מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים

בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ניתן לפתור היום בעיות שבעבר היו מורכבות ומסובכות בהרבה. זה נכון לכל תחום ונכון גם לתחום האינסטלציה. איתור בעיות צנרת ופתרונן הפך היום להרבה יותר קל מבעבר בזכות מכשירים טכנולוגיים הנמצאים ברשות האינסטלטורים אשר מקפידים להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום בכדי לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר במחירים נמוכים וסבירים.

אחד מהמכשירים הטכנולוגיים האלו הוא ללא ספק המצלמה התרמית המסוגלת לגלות בעיות רטיבות ומקורות נזילות בלי להרוס קירות ובלי להרים אף אריח מהריצוף. במאמר הנוכחי אנחנו מביאים לכם מידע אודות המכשיר התרמי. נברר מתי כדאי להשתמש במכשיר ומתי פחות. והאם זה מייקר את העלות של האינסטלטור בירושלים או דווקא מוזיל. ועוד שאלות ומידע נוסף אודות המצלמה התרמית לגילוי נזילות.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים מגלה רטיבות באמצעות קרני אינפרא אדום. מה שהיא בעצם מזהה זה הפרשי טמפרטורות בקיר, היכן שהטמפרטורה שונה הדבר מעיד שיש שם ככל הנראה הצטברות של מים, דבר שלא צריך להיות סתם כך בקיר של בית, מה שמעיד שיש שם באותו מקום בעיה. לפני שמתחילים להשתמש במצלמה צריך לחמם את המים של הבית.

כשהמים חמים סורקים עם המצלמה את פני הקירות והרצפה בבית ומחפשים היכן יש נזילה. על צג המצלמה ניתן לראות את קו הצינורות צבוע בצבע שונה מאשר כל משטח הקיר או הרצפה. וכמובן שאם הצינור שבור או סדוק צריך לראות שם התפשטות של הנזילה מעבר לקו של הצנרת. הדבר הזה נותן אינדיקציה מדויקת למקום הנזילה וכך ניתן לפתור את הבעיה באופן נקודתי בלי צורך לשבור את הקיר או הריצוף.

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים
מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים

אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות

מה עושה אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות? מקצוע האינסטלטור מורכב מכמה וכמה תחומים, החלפת והתקנת דודי שמש, החלפת והתקנת ברזים וכלים סניטריים, בדיקה והגברת לחץ מים בצנרת, תיקון והתקנה אסלות מונובלוק. חלק מהעבודה שלו היא גם תיקון והחלפת צנרת וכן פתיחת סתימת שורשים. לצורך כך, הוא צריך לאתר את מקור הנזילה או הסתימה.

בעבר וכן אינסטלטורים שאין להם מכשיר לאיתור נזילות, צריכים להרוס קיר שלם או יותר בכדי למצוא מקור של נזילה כלשהי. לנו – ישי האינסטלטוב – יש את הטכנולוגיה שחוסכת המון עוגמת נפש, כסף וזמן. מדובר במכשיר הטכנולוגי שכתבנו עליו בתחילת המאמר – המכשיר התרמי לאיתור נזילות מים. ואתם יודעים יותר טוב ממני עד כמה אתם תלויים במערכות אינסטלציה תקינות שפועלות כראוי. לכן המכשיר אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות הוא מאוד מאוד חיוני.

אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות
אינסטלטור עם מכשיר לאיתור נזילות

איתור נזילות ירושלים

כאינסטלטור המומלץ ביותר באיתור נזילות ירושלים לא חסכנו מאמץ וכסף בכדי להביא לכם את הטכנולוגיה הטובה ביותר בכדי לאתר נזילות. אנו עובדים ונמצאים בירושלים והסביבה בזמינות גבוהה. 24/7. מהיום אתם לא צריכים להיות מומחים באינסטלציה בכדי לאתר נזילות או בכדי לכוון את האינסטלטור למקור הבעיה. אנו נפתור זאת בפשטות ובהירות באמצעות מכשיר לאיתור נזילות שברשותנו.

והכול במחירים סבירים השווים לכל כיס. בעזרת המכשור המתקדם אנו יכולים להבטיח לכם למצוא כל נזילה. לא משנה אם הנזילה היא בביתכם בעסק או במשרד… תמיד נהייה כאן בשבילכם ולשירותכם. אנו מתמחים באיתור נזילות בירושלים והסביבה. אנו מבצעים אך ורק בדיקות איכותיות ומקצועיות. וגם המאתרים שלנו הם מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום איתור נזילות ירושלים.

איתור נזילות ירושלים
איתור נזילות ירושלים

איתור נזילות ללא הרס

כל התחום של איתור נזילות ללא הרס עבר בשנים האחרונות מהפכה. לא רק באמצעות המצלמה התרמית. ישנם עוד אמצעים משוכללים לגילוי רטיבות, כשהמכנה המשותף ביניהם הוא שהם מגלים נזילות ללא הרס. כלומר ללא צורך להרוס את הקיר או הרצפה. מכשירים נוספים הם – חיישני גז, מיקרופונים אקוסטיים ויש עוד…

ההרס יהיה רק בשביל התיקון והוא יהיה נקודתי ומינימלי. גם העבודה תארך שעות בודדות לעומת ממוצע של כמה ימים שלוקח איתור נזילות ללא המכשירים הנ"ל. כאשר מתגלים מקורות רטיבות או נזילות דבר ראשון עולה לכם החשש שיצטרכו להרוס את הבית… מהיום לא עוד… באמצעות המכשירים המשוכללים לאיתור נזילות אפשר לפתור את הבעיה בקלות וביעילות והכי חשוב במהירות. אז פנו אלינו עכשיו אם אתם זקוקים למצלמה תרמית לאיתור נזילות מים או בכלל לאיתור נזילות ללא הרס.

רוצים לדעת כמה עולה להתקין אמבטיה? צרו עמנו קשר כבר עכשיו!

איתור נזילות ללא הרס
איתור נזילות ללא הרס

מחפשים מומחה מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button