדרש גם פירוק של הכיור הקודם מה שמייקר את העבודה.

אולם בהסתמך על הניסיון הרב שלנו, רוב הלקוחות משלמים בסביבות ה-1500 ₪ לכיור בהתקנה שטוחה, למוצר + התקנה. וכמובן שזה יכול לנוע לכאן ולכאן, על פי הדרישות של השטח והרצונות שלכם. מה שבטוח הוא שאצלנו תקבלו את המחירים ההוגנים ביותר עם השירות הטוב ביותר. אנו עושים גם התקנה של מסגרת שיש לכיור, מערכות חימום, עבודות גבס שונות ועוד ועוד.

כיור התקנה שטוחה מחיר
כיור התקנה שטוחה מחיר

עוד על כיורים התקנה שטוחה ועל כיורי נירוסטה התקנה שטוחה

ועדיין לא דיברנו על כיור התקנה שטוחה מחומר נירוסטה, שהוא חומר שתופס לאחרונה תאוצה בשוק הכיורים גם בבתים פרטיים. בניגוד לעד כה שזה היה נפוץ רק בכיורים מוסדיים. העובדה שהמוצר נכנס לבתים פרטיים גרמה ליצרנים להתחיל לייצר כיורי נירוסטה בהתקנה שטוחה, מה שפחות נפוץ בכיורים מוסדיים וזה משפיע על כיור התקנה שטוחה מחיר.

כיור נירוסטה הפך כיום להיות מוצר אופנתי במטבחים מודרניים וגם המחיר שלו הוא יחסית לא יקר. החיסרון היחיד של כיור הנירוסטה הוא הרעש שנגרם כאשר פותחים את זרם המים. אבל גם לזה אפשר להתרגל… כיורי נירוסטה כאשר מתחזקים אותם נכון הם מוציאים ברק נוצץ ומוסיפים יופי למטבח כולו. אז כאמור, אתם יכולים לרכוש כיורים התקנה שטוחה בעצמכם בחנות או באינטרנט ואנו נתקין לכם את הכיור או לחילופין, אתם יכולים לרכוש אצלנו גם את המוצר.

בעבר היו מתקינים כיור בהתקנה שטוחה בעיקר במטבחים, בשביל הדקורטיביות והיוקרה, היום זה הפך להיות יותר ויותר נפוץ לראות גם באמבטיה כיורים בהתקנה שטוחה. אנחנו כאן בכדי לתת מענה למגמה הזאת שככל הנראה תתפוס תאוצה עם הזמן ובעוד כמה שנים רוב האמבטיות יהיו עם כיורים בהתקנה שטוחה.

לסיכום, מחירם של כיורים התקנה שטוחה נע בין 250 ל-1000 ₪ למוצר ללא התקנה (מחיר ממוצע, ישנם כיורים יקרים יותר). המותגים המובילים הם חרסה, בלנקו, שוני, חמת ועוד. החומרים מהם עשויים הכיורים בהתקנה שטוחה הם בעיקר נירוסטה, גרניט, חרס, קוורץ (לסוגיו השונים), אבן ועוד. תאמו אתנו כעת ביקור לשם הצעת מחיר ללא התחייבות להתקנת כיור התקנה שטוחה לאמבטיה. בשבילכם – ישי פוקס אינסטלטוב – מומחה לפתיחת סתימות בירושלים וכל שירותי האינסטלציה.

ראו עוד: מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה | דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה | מקלחון כולל התקנה

כיורים התקנה שטוחה
כיורים התקנה שטוחה

מחפשים מומחה כיור התקנה שטוחה לאמבטיה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button