התקנת טוחן אשפה פורדהם

התקנת טוחני אשפה

מתעניינים על התקנת טוחן אשפה פורדהם? מצאתם את מה שחיפשתם! אנו עושים התקנה של טוחני אשפה של החברות המובילות כולל התקנה של טוחן אשפה מבית פורדהם עם מפסק פנאומטי או בלי. טוחן אשפה פורדהם הוא מהמוצרים הטובים ביותר בשוק עם מנוע עוצמתי של 3/4 כוח סוס. היתרון של טוחן אשפה של פורדהם הוא שמדובר בטוחן אשפה שקט ובנוסף יש לו הגנה מפני עומס יתר.

התקנת טוחן אשפה פורדהם

המערכת של פורדהם אינה מחלידה ומחזיקה לאורך שנים. מדובר במוצר שאנו אוהבים לעבוד אתו בעל התקנה נוחה ומהירה וגם עושה עבודה יעילה. אנו ממליצים ללקוחות לרכוש את טוחן האשפה של פורדהם. ומעבר לאיכות המוצר הוא גם לא יקר יחסית. אולם יש בשוק גם חברות נוספות בעלות מוצרים איכותיים בתחום.

יותר ויותר אנשים כיום שמשפצים את הבית או סתם רוצים להתחדש משקיעים בטוחני אשפה. השקעה בטוחן אשפה איכותי משלים את הלוק ואת האסתטיקה של המטבח. לכן בנוסף לבחירת ברזים ומוצרים סניטריים אחרים (כמו החלפת פלאנג' לדוד) בוחרים גם טוחן אשפה איכותי.

המוצר המתקדם של פורדהם בתחום טוחני האשפה הינו טוחן אשפה דגם 2200 וזהו המוצר המומלץ והנרכש רבות. ולא באנו כאן לפרסם את חברת פורדהם אלא לספר מהניסיון שלנו בשטח וממה ששמענו מלקוחות וכן לפי חיפושים בגוגל. אם אתם רוצים טוחן אשפה איכותי, יעיל, טוב ועמיד למשך שנים רבות, ללא ספק טוחן אשפה פורדהם הוא טוחן האשפה המומלץ. אך שימו לב! זה לא אומר שאין טוחני אשפה טובים של חברות אחרות.

התקנת טוחן אשפה פורדהם
התקנת טוחן אשפה פורדהם

התקנת טוחן אשפה עלות

בניגוד למה שמקובל לחשוב, טוחני אשפה הם לא המצאה של שנות ה-2000, הם הומצאו כבר לפני יותר מ-100 שנה. מה שנכון הוא שהישראלים גילו אותו רק לאחרונה ועד היום יש הטוענים שהאשפה הטחונה שזורמת עם המים לביוב מזיקה לאיכות הסביבה. רוצים לדעת לגבי התקנת טוחן אשפה עלות ומה הוא עושה בכלל? טוחן האשפה הוא כשמו – טוחן את האשפה הרטובה שנכנסת לכיור באמצעות דסקיות המותקנות בתוכו.

את טוחן האשפה מתקינים בארון שמתחת לברז מכיוון שהוא צריך להיות מחובר לצנרת הניקוז של הכיור. בכדי להפעיל את הטוחן צריכים ללחוץ על מתג ההפעלה שמפעיל אותו תוך כדי שמזרימים עליו את מי הברז בזרם הרגיל שלהם. משך הזמן שלוקח לטוחן לטחון את האוכל עד דק הוא כמה שניות בודדות.

יש כמה סוגים של טוחני אשפה ובכדי לדעת איזה טוחן אשפה אתם צריכים אתם צריכים לשאול את עצמכם דבר ראשון, כמה לכלוך אתם זורקים או מתכוונים לזרוק לכיור. אם אתם זורקים הרבה אתם צריכים טוחן עוצמתי יותר ואם לא אז לא… הטוחנים המוכרים בשוק הם של חצי כוח סוס ושל 3/4 כוח סוס אולם יש גם יותר חזקים משלושת רבעי כוח סוס. העוצמה של המנוע אינה מקבלת ביטוי בהתקנת טוחן אשפה עלות.

התקנת טוחן אשפה עלות
התקנת טוחן אשפה עלות

מה מועיל התקנת טוחני אשפה

וכפי שכבר אמרנו, זה תלוי בשימוש של הכיור בבית שלכם. אם הרבה ילדים משתמשים בכיור (למשפחה סטנדרטית בת יותר מ-10 נפשות שאוכלים בבית במידה רגילה) או במטבח מוסדי הצורך בהתקנת טוחני אשפה עוצמתיים יותר הוא מובן מאליו. רוב טוחני האשפה מחזיקים מעמד זמן רב בשימוש סטנדרטי.

טוחן אשפה הוא כאמור המצאה עולמית שפחות מוכרת בישראל, אנו ממליצים לכם לנסות ולראות במו עיניכם עד כמה זה יקל מעליכם. לטוחן האשפה יש יתרונות רבים וכדאי שתכירו אותם. קודם כל הוא מפחית את כמות הפסולת בביתכם וזה כבר מבורך בפני עצמו. פחות מריבות על 'מי יוריד את הפח…'. אבל בלי ציניות, התקנת טוחני אשפה באמת מועילים לאיכות הסביבה, מקטינים את כמות האשפה וכתוצאה מכך גם את השימוש בשקיות זבל שגם הם בתורם תורמים לזיהום האוויר ולירידה באיכות הסביבה.

ומעבר לכך, טוחן אשפה גם מפחית את הסתימות בביתכם ואת הצורך להזמין אינסטלטור 24 שעות בירושלים לסתימות או לתיקון נזילות מרזבים. המכשיר טוחן שאריות של מזון וקליפות בכדי שיעברו את מערכת הביוב בלי לגרום לסתימות וכו'. אם השתכנעתם, הזמינו כבר עכשיו התקנת טוחן אשפה פורדהם או כל חברה אחרת.

גולשים התעניינו גם על:

החלפת פלאנג' כרומגן מחיר

התקנת טוחני אשפה
התקנת טוחני אשפה

מחפשים מומחה התקנת טוחן אשפה פורדהם?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button