מחיר שיפוץ חדר אמבטיה

מחיר שיפוץ חדר אמבטיה

מחיר שיפוץ חדר אמבטיה לא חייב להיות גבוה ומופרז, במאמר הבא תראו איך ניתן לעשות שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים במחירים זולים. במאמר תקראו גם על החלפת אמבטיה סטנדרטית והחלפת אמבטיה אקרילית, מה מתאים ולמה.

חיסכון מחיר שיפוץ חדר אמבטיה

במאמר הנוכחי נדבר על שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים בכלל ובאופן פרטי על החלפת אמבטיות ועוד. נדבר גם על חיסכון במחיר שיפוץ חדר אמבטיה במקסימום האפשרי. התחלנו: מבחינת הריצוף אין צורך בהרמת והריסת הריצוף הישן ניתן פשוט להדביק ריצוף חדש על הריצוף הקיים. טיפ זה שימושי רק כאשר אין צורך בהחלפת האינסטלציה (ראו להלן). בעניין החיפוי: לפעמים ניתן לחפות על הקיר בלי לטייח מחדש, שאלו את בעל המקצוע או שרברב. טיפ נוסף לגבי החיפוי: ניתן להשיג אריחי קרמיקה עודפים או דוגמאות ישנות במחירים זולים. באמבטיה פגומה או ישנה ניתן לבצע החלפת אמבטיה אקרילית מה שמוזיל מאוד את העלות. עוד משהו: מומלץ לרכז את קניית כל אביזרי האמבטיה במקום אחד כך תקבלו הנחת כמות, תחסכו בעלויות המשלוח, וגם תהייה לכם כתובת אחת לפנות, במקרה של מוצר פגום וכדומה.

מחיר שיפוץ חדר אמבטיה
מחיר שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים ובמבנים בעלי צנרת ישנה

בשיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים או בכל מקום שיש שינויי טמפרטורה קיצוניים, היכן שיש צנרת ישנה, אנו ממליצים להחליף צנרת למרות שמחיר שיפוץ חדר אמבטיה הכולל החלפת צנרת הוא הרבה יותר יקר, זה יחסוך לכם כסף רב בעתיד הקרוב, שכן במוקדם או במאוחר הצנרת הישנה, שעשויה בדרך כלל ממתכת, תתבלה – היא תצבור אבנית והגומיות יתקשו. ואז המחיר יהיה הרבה יותר יקר, זה יצריך הרמת הריצוף מחדש ועבודה מקצועית ויקרה. כך גם לגבי התקנת מקלחון פינתי, עדיף לעשות זאת כשאתם ממילא נמצאים בתוך תהליך של שיפוץ.

שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים
שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים

גוון המשתלב עם החלפת אמבטיה סטנדרטית

כשנכנסים לתהליך של שיפוץ חדרי אמבטיה בירושלים מומלץ לחשוב קודם כל על עיצוב, אין צורך במעצבת מקצועית, שכן לא מדובר בחלל גדול או בצורה גיאומטרית מסובכת, פשוט חשבו על עיצוב יפה שיתאים לטעמכם ובואו לחנות לבחור. בנוגע לגוונים המלצתנו היא ללכת על הלבן בשילוב של מעט צבע בהיר כגון אפרסק, בז', או חום בהיר. הלבן תמיד יישאר עדכני וכמו כן תמיד כשתרצו להתרענן תוכלו לשנות את הצבע המשולב ולקבל אמבטיה כמו חדשה. מה גם שזה משתלב עם החלפת אמבטיה סטנדרטית שהיא באה בצבע לבן. וגם אם אתם חושבים על החלפת אמבטיה אקרילית עדיין הצבע הלבן הוא הכי משתלב. הצבע הלבן מצוין גם במחיר התקנת ניאגרה סמויה.

החלפת אמבטיה סטנדרטית
החלפת אמבטיה סטנדרטית

מתי מומלצת החלפת אמבטיה אקרילית

אם כבר דיברנו על החלפת אמבטיה אקרילית נרחיב עליה מעט יותר: בדרך כלל מבוצעת הלבשה של אמבטיה אקרילית על אמבטיות ישנות שעשויות מפח. עובי האמבטיות העשויות פח הוא 1 מ"מ ולכן הם מאוד פגיעים. אמבטיה אקרילית היא מומלצת רק כאשר אמבטיית הפח מחוררת או סדוקה, אבל אם היא סובלת מקורוזיה וחלודה האמבטיה האקרילית תעזור רק לזמן קצר עד שהחלודה תתפשט גם על פני האמבטיה אקרילית, במקרה זה החלפת אמבטיה סטנדרטית במקום האמבטיה הישנה, עדיפה. (אמנם לא הכרחי שהחלודה תיראה שוב, אך זה עלול לקרות).

עוד בעניין מחיר שיפוץ חדר אמבטיה: מה שמשפיע רבות על המחיר הוא סוג האריחים. האופציות הזולות יותר הן אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן (מתאימים לריצוף ולקיר), טיח דקורטיבי עמיד במים, ואריחי שיש מלאכותיים. היקרות יותר הן אריחי שיש טבעיים, לוחות פלסטיק או זכוכית וכו'. לגבי גוון האריחים – אם מדובר בחדר קטן עדיף לא להשתמש באריחים כהים. בכל מקרה אנו עומדים תמיד לשירותכם.

החלפת אמבטיה אקרילית
החלפת אמבטיה אקרילית

קראו גם על דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה.

מחפשים מומחה מחיר שיפוץ חדר אמבטיה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button