מערכת הסקה לבית

מערכת הסקה לבית

אולי תופתעו לשמוע, אבל גם היום, לאחר מהפכת המזגנים הרבה ממשקי הבית תלויים במערכת הסקה לבית כדי לספק חום. מערכת הסקה פועלת על ידי נשיפת אוויר מחומם דרך צינורות המספקים את האוויר החם לחדרים ברחבי הבית. סוג זה של מערכת חימום עובד על מערכת הפצת אוויר חם. זה יכול להיות מופעל על ידי חשמל או גז טבעי.

מאמר מאת: יועץ אינסטלציה בירושלים

מערכת הסקה לבית שחוסכת כסף ואנרגיה

איך עובד תנור חימום המבוסס על גז? בתוך תנור גז או נפט, הדלק מעורבב באוויר ונשרף. הלהבות מחממות מחליף חום מתכתי שבו החום מועבר לאוויר. התנורים הישנים יותר הפיצו את הדלק ישירות לאטמוספירה, ובזבזו כ-30% מאנרגיית הדלק רק כדי לשמור על הפליטה חמה מספיק כדי לעלות בבטחה דרך הארובה. התנורים הנוכחיים מפחיתים את הפסולת הזו באופן משמעותי, כאשר אדי המים הנפלטים מתעבים למים ואלה בדרך כלל יוצאים דרך דופן עם צינור פלסטיק. זוהי התכונה העיקרית של תנור בעל יעילות גבוהה כמו גם של דוד שמש כולל התקנה.

בקרות מערכת החימום מווסתות את הרכיבים השונים של מערכת החימום. השליטה החשובה ביותר היא התרמוסטט, שמדליק ומכבה את המערכת כדי שיהיה לכם נוח. מערכת טיפוסית לחימום אוויר תהיה בעלת תרמוסטט יחיד. אבל, ישנן בקרות פנימיות אחרות במערכת חימום, שהם חלק ממערך בלתי נראה אך קריטי של בקרות בטיחות.

מערכת הסקה לבית
מערכת הסקה לבית חסכנית ויעילה 

מערכת הסקה ביתית עם יעילות של מעל 90%

אצלנו אתם יכולים להזמין מערכת הסקה ביתית עם יעילות של מעל 90%. היעילות של תנור דלק נמדדת לפי מדד של כמות החום השימושי המופק ליחידת אנרגיה קלט (דלק). יעילות בעירה היא המדד הפשוט ביותר; זו רק היעילות של המערכת בזמן שהיא פועלת. יעילות בעירה היא כמו הקילומטרים לליטר שהמכונית שלכם שורפת במהירות של קמ"ש על כביש מהיר.

בארה"ב למשל, יעילות התנור נמדדת על ידי מינימום AFUE (יעילות ניצול דלק שנתית). AFUE מעריך יעילות עונתית, ממוצע מצבי שיא ועומס חלקי. AFUE אחראית על הפעלה, התקררות והפסדי תפעול אחרים המתרחשים בתנאי הפעלה אמיתיים, וכוללת אומדן של החשמל המשמש את תנור החימום והבקרות. AFUE הוא כמו קילומטראז' המכונית בין מילוי למילוי, כולל נסיעה בכביש מהיר ותנועות עצירה ונסיעה. ככל שה-AFUE גבוה יותר, כך התנור או הדוד יעיל יותר.

אצלנו תוכלו להזמין מערכת הסקה ביתית עם AFUE גבוה.

לבירור על מערכת הסקה או על עלות התקנת כלים סניטריים התקשרו אלינו עכשיו.

מערכת הסקה ביתית
מערכת הסקה ביתית עם יעילות של מעל 90%

איך מערכת הסקה מרכזית חוסכת לכם כסף

מערכת הסקה מרכזית היא מחמם מים מיוחד. בעוד שתנורים אחרים מחממים את האוויר, מערכות הסקה מרכזיות מפיצות את החום במים חמים, דרך רדיאטורים או מכשירים אחרים בחדרים ברחבי הבית. המים הקרים יותר חוזרים לדוד כדי להתחמם מחדש. בדודי קיטור, שכיום כמעט לא נפוצים בבתים, המים מורתחים והקיטור מעביר חום דרך הבית, ומתעבה למים ברדיאטורים תוך כדי התקררות.

מערכות הסקה מרכזיות נקראות לעתים קרובות מערכות מים חמים. בתנורים לבתי מגורים משתמשים בדרך כלל בגז טבעי או בנפט להסקה.

דוד משתמש במשאבה כדי להזרים מים חמים דרך צינורות לרדיאטורים, במקום מאוורר ומערכת תעלות בתנורי חימום אחרים. חלק ממערכות המים החמים מזרימות מים דרך צינורות פלסטיק ברצפה, מערכת הנקראת חימום רצפתי. בקרות הדוד החשובות כוללות תרמוסטטים ושסתומים המווסתים את מחזור וטמפרטורת המים. למרות שהעלות אינה טריוויאלית, בדרך כלל הרבה יותר קל להתקין תרמוסטטים ובקרות עבור חדרים בודדים עם מערכת הסקה מרכזית.

מערכת הסקה מרכזית
מערכת הסקה מרכזית לנוחות מרבית לכל המשפחה

מערכת הסקה מרכזית סולר

מערכת הסקה מרכזית סולר בבית שלכם משתמשת יותר באנרגיה ועולה יותר כסף מכל מערכת אחרת בבית שלכם – בדרך כלל זה מהווה כ-29% מחשבון החשמל שלך.

לא משנה איזה סוג של מערכת חימום יש לכם בבית, אתם תמיד יכולים לחסוך כסף ולהגביר את הנוחות שלכם על ידי תחזוקה ושדרוג המערכת שלכם. אבל זכרו, לתנור חסכוני באנרגיה לבדו לא תהיה השפעה גדולה על חשבונות החשמל שלכם אם לא תחליפו את המערכת הסקה מרכזית סולר של כל הבית. ואז על ידי שילוב של תחזוקה מתאימה של ציוד ושדרוגים עם הגדרות בידוד מומלצות, איטום אוויר ותרמוסטט, תוכלו לחסוך כ-30% בחשבון האנרגיה שלך תוך הפחתת פליטות סביבתיות.

התקשרו אלינו עוד היום כדי להזמין מערכת הסקה לבית ותקבלו טיפים לחימום יעיל של הבית.

כאן תוכלו לקבל מידע על כיור התקנה שטוחה.

מערכת הסקה מרכזית סולר
מערכת הסקה מרכזית סולר מהווה כ-29% מצריכת החשמל

מחפשים מומחה מערכת הסקה לבית?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button