התקנה אסלות מונובלוק

התקנה אסלות מונובלוק

אם האסלה שלכם לא נשטפת טוב או שהיא נשברה, כגון שנוצר בה סדק או שבר (יכול לקרות אם נופל עליה חפץ כבד) אתם ודאי צריכים שירות של התקנת אסלה. כמו גם אם אתם רוצים להשתדרג ולשדרג את מראה הבית, אחד הצעדים הראשונים בכיוון הוא להחליף את האסלה העתיקה, מה שנקרא אסלת P לאסלת מונובלוק מתקדמת.

באסלת P הניאגרה מחוברת לאסלה בעזרת צינור לא כל כך אסתטי, לעומת זאת אסלת מונובלוק היא אסלה שהצנרת שלה מחופה בקיר, יש כאלה שקוראים לה בטעות אסלה תלויה. מקרה נוסף שבו תצטרכו להחליף את האסלה הישנה הוא כאשר ישנה הצטברות של אבנית באסלה, הדבר הזה קורה בעיקר באסלות ישנות מאוד. במאמר הבא נכתוב על התקנה אסלות מונובלוק.

התקנה אסלות מונובלוק

לפני שנדבר על אסלת מונובלוק, כמה מילים על אבנית באסלה. אבנית באסלה עלולה להצטבר במקומות שונים ובזוויות במערכת הצנרת של האסלה, עד שהיא גורמת שהאסלה לא תשטוף את עצמה כראוי, כאשר תורידו את המים, כמו כן היא יכולה לגרום לסתימות חוזרות ונשנות. במקרים פחות חמורים תוכלו לפתור את הבעיה בעזרת חומרי ניקוי המיועדים להמסת אבנית או באמצעות החלפת החלקים הבעייתיים.

אך כאשר מדובר באבנית עקשנית במיוחד לא תהייה לכם ברירה אלא להחליף את האסלה. תהא הסיבה אשר תהא, אתם רוצים כרגע להחליף את האסלה בביתכם… האסלות הקיימות בשוק הם: כאמור אסלת ה-P. היא נמצאת בעיקר בבתים ישנים. כמו כן ישנה את אסלת המונובלוק שעליה אנחנו מדברים כרגע וישנה גם את האסלה התלויה.

התקנה אסלות מונובלוק
התקנה אסלות מונובלוק

כל המידע אודות התקנת מונובלוק

כאן אנו מרכזים עבורכם את כל המידע אודות התקנת מונובלוק. אסלת מונובלוק מורכבת מיחידה אחת בלבד המחברת בין הניאגרה לאסלה. באסלת מונובלוק, גם האסלה וגם הניאגרה עשויים מחרס, המראה של אסלת מונובלוק הוא הרבה יותר אסתטי ומודרני מאשר האסלה הסטנדרטית. מי שמתקין אסלת מונובלוק הוא אינסטלטור מומלץ בירושלים. מדובר בחיבורי צנרת מורכבים וכן באביזר סניטרי שעיקר השימוש בו הוא רטוב ולכן צריך שיהיה איטום טוב שיחזיק לאורך שנים.

חשוב לדעת כי כאשר מחליפים אסלת P לאסלת מונבלוק אי אפשר להחליף רק את האסלה, אלא צריך להחליף גם את הניאגרה. הניאגרה של אסלת P אינה תואמת את הניאגרה של אסלת מונובלוק. לאסלת מונובלוק יש יתרון על פני אסלה תלויה בכך שעלות של התקנת אסלה תלויה היא יקרה בהרבה מאשר התקנת מונבלוק.

התקנת מונובלוק
התקנת מונובלוק

סוגים של אסלות מונובלוק

קיימים בשוק דגמים רבים של אסלות מונובלוק, החל מהמראה הסטנדרטי של אסלת מונובלוק שאנו מכירים היום ממקומות ציבוריים ועד לאסלות מונובלוק יוקרתיות. גם באסלת מונובלוק כמו בכל אסלה אחרת ניתן להתקין מושב הידראולי שאינו נטרק בהורדה. חלק מאסלות המונובלוק כבר באות מלכתחילה עם מושב הידראולי. ישנה אסלת מונובלוק עם בידה מובנה שאינו מאוד מייקר את מחירו של האסלה.

רוב אסלות המונובלוק הן בצבע לבן, אך ניתן גם להשיג אסלות מונובלוק בצבע שחור. מוצרים נוספים באסלות המונובלוק הם – אסלת מונובלוק תלויה, אסלת מונובלוק נכים, אסלת מונובלוק לילדים, אסלת מונובלוק בצורת כורסא… ועוד. היצרניות הנפוצות של אסלות מונובלוק הן: חמת, חרסה, פלסאון ועוד.

אסלות מונובלוק
אסלות מונובלוק

ההשפעה של מונובלוק אסלה על העיצוב

לעיצוב חדר האמבטיה יש אמירה ברורה ובולטות על כל העיצוב של הבית. כשאתם משפצים או נאלצים בשל סיבה כלשהי להחליף את האסלה, מומלץ מאוד להשקיע מעט מחשבה בנראות של חדר האמבטיה, ולהחליט בינכם ובין עצמכם האם אתם רוצים להיות חדשניים ומודרניים או שאתם רוצים אסלה בעיצוב סולידי יותר.

במונובלוק אסלה תוכלו למצוא את כל הסוגים, הן גם נשמרות לאורך שנים רבות. כך שכדאי להשקיע באסלת מונובלוק יפה לחדר האמבטיה או לחדר השירותים בביתכם. כמו כן, תצטרכו לבחור בין אסלה בעלת שטיפה היקפית לאסלה בעלת שטיפה רימלס וכו'. ובכדי להשלים את הנראות היפה של חדר האמבטיה אנו ממליצים להוסיף כיור התקנה שטוחה לאמבטיה. בכל מקרה תוכלו להתייעץ איתנו על כל סוג של אסלה, כולל מונובלוק אסלה, על החסרונות והיתרונות של כל סוג וכן על עלויות ההתקנה ועוד. התקשרו אלינו כבר עכשיו להתייעץ על התקנה אסלות מונובלוק.

כאן תוכלו לקרוא מאמר על כמה עולה להתקין אמבטיה וכן על החלפת כיור מטבח התקנה שטוחה.

מונובלוק אסלה
מונובלוק אסלה

מחפשים מומחה התקנה אסלות מונובלוק?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button