שחרור סתימה באסלה

שחרור סתימה באסלה

מחפשים שחרור סתימה באסלה? אם הגעתם לכאן מן הסתם התשובה היא שכן. אסלה סתומה זה מקרה חירום, אי אפשר לחיות בבית עם אסלה סתומה אפילו למשך כמה שעות, במיוחד בבית בעל חדר שירותים אחד. ברוב המקרים זה מסתיים בביקור קצר של אינסטלטור והבעיה נפתרת, עד לסתימה הבאה… אבל בואו נחשוב ביחד איך ניתן למנוע בעיות אלו ולחסוך כסף ועוגמת נפש. כי לכו תדעו, אם האסלה תחליט להיסתם דווקא ב-3 בלילה אתם תשלמו על כך ביוקר… תעריף לילה.

אני כמובן אתרום את חלקי, מתוך הידע המקצועי והניסיון, כיצד ניתן למנוע סתימות חוזרות ונשנות באסלה. ואיך ומתי ניתן לנסות לתקן בעצמכם. אז לפני שאתם מרימים טלפון לאינסטלטור, נסו להתרכז וקראו את השורות הבאות, אולי תחסכו כסף, מי יודע… מניסיון אני כבר יכול לגלות לכם שהסתימה נגרמת בעקבות שימוש לא נכון באסלה. זכרו! שאריות של מוצרי היגיינה נשיים לא משליכים לאסלה. זה הכלל הראשון במניעת סתימות באסלה.

שחרור סתימה באסלה

לאחר שקראתם את ההקדמה, ולמדתם את המבוא למניעת סתימות באסלה אפשר להמשיך לפרק הבא. אל תשליכו בשום אופן מגבונים לאסלה. אם תשליכו מגבונים לאסלה, לא תגיעו רחוק… המגבונים ייעצרו איפשהו בתחילת הדרך לביוב הראשי ובמוקדם או במאוחר ייסתם האסלה, שלכם ושל כל השכנים… בדיוק על זה נאמר 'אוי לרשע ואוי לשכנו'… בנוסף, שימו לב לגבי הסבון שתולים על האסלה ('סנובון' של חברת סנו או של חברות אחרות), אם הוא נופל לתוך האסלה ומורידים את המים יחד אתו (מסכן…) הוא עלול לנקום בכם ולסתום את האסלה.

כעת בואו נדבר על פתיחת הסתימה. האסלה סתומה, מה עושים עכשיו? לא נשב לכם על המצפון. כן אשמים, לא אשמים… השאלה מה עושים? אם אין לכם בעיה עם הריח אתם יכולים לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם. ראשית, סגרו את הברז המוביל מים לתוך הניאגרה, נסו לפתוח את הסתימה בעזרת פומפה, לפחות 20-30 פעמים לפני שאתם מתייאשים…

שחרור סתימה באסלה
זמינים בכל עת לשחרור סתימה באסלה 

פתיחת סתימה בשירותים

אם עדיין סתום, הזמינו אינסטלטור בירושלים מקצועי ואמין לפתיחת סתימה בשירותים. כן, זה ברור, אי אפשר להשאיר כך את האסלה, היא כל הזמן בשימוש, ובכל שימוש מורידים את המים, וכל הורדת מים מחמירה את הסתימה. בעת סתימה בשירותים השירותים בבית מושבתים, שלא לדבר על הריח הלא נעים שמתפשט מכיוון הסתימה בכל הבית… ודווקא לכן, אם לאחר הניסיון הראשוני עם הפומפה, לא הצלחתם לפתוח את הסתימה הזמינו אינסטלטור. האזור אינו סטרילי במיוחד ולא מומלץ לשהות שם זמן רב.

אם יש לכם בבית קפיץ מיוחד לשחרור סתימות, אתם יכולים לנסות להשתמש בו, הוא מסוגל לפתור את הבעיה במהירות. אך אם עדיין הסתימה לא השתחררה או שאין לכם את הקפיץ הזמינו אינסטלטור וודאו שיש לו את הציוד הנדרש לפתיחת סתימות מורכבות. אתם מוזמנים ליצור קשר עמנו בכל שעות היום ובמקרים מיוחדים אף בשעות הלילה לפתיחת סתימה בשירותים באופן מיידי.

פתיחת סתימה בשירותים
פתיחת סתימה בשירותים במקרים הגרועים ביותר

פתיחת סתימה מחיר

רבים מהסובלים מסתימה באסלה בביתם מעוניינים לדעת ובצדק, כבר בשיחה הראשונה, פתיחת סתימה מחיר, כלומר, מה יהיה המחיר של פתיחת הסתימה (או תיקון ניאגרה סמויה מחיר). אולם התשובה היא מעט יותר מורכבת, בכל פנייה על סתימה בשירותים אנו צריכים קודם כול לבצע בדיקה של הסתימה והערכת מצב, להחליט מה נכון ומה צריך לעשות בשביל לפתוח את הסתימה, תוך כדי חיסכון מקסימלי ללקוח. אז קודם כל זה מורכב מבדיקה של הסתימה ולאחר מכן פתיחת הסתימה בפועל. אנו רק יכולים להבטיח לכם שהמחיר שנגבה על פתיחת הסתימה יהיה הוגן וסביר.

יש לנו ניסיון רב בפתיחת סתימות באסלה, וכן סתימות של מכונת כביסה, סתימות במטבח, במקלחון, בטוחן אשפה, וכן תיקון נזילות מצנרות ניקוז ועוד. לפעמים השירות כרוך בהחלפת חלק מסוים, מה שמייקר את התיקון בנוסף למחיר הבסיסי של פתיחת הסתימה. במקרה זה יש את העלות של החלק ולאחר מכן עלות ההתקנה. בכל מקרה אנו מבטיחים לכם שנעשה כל מאמץ לתת לכם את השירות הטוב ביותר לפתיחת סתימה מחיר הנמוך ביותר האפשרי. אתם צריכים דחוף שחרור סתימה באסלה? הזמינו אותנו עכשיו ונגיע!

למידע על מחיר התקנת מרזבים כנסו!

פתיחת סתימה מחיר
פתיחת סתימה מחיר הוגן וסביר

מחפשים מומחה שחרור סתימה באסלה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button