החלפת פלאנג כרומגן מחיר

החלפת פלאנג כרומגן מחיר

בטח אמרו לכם שיש לכם בעיה בפלאנג'… אז במאמר זה ננסה לענות לכם על שאלות שיש לכם בענייני פלאנג'ים לדוד. לגבי החלפת פלאנג כרומגן מחיר ומה זה בכלל פלאנג'? מה תפקידו ומה מטרתו. הפלאנג' (בעברית אוגן) הוא כעין מעמד שעליו מורכבים התרמוסטט וגוף החימום של הדוד. הוא בעצם המוח של דוד השמש. אם כך מתי צריכים להחליף אותו? מוח הרי לא מחליפים כל כך מהר…

כשהדוד לא עושה את פעולתו ואינו מחמם את המים, צריכים לבדוק דבר ראשון אם התרמוסטט וגוף החימום עובדים. ויש כאן 2 אופציות. או שמחליפים באופן נקודתי רק את התרמוסטט או גוף החימום, כלומר החלק שהושבת או שמחליפים את כל הפלאנג' עם כל מה שעליו. זה תלוי בחוות דעת של מומחה לתיקון דודים.

החלפת פלאנג כרומגן מחיר טוב

בדרך כלל כאשר הדוד אינו מחמם את המים ונבדקו התרמוסטט וגוף החימום, אם אחד מהם אינו פועל ויש צורך להחליפו ולהתקין חלק תקין במקומו, אם הדוד חדש יחסית, לא נמליץ על החלפת פלאנג לדוד כולו, אלא את החלק הלא תקין בלבד. כי כשאפשר לחסוך ללקוח כסף אנו הראשונים שנעשה את זה.

אולם אם מדובר בדוד ישן והסיכוי שבעוד תקופה קצרה שאר המרכיבים של הפלאנג יעשו בעיות הוא גדול, אזי נמליץ בחום להחליף את כל הפלאנג'. ואגב, ישן וחדש הם יחסיים, צריך קודם לראות בעיניים את הבעיה ואת מצב הפלאנג והדוד כולו, בכדי שנוכל להמליץ על החלפת או אי החלפת הפלאנג'. ובשל הסיבה הזאת מומלץ להזמין בעל מקצוע ולא לנסות לטפל בבעיה בעצמכם.

החלפת פלאנג כרומגן מחיר
החלפת פלאנג כרומגן מחיר מצוין

פלאנג כרומגן מקורי מחיר מעולה

אם יש לכם בעיה בדוד ואתם מחפשים אינסטלטור מומלץ בירושלים הזמינו אותנו לבדיקה ותיקון מקצועיים. אנו מתמחים כבר שנים רבות בתיקון וטיפול בדודי שמש ודודי חשמל. אנו מומחים בכל סוגי התיקונים של דודי השמש. כולל החלפת פלאנג כרומגן מקורי מחיר מעולה.

וכגון החלפת חמם, גוף חימום ותרמוסטט, החלפת חוטי התרמוסטט, החלפת משאבה ורגשים, התקנת והחלפת שסתומי אל חזור ושסתומי בטיחות. החלפת ברז ניתוק ואנודה, החלפת הצנרת בין הקולט לדוד, צנרת ברזל או נחושת, החלפת כבל החשמל, שטיפת דוד וקולטים, החלפת והתקנת זכוכית, התקנת והחלפת מפסק חשמלי וטיימר, החלפת מעמד הדוד, לגג שטוח או גג רעפים, התקנת והחלפת דוד שוכב, בדיקה וניקוי סננים של ברז ערבול וכל תיקוני הדודים וטיפולי אינסטלציה נדרשים, כולל החלפת אגנית אמבטיה וכולל התקנת פלאנג כרומגן מקורי מחירים נוחים לכל כיס.

פלאנג כרומגן מקורי מחיר
התקנה מקצועית של פלאנג כרומגן מקורי במחיר מעולה

גוף חימום כרומגן מקורי

הזכרנו מקודם שאנו עובדים עם גוף חימום כרומגן מקורי. גוף החימום הוא חלק המותקן על הפלאנג'. בכדי להפעיל את גוף החימום יש צורך ללחוץ את המפסק, הוא אינו פועל באופן אוטומטי כשאין מים חמים. הוא מחמם את המים ומביא אותם לטמפרטורה הרצויה כאשר האנרגיה הטבעית אינה מספיקה והוא חש שהתרמוסטט אינו מגיע למעלה הרצויה.

אם אתם רואים שכאשר אתם מפעילים את הדוד גם לאחר הרבה זמן לא מגיעים מים חמים לברז ייתכן שגוף החימום הוא האחראי לבעיה. מומלץ להזמין איש מקצוע בכדי לבדוק את גוף החימום, יכול להיות שהגיע הזמן להחליף אותו או את הפלאנג' כולו (תלוי בחוות הדעת של איש מקצוע מומחה ואמין). שכן גוף חימום כרומגן מקורי (או חברה אחרת) הוא מרכיב הכרחי גם בדודי השמש וגם בדודי החשמל.

גוף חימום כרומגן מקורי
גוף חימום כרומגן מקורי

החלפת פלאנג מחיר מצוין

צרו עמנו קשר בכדי לקבל הצעת מחיר אודות בדיקה והחלפת פלאנג מחיר מצוין או רק גוף החימום, לפי המצב. אנו מטפלים בכל סגי הבעיות בדודים, הן בבעיות של תרמוסטט, גוף החימום או כל הפלאנג. אם המים בדוד לא מתחממים ואתם צריכים טכנאי של דוד שמש התקשרו אלינו ונבוא בהקדם. אנו נעשה לכם בדיקה מקצועית, תיקון לפי הצורך והכי חשוב מחירים נוחים לכל כיס.

הצטרפו גם אתם לאלפי הלקוחות שלנו שנהנו מתיקון מקצועי של הדוד ו/או החלפת דוד לא תקין. אנו מומחים בכל סוגי דודי השמש, תיקון נזילות מרזבים וכן עבודות אינסטלציה בירושלים והסביבה. אנו נותנים שירות של החלפת פלאנג' מחיר מצוין וכן החלפת מאיץ, החלפת תרמוסטט, גוף חימום ועוד. אין לכם מים חמים? התקשרו אלינו כבר עכשיו לבדיקת ובמידת הצורך החלפת פלאנג כרומגן מחיר טוב!

החלפת פלאנג מחיר
החלפת פלאנג מחיר טוב

מחפשים מומחה החלפת פלאנג כרומגן מחיר?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button