החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה

החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה

מתי נזקקים להחלפת כיור המטבח התקנה שטוחה? או כאשר ישנה התיישנות של הכיור הקודם ומופיעים עליו סדקים, או כאשר מתחשק לכם לשפץ את המטבח ולשוות לו מראה חדש ונוצץ. החלפת הכיור בהחלט עושה את העבודה. אנו ממליצים לכם לבחור את הכיור בתבונה ובשיקול דעת נכון, לבחור כיור של חברה אמינה ומקצועית שנותנת אחריות לכמה שנים.

החלפה והתקנה של כיור מטבח מצריך תכנון מקדים מדויק, מכיוון שבשוק קיים מגוון רב של כיורים למטבח ולא כל הכיורים מתאימים לצרכים שלכם. לכן, לפני שאתם רוכשים את הכיור עשו עבודת בירורים קצרה וכך תוכלו לקנות את הכיור המתאים לכם ביותר. וגם המתקין של הכיור חייב להיות מומחה ובעל ניסיון, כי החלפה של הכיור היא מעט יותר מורכבת מאשר התקנה ראשונית.

החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה

ישנם כמה שיטות להתקנה של כיור. יש התקנה עילית – בהתקנה זו הכיור יושב על משטח השיש. בהתקנה זו לא ניתן לגרוף מים לתוך הכיור. יש התקנה תחתית – בהתקנה זו הכיור מודבק אל מתחת לפני השיש, כאשר השוליים העליונים של הכיור מודבקים ומוצמדים אל השפה האחורית של השיש מלמטה, ההדבקה נעשית באמצעות דבק סיליקון חזק או משהו דומה.

ההתקנה שאנו מדברים עליה במאמר זה היא התקנה שטוחה – בהתקנה זו הכיור מותקן בגובה השיש, גם כאן הדבקת הכיור לשיש נעשית באמצעות דבק סיליקון איכותי. התקנה שטחית היא ככל הנראה ההתקנה הנפוצה ביותר כיום. וכשמחליפים את הכיור אפשר גם להתקין בסוג התקנה שונה ממה שהיה, אבל העלות יותר גבוהה. (למשל להחליף מהתקנה עילית להתקנה שטוחה).

החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה
החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה

התקנת כיור מטבח התקנה שטוחה

כשאתם קונים כיור חדש אתם צריכים לקחת במכלול השיקולים גם את סוג ההתקנה. כבר בעת הרכישה אתם צריכים לדעת באיזה התקנה אתם תרצו להתקין את הכיור או איזה סוג התקנה קיים כרגע בכיור הישן. ובכדי שתוכלו לעשות את השיקול הנכון הבאנו לכם כאן את כל סוגי ההתקנות. אנו עושים את כל סוגי ההתקנות של כיורים וכמובן גם התקנת כיור מטבח התקנה שטוחה.

כמו כן אנו עושים התקנה של כיור אינטגרלי, החלפה של כל סוגי הכיורים במטבח, תיקוני כיורים, חידוש כיורים, התקנת כיור לשירותי אורחים, כיורים לאמבטיה ומקלחון ועוד. אם אתם רוצים להתחדש ולרענן את מראה המטבח, הזמינו אותנו ונעשה לכם התקנת כיור מטבח התקנה שטוחה.

התקנת כיור מטבח התקנה שטוחה
התקנת כיור מטבח התקנה שטוחה

כיור מטבח התקנה שטוחה

אנו עושים התקנות והחלפות של כיור מטבח התקנה שטוחה לפרטיים וללקוחות מוסדיים במחירים נוחים והוגנים. כיורים יחידים או כפולים, של החברות האיכותיות ביותר בשוק. החל מכיורי בלנקו ועוד. המחיר שתשלמו על כיור התקנה שטוחה כולל התקנה הוא בסביבות ה-1500 ₪ בממוצע. אך ישנם כמובן כיורים יותר זולים או יותר יקרים. ומלבד התקנות והחלפות כיורים למטבח ולאמבטיה אנו עושים את כל עבודות האינסטלציה, התקנת ברזים, מקלחונים, ניאגרות וכן בדיקת וגילוי נזילות ללא הרס. כמו גם התקנה של כיורים בהתקנה אפס ועוד.

אנו נעשה עבורכם כל סוג התקנה שיתאים לכם לעיצוב המטבח ולכיס, כולל בכיור מטבח התקנה שטוחה. כי הכיור הוא אחד מהמוצרים העיקריים והחשובים ביותר במטבח. בהתאם לכך נוכל לעזור לכם לבחור את הכיור המתאים לכם ונייעץ לכם איך להתקין אותו בצורה המושלמת ביותר.

כיור מטבח התקנה שטוחה
כיור מטבח התקנה שטוחה

כיורי מטבח התקנה שטוחה מנירוסטה

וכמה מילים על כיורי מטבח התקנה שטוחה מנירוסטה – מידות הכיורים הסטנדרטיים מתאימים לארון או לשיש שבין 50 ל-90 ס"מ. ניתן גם להזמין מכיורי הנירוסטה כיור כפול שיהיה לדתיים להפרדה בין בשרי לחלבי. גם בכיורי הנירוסטה קיימים כיורים בכל סוגי ההתקנות אבל רוב כיורי הנירוסטה הם בהתקנה שטוחה. לפני שמזמינים את הכיור עליכם לוודא שהמיקום בשיש שבו אמור להיות הכיור, תואם במידותיו את הכיור שאתם קונים.

החברות המובילות בכיורי מטבח התקנה שטוחה הן: בלנקו, אקווטופ, שלוסר, שוני, אולין, אלצ'י, פוסטר, רג'ינוקס, פורדהם, פרנקה, ורד, חמת ועוד. אנו יכולים להתקין לכם במהירות וביעילות את כל סוגי הכיורים, הן כיורי נירוסטה והן כיורי גרניט, הן כיורים כפולים והן כיורים בודדים וכל סוגי הכיורים. אם אתם צריכים החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה או כיור התקנה שטוחה לאמבטיה דברו אתי – ישי פוקס – יועץ אינסטלציה.

ראו עוד: מחיר דוד שמש 150 ליטר כולל התקנה | דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

כיורי מטבח התקנה שטוחה
כיורי מטבח התקנה שטוחה

מחפשים מומחה החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button