עלות התקנת כלים סניטריים

עלות התקנת כלים סניטריים

בזמננו חדרי האמבטיה הם פונקציונליים ומעשיים, בין אם אתם זקוקים למקלחת מהירה לאחר אימון, או חדר מרגיע בו תוכלו להתרווח ולהתפנק בתוך המים… אז מהי עלות התקנת כלים סניטריים.

עלות התקנת כלים סניטריים בחדר אמבטיה ב-2022

אם אתם מעוניינים לחדש את חדר האמבטיה שלכם, חשוב לדעת מראש את העלויות הממוצעות של הכלים הסניטריים, וכמו כן טוב שתיקחו בחשבון גם כמה יעלו ההתקנות, לפני שתבחרו את  המתקין המושלם לצרכים שלכם (זה יכול להיות אינסטלטור בירושלים – מתקין מקצועי של כלים סניטריים).

מחיר חדר אמבטיה חדש יוכרע על ידי שלושה גורמים עיקריים:

העלות הראשונה והחשובה ביותר היא שווי הכלים הסניטריים, דהיינו – האמבטיה, המקלחת, הכיור והשירותים. וכן עלות פריטים נוספים כמו ברזים, מתלי מגבות וחומרי האיטום.

השני ברשימת ההשפעה על העלויות הוא עלות ההתקנה. עלות ההתקנה תלויה בעיקר בפרק הזמן שהעבודה תיקח ובמספר העובדים.

עלות התקנת כלים סניטריים
עלות התקנת כלים סניטריים. חשוב לברר מראש

השיקול השלישי בעת חישוב מחיר התקנת כלים סניטריים

השיקול השלישי בחישוב מחיר התקנת כלים סניטריים ושיפוץ חדר האמבטיה הוא עלות פינוי חדר האמבטיה הישן, פינוי הריצוף ועוד.

לאחר שתגדירו את העלויות לפי הרשימה הנ"ל ויהיה לכם את המידע הדרוש, בעזרת סקר שוק והתייעצות עם אנשי מקצוע בתחום, נותר לכם להחליט באיזו רמה אתם מעוניינים לשפץ – תקציב נמוך, בינוני או חדר אמבטיה יוקרתי יותר המאובזר במוצרים יוקרתיים ומתקדמים.

שימו לב! בחישובים אלה לא כלולים תוספות כמו תכנית אדריכלית לעיצוב חדר האמבטיה או חימום תת רצפתי שכמובן יוסיפו עלויות נוספות, במידה ותרצו אותם.

בגדול ניתן להעריך שהמחיר הממוצע של שיפוץ כללי לחדר אמבטיה נע בין 7,900 ש"ח ל-30,800 ש"ח, אם כי המחירים הללו יכולים להיות גבוהים יותר באזורים מבוקשים כמו, ירושלים ותל אביב.

שיפוץ חדר אמבטיה יכול לכסות מגוון רחב של אפשרויות, שמשפיעות במידה רבה על מחיר התקנת כלים סניטריים. החל מעבודות גדולות כמו שיפוץ אמבטיה מלא, הסרת אמבטיה ישנה והחלפתה, החלפת כיור ישן או התקנת מושב אסלה חדש, התאמת תא מקלחת במקום אמבטיה, התקנת חימום תת רצפתי, תיקון קולטי שמש וכו'.

מחיר התקנת כלים סניטריים
מחיר התקנת כלים סניטריים ושיפוץ כללי – איך מחשבים

התקנת כלים סניטריים מחירון – ממה הוא מושפע

כדי שתדעו ממה מושפעים מחירי התקנת כלים סניטריים מחירון, פירקנו כמה מהאלמנטים הצפויים לכם בעת שיפוץ חדר אמבטיה:

עלויות פינוי חדר אמבטיה ישן.

פינוי חדר אמבטיה לרוב ייעשה כחלק מעבודת שיפוץ אמבטיה מורחבת ובדרך כלל הצעת המחיר כוללת גם את הפינוי.

אם אתם פשוט 'עוקרים' את חדר האמבטיה הנוכחי מכל סיבה שהיא, זה יכול להגדיל את ההוצאות בכמה אלפי ש"ח עבור העבודה.

אם צריך גם להוריד ולהחליף את הריצוף, זה כמובן יעלה יותר.

עלויות שיפוץ ועיצוב חדר אמבטיה חדש:

אתם יכולים לעצב את החדר בעצמכם ולרכוש כלים סטנדרטיים, או להזמין תכנית מאדריכלית שגם תלווה אתכם בקנייה ותמליץ לכם על הכלים המומלצים והמותאמים בשבילכם. וזה כמובן גם משפיע על העלויות.

עלויות של תכניות שיפוץ לחדר האמבטיה יכולות לנוע בין כמה מאות ש"ח לייעוץ, ועד כמה אלפי ש"ח עבור תכנית אדריכלית מפורטת ומשורטטת בקובץ אוטוקאד כך שהפועלים בשטח יוכלו ליישם לפי התוכנית. עלויות אלו אינן כלולות בהתקנת כלים סניטריים מחירון.

התקנת כלים סניטריים מחירון
התקנת כלים סניטריים מחירון, מה משפיע עליו

מחירון התקנת כלים סניטריים – עלות חומרים, עבודה ועוד

לרוב, לשאלה מי מתקין לכם את האביזרים והכלים הסניטריים, יש השפעה גדולה על העלות הסופית, כי מחירון התקנת כלים סניטריים משתנה מקבלן לקבלן, בדרך כלל לפי הביקוש ורמת המקצועיות שלו.

מוצרי אמבטיה מגיעים במגוון עצום של סגנונות ומפרטים. אם נדבר רק על האסלה הטווח הוא מאסלה פשוטה ועד שירותים חכמים משולבים עם בידה, מחמם מושבים ופינוקים נוספים.

כאשר נחשוב על הבדלי הרמה בכל אלמנט בחדר האמבטיה, מכיור (כיור פשוט או כיור התקנה שטוחה וכדו') למקלחות, אריחים וכל התוספות כמו ברזים ומתלות מגבות, ההבדל בעלויות יכול להיות עצום, מכמה מאות ₪ למוצר ועד כמה אלפים ויותר, השמיים הם הגבול למוצרים יוקרתיים.

עלות העבודה –

מחירון התקנת כלים סניטריים יהיה על סמך מחיר גלובאלי שקבלן השיפוצים ידרוש, וזה תלוי אם הוא עובד עם פועלים נוספים, שאז זה כמובן מייקר את העבודה, אבל בתמורה לכך העבודה תהייה מהירה יותר.

כמה זמן זה ייקח?

משך הזמן שלוקח לשפץ חדר אמבטיה תלוי בגודל העבודה, בכמות העבודה הנעשית ובמספר הפועלים, אבל בדרך כלל הממוצע הוא בין חמישה לעשרה ימים.

אם כי החלפה פשוטה של ​​האמבטיה יכולה להתבצע תוך פחות מיומיים, ומצד שני שיפוץ גדול של חדר אמבטיה הכולל חידוש הצנרת הבסיסית, ייקח יותר זמן.

אצלנו עלות התקנת כלים סניטריים הוא זול ואטרקטיבי, הזמינו אצלנו עכשיו שיפוץ נרחב והחלפת הכלים הסניטריים באמבטיה.

מחירון התקנת כלים סניטריים
מחירון התקנת כלים סניטריים תלוי באיכות המתקין

מחפשים מומחה עלות התקנת כלים סניטריים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button