מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

כאן תוכלו לקבל הצעת מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה מהמומחה שלנו – שרברב בירושלים. כמו כן, תוכלו לברר על דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה או על מקלחון כולל התקנה. בימי החורף דוד השמש הוא מצרך חיוני בכל בית בישראל. שלא לדבר על בית עם יותר מ-5 נפשות שחייב את הדוד כמו אוויר לנשימה. בכדי שיוכלו בני הבית להתקלח הם חייבים מים חמים והדרך העיקרית בישראל לייצור מים חמים לרחיצה היא נכון להיום, בעזרת דוד השמש. באמצעות דוד השמש מגדילים את החיסכון בצריכה של חשמל או גז לצורך חימום המים ומנצלים את אנרגיית השמש לצורך המקלחות של בני הבית.

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

אם אתם רוצים להחליף את דוד השמש שלכם בגלל תקלה או כל סיבה אחרת, כדאי לכם לשקול להחליף כבר את הדוד לדוד שמש של 150 ליטר שתוכלו לקבל אצלנו במחיר מעולה כולל התקנה. מחיר של דוד שמש 150 ליטר לא כולל התקנה נע סביב ה-2000 ₪. ואפשר להתקין אותו גם על גג רעפים.

החברות הנפוצות המייצרות דודי שמש 150 ליטר הם – כרומגן, אמקור, נימרוד, אידיאל, ירדן, אמישראגז, סולאר ועוד. מחיר התקנה של דוד שמש 150 ליטר הוא בסביבות 3500-4500 ₪. אם מדובר רק בהחלפה זה ייצא לכם זול יותר.

לנו יש ותק וניסיון רב בהתקנה של דודי שמש בכל הגדלים כולל גם דוד שמש 150 ליטר וגם אביזרי הדוד כגון התקנת משאבת סחרור לדוד שמש. צרו עמנו קשר כאן דרך אתר האינטרנט, תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית להתקנה או החלפה של דוד השמש ותיהנו מדוד שמש איכותי ויעיל. הדרכים הנוספות בישראל לייצור של מים חמים הם דוד חשמלי (בוילר) או מחמם מים מהיר העובד על בסיס גז (יונקרים).

מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה
מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה

מחיר דוד שמש 150 ליטר

אז אם אתם מתעניינים בהצעת מחיר דוד שמש 150 ליטר אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן, דרך אתר האינטרנט. כמו כן אם אתם רוצים מידע נשמח לספק לכם, כגון לגבי מידות הדוד – גובה, קוטר וכו' או משקלו וכו'. כמו כן אם אתם רוצים להתייעץ על דוד לפי מספר הנפשות בבית אתם מוזמנים לדבר איתנו.

חלק מהמידע ניתן לכם כבר כאן כעת במאמר – דוד שמש 150 ליטר מתאים למשפחה של 5 נפשות ומעלה. גובה הדוד הוא בערך מטר – תלוי לפי היצרנים וניתן להתקין את הדוד הן בחוץ מהמבנה – על גג שטוח או על גג רעפים והן בתוך הבית. משקל הדוד הוא מעל 50 ק"ג. קוטר הדוד – מעל חצי מטר.

לכל דבר טוב יש גם מחיר, ומחיר דוד שמש 150 ליטר הוא שצריך לקחת בחשבון שהחימום איטי יותר מאשר דוד שמש קטן ולכן מומלץ להתקין את הדוד יחד עם מאיץ חום או ניתן גם להשתמש עם דוד מחליף חום. תוספים אלו, מלבד מה שהם יחסכו מכם המתנה ארוכה עד שהמים יתחממו, הם גם יחסכו לכם בצריכת החשמל.

מחיר דוד שמש 150 ליטר
מחיר דוד שמש 150 ליטר הוא לא יקר לעומת התועלת מהאנרגיה הירוקה

מחיר דוד שמש וקולטים

לדוד שמש של 150 ליטר תצטרכו להצמיד קולט מתאים ולא ניתן להעביר את הקולט הישן שלכם לדוד החדש. כעת – לאחר שקיבלתם את רוב המידע הבסיסי על הדודים אתם יכולים כבר להזמין אצלנו את הדוד המתאים לכם ביותר במחיר המשתלם ביותר או לקבל הצעת מחיר דוד שמש וקולטים. או אם אתם זקוקים למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כאן באתר או בטלפון המופיע כאן.

לסיום, נכתוב כאן כמה מילים על החלקים המרכיבים את הדוד – בכדי שתהייה לכם הבנה בסיסית בטרם בוא מתקין הדודים. דוד השמש שלכם מורכב משני חלקים עיקריים – קולטי שמש ומיכל המים שאוגר בתוכו את המים האמורים להתחמם. קולטי השמש מחממים את המים הנמצאים בתוכם באמצעות חום השמש ומשם הם זורמים לתוך המיכל ונאגרים עד הצריכה שלכם. לאחר שהמים מהקולטים נכנסים לתוך הדוד, מתמלאים צינורות הקולטים במים קרים חדשים שעתידים גם הם להתחמם מחום השמש ולזרום לתוך המיכל, כך במחזוריות קבועה הדוד מייצר עבורכם מים חמים.

בישראל מתקינים דודי שמש המשולבים עם דודי חשמל לימים שבהם חום השמש אינו מספיק לחימום מים עבור כל בני הבית. אם אתם רוצים הצעת מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה או הצעת מחיר דוד שמש וקולטים, פנו אלינו עכשיו.

מחיר דוד שמש וקולטים
מחיר דוד שמש וקולטים

מחפשים מומחה מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button