דוד שמש כולל התקנה

דוד שמש כולל התקנה

בקנייה של דוד שמש כולל התקנה אצל כל שרברב בירושלים יש הרבה משתנים, ישנם מספר סוגי מערכות שונים, והרכיבים שבהם נעשה שימוש ישתנו מיצרן ליצרן. כך גם כל בית הוא קצת שונה, והעברת הצנרת מהקולטים למיכל האחסון עשויה לדרוש הסרה של טיח או יריעות, ​​שאותן יש להחליף.

דוד שמש כולל התקנה

במאמר זה נתמקד בהתקנת מערכת בסיסית לחימום מים וכן בהתקנת קולט שמש מחירים. לפני שניתן לבצע התקנת מערכת חימום בפועל, יש לבצע בדיקות באתר כדי לענות על שאלות כגון:

  • האם הגג יכול לתמוך בעומס הסטאטי של קולטי השמש ובעומס הדינאמי של צוות ההתקנה. (השאלה רלוונטית גם בהזמנת תיקון קולטי שמש)
  • האם המיקום מכוון נכון עם שטח לא מוצל ולא יתעורר צורך להחליף את הקולטים בעתיד הקרוב.
  • האם ניתן לבצע את עבודות הגג בצורה בטוחה.
  • האם יש מקום בבניין למיכל האגירה ולחומרה הנלווית.
  • האם ניתן להתקין את קווי האינסטלציה בין מיכל האגירה לקולטים ללא שיפוץ משמעותי?

במקומות שונים בארץ מערכת החימום מים תצטרך להיות מוגנת מפני הקפאה. המשמעות היא שהמערכת תכלול מחליף חום, נוזל העברת חום לא רעיל, מיכל הרחבה, ובהתאם למערכת המותקנת, ייתכן שתידרש משאבת סחרור נוספת.

דוד שמש כולל התקנה
דוד שמש כולל התקנה – כך עושים התקנה מקצועית

כמה עולה דוד שמש כולל התקנה

כדי לענות על השאלה כמה עולה דוד שמש כולל התקנה כדאי לדעת את שלבי ההתקנה המקצועית של הדוד. (או כנסו למאמר הכללי על עלות התקנת כלים סניטריים).

שלבי התקנת מערכת לחימום מים – הרכבת קולטי השמש על הגג, התקנת מיכל האגירה ומחליף החום ליד דוד המים, התקנת הצנרת והמשאבה עבור לולאת הגליקול, התקנת צנרת המים, התקנת הפקדים, מילוי המערכת ובידוד קווי מים.

שלב 1: מתקינים את קולטי השמש על הגג.

בעת הרכבת דוד שמש, יש לבצע כמה שפחות קידוחים בגג. במקרים מסוימים ניתן להרכיב את הקולטים על הגג ואילו הצנרת תעבור דרך קיר אנכי במקום דרך הגג. בהתקנה המקצועית שלנו אנו אוטמים את כל הקידוחים בגג עם איטום סיליקון. יצרנים שונים מספקים חומרה שונה במקצת להרכבת הקולטים על הגג. בהתקנה שאנו עושים אנו כמובן ממלאים בקפידה אחר הוראות היצרן.

אנו מאתרים את הקורות שאליהן נחבר את הקולטים. לפעמים צריך להיכנס לחלל עליית הגג ולקדוח חור קטן ליד קורת הגג כדי לאתר את הקורות. מבצעים איטום עם סיליקון. אם לא ניתן לחבר את חומרת ההרכבה של הקולט לקורות עצמן, אנו מתקינים בלוקים בין הקורות ומרכיבים את הדוד.

לאחר מכן אנו משתמשים בהבהב של היצרן סביב הצנרת העוברת דרך הגג, או בהבהב צינור. מתקינים את המהבהב עם איטום גג כדי להיות בטוח שהוא לא ידלוף.

לאחר מכן מתקינים פתח אוורור בחלק העליון של הקולט.

השאלה כמה עולה דוד שמש כולל התקנה תלויה גם בהמשך ההתקנה המקצועית. המשיכו לקרוא, או במקביל, בכל שלב תוכלו להתקשר אלינו ולהתייעץ.

כמה עולה דוד שמש כולל התקנה
כמה עולה דוד שמש כולל התקנה מקצועית

כמה עולה להתקין דוד שמש

כדי לענות על השאלה כמה עולה להתקין דוד שמש אנו ממשיכים את שלב 2 בהתקנה: מתקינים את מיכל האגירה וחילופי החום ליד דוד המים.

אנו ממקמים את מיכל האחסון הסולארי ליד דוד המים הרגיל. אם מחליף החום הוא פנימי למיכל האגירה, אנו מוודאים שחיבורי לולאת הגליקול למחליף החום וחיבורי המים הקרים והחמים נגישים. אם מחליף החום חיצוני למיכל האגירה, הוא בדרך כלל נתמך על ידי הצנרת. מתקינים איגודים במיכל האגירה ובחיבורי מחליף החום כך שלא יהיה צורך לחתוך את הצנרת אם יהיה צורך להחליף את המיכל או מחליף החום.

קולטי דוד השמש משתמשים כידוע בקרינת שמש ישירה ומפוזרת כאחד. בדרך כלל, אם מקום ההתקנה אינו מוצל בין השעות 9:00-15:00 ופונה לדרום, זה מיקום הכי טוב למיקום הקולטים.

בכל שלב, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולברר כמה עולה להתקין דוד שמש. התקשרו עכשיו ותקבלו מחיר מצוין המותאם בשבילכם.

כמה עולה להתקין דוד שמש
כמה עולה להתקין דוד שמש

התקנת קולט שמש מחירים

שלב 3: מחברים את הצנרת והמשאבה.

ברוב המערכות מרכיבים את כל לולאת הגליקול ללא הלחמה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהלולאה כולה תלך ביחד, ואז מלחימים את כל הלולאה. מתקינים איגודים במשאבה, כך שאם אי פעם יהיה צורך להחליף אותה, ניתן יהיה להחליף אותה מבלי לחתוך את הצנרת.

מתקינים את המשאבה בחלק הנמוך ביותר של לולאת הגליקול. יציאת המשאבה מחוברת לצנרת המובילה לקולטי השמש שעל הגג. כעת אנו מתקינים שסתום סימון ביציאה של המשאבה כך שכאשר המשאבה כבויה, הגליקול לא יזרום לאחור סביב הלולאה. אנו מתקינים מיכל הרחבה וכן מד לחץ לניטור הלחץ בלולאת הגליקול. כעת מתקינים גם שסתום שחרור לחץ בלולאת הגליקול.

לאחר מכן מתקינים את צנרת המים, הפקדים, ממלאים את המערכת ומבודדים את קווי המים והמערכת מוכנה לשימוש…

אם גם אתם רוצים להזמין דוד שמש כולל התקנה בטוחה ומקצועית או לברר על כיור התקנה שטוחה וכו', הזמינו עכשיו את ישי האינסטלטור המקצועי.

התקשרו עכשיו ובררו על התקנת קולט שמש מחירים מיוחדים עבורכם.

התקנת קולט שמש מחירים
התקנת קולט שמש מחירים נוחים – רק באינסטלטוב

מחפשים מומחה דוד שמש כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button