התקנת מקלחון פינתי

התקנת מקלחון פינתי

אנו מבצעים החלפת מקלחון מחיר מצוין וגם השירות מצוין, קבלו טיפים מאינסטלטור מומחה על החלפת מקלחון וכן התקנת מקלחון פינתי והתקנת מקלחון פרופילון – איך לבחור ואיך לתחזק. שווה קריאה!

התקנת מקלחון פינתי – איך לבחור

בשורות הבאות נכתוב מספר טיפים לבחירה נבונה ונכונה של מקלחונים – בהתקנת מקלחון פרופילון או בהתקנת מקלחון פינתי ובעצם כל סוג מקלחון, וודאו שהזכוכית איכותית ומחוסמת כנדרש. איך מוודאים? פשוט בודקים אם יש עליהם חותמת של מכון התקנים במקום בולט. מומלץ לא להתקין מקלחון שקוף, מקלחון עם זכוכית 'חלבית' ייתן יותר פרטיות. כשאתם רוצים לנקות את המקלחון אל תשתמשו עם חומרי ניקוי חריפים, הם עלולים להרוס את המקלחון. ואחרון להיום: מקלחונים באים במידות סטנדרטיות, כל חריגה מהמידות היא הזמנה מיוחדת ומייקרת בהרבה את המקלחון, כך גם מחיר תיקון ניאגרה סמויה שמתייקרת מאוד כאשר מדובר בניאגרה לא סטנדרטית.

התקנת מקלחון פינתי
התקנת מקלחון פינתי

התקנת מקלחון פרופילון

התקנת מקלחון פרופילון היא התקנה חזקה, תיקונים הם נדירים בהתקנת מקלחון פינתי מפרופילון. מדובר במקלחון חזק ועמיד במיוחד, החלפת מקלחון פרופילון מתבצעת בדרך כלל כדי לחדש את הבית או בגלל בלאי טבעי ולא כתוצאה משבר וכדומה. ואז החלפת מקלחון מחיר לא כל כך מורגש, שהרי לא מדובר בהוצאה פתאומית, אפשר לתכנן זאת מראש. מקלחון פרופילון הוא בטיחותי ועומד בכל התקנים ולכן הוא מתאים להתקנה גם בבית מרובה ילדים. אם תרצו לברר לגבי עלויות עדיף ליצור אתנו קשר ישיר, ישנם כמה סוגים וגדלים כך שקשה לתמצת את המידע במאמר קצר. מה שברור הוא שאצלנו תצאו בזול, הן לגבי התקנה של מקלחון והן לגבי דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה.

התקנת מקלחון פרופילון
התקנת מקלחון פרופילון

שירות מושלם של התקנת או החלפת מקלחון

אם תפנו אלינו מובטח לכם שירות מעולה. ולגבי התקנה, אנו מעסיקים מתקינים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום. מה שכן ניתן לכתוב הוא שהתקנת מקלחון פרופילון לא שווה למחיר של התקנת מקלחון פינתי רגיל. ישנם בתי עסק המתעסקים רק בהתקנה של מקלחונים אך לא בהחלפת מקלחון, אנו מתמחים גם במכירה והתקנה וגם בהחלפת מקלחון מחירים מצוינים וכן גם בפתיחת סתימה בכיור. אנו נותנים שירות מעולה, מגיעים בזמן שנקבע. תוכלו לקבל עלינו המלצות רבות מלקוחות מרוצים. אנו מבצעים תיקונים שונים לאמבטיות ומקלחונים במקצועיות וביעילות וכן מוכרים חלקי חילוף. סוגי התיקונים והחלקים: החלפת מגב למקלחון, החלפת חוסם מים, החלפת פסי הגומי המגנטיים של הדלתות, החלפת צירים, החלפת ידיות ובכלל החלפת מקלחון מחירים טובים ומצוינים ושירות מעולה ומקצועי.

החלפת מקלחון
החלפת מקלחון

התקנת או החלפת מקלחון מחיר זול

המקלחון הוא אביזר מרכזי בחדר האמבטיה ולכן מומלץ מאוד להשקיע בו, באסתטיקה ובאיכות. כשאתם באים לרכוש מקלחון בקשו הדרכה מהמוכרים לגבי מקלחון מומלץ בהתאם לנתונים שלכם, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה תקציבית, אך מצד שני לא להתפשר על איכות, מוצר לא איכותי יתבלה לאחר זמן מועט מה שיצריך החלפת מקלחון לאחר תקופה קצרה. מקלחון הוא פתרון מצוין לדירות סטודיו או פנימיות של סטודנטים שאין שם מקום להתקין אמבטיה. בגדול ישנם שני סוגי מקלחונים סטנדרטיים: מקלחון פינתי ומקלחון חזיתי, כך שניתן להתאים גם לחדרי אמבטיה צפופים ביותר. אנו קיימים כבר זמן רב בשוק, יש לנו ידע רב ומקצועי בהתקנת ותיקון כל סוגי המקלחונים. יעידו על כך אלפי הלקוחות שלנו בעבר. ואכן, אודות היחס האישי שלנו ובקרת האיכות יש לנו שם טוב, אנו עוסקים גם באינסטלציה, ניקיון, שיפוצים, תריסים ועוד. והכול במחירים זולים. כמו כן אנו מתקינים דודי שמש ועוד. לסיום, קבלו מאתנו טיפ חינם: תחזוקה נכונה של אביזרי הסניטציה תחסוך מכם הרבה כסף…

החלפת מקלחון מחיר
החלפת מקלחון מחיר

מחפשים מומחה התקנת מקלחון פינתי?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button