דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה

דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה

אם אתם מחפשים דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה או 120 ליטר קראו את המאמר הבא או התייעצו עמנו. אצלנו מחיר דוד שמש כולל התקנה הוא נמוך והתשלומים נוחים וכך גם מחיר תיקון ניאגרה סמויה. אנו מוכרים דוד שמש כולל התקנה ממיטב החברות ומעניקים שירות מעולה.

דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה

אם אתם מחפשים דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה או התקנת מקלחון הגעתם למקום הנכון. המחיר של ההתקנה תלוי בשני פרמטרים עיקריים: 1. החברה שמייצרת את הדוד. 2. נוחות הגישה למקום שנדרשת התקנת הדוד. אבל לפני שאתם מחליטים להזמין דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה וודאו שזה אכן הגודל המתאים למשפחה שלכם, וגם לעתיד כשיהיו לכם שניים שלושה ילדים שיתקלחו כל יום, האם זה יהיה מספיק? אולי שווה להשקיע עוד מעט כסף ולרכוש את הדוד הגדול יותר של ה-120 ליטר, כי אחר כך כשתצטרכו להתקין מחדש זה יעלה לכם כמה אלפי ₪ או שתצטרכו לוותר על מים חמים בשבילכם – לאחר שהילדים יתקלחו.

דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה
דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה. אצלנו הכי זול!

מחיר דוד שמש כולל התקנה

תכל'ס מחיר דוד שמש כולל התקנה נע בטווח של בין 1500 ₪ ל-2500 ₪. זה תלוי כאמור בחברה היצרנית של הדוד וכן בנוחות ההתקנה מבחינת גישה למקום וכדומה. החברות המוכרות שאנו עוסקים בהם כשאנו מדברים על מחיר דוד שמש כולל התקנה הן בדרך כלל החברות הבאות: נימרוד, כרומגן, מי לוד, אמקור, אור הטבע ועוד. יש גם את החברות הזולות יותר שהם אמישרגאז, טל סחר וירדן. עד כאן דיברנו על מחיר דוד שמש כולל התקנה של 80 ליטר. אולם לא תמיד מדובר בצעד חכם להתקין דוד קטן שתצטרכו להחליף בעוד כמה שנים.

מחיר דוד שמש כולל התקנה
מחיר דוד שמש כולל התקנה

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

המלצתנו היא לרכוש מלכתחילה דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה. היות וכל ההפרש במחיר הוא רק במחיר הדוד אך מחיר ההתקנה הוא שווה או כמעט שווה. לעומת זאת אם תבחרו קודם לרכוש דוד של 80 ליטר ובהמשך תזדקקו לדוד של 120 ליטר תצטרכו מחדש להתקין ולשלם מחדש על דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה. קחו לתשומת ליבכם שדוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה הוא תוספת של כמה אלפי שקלים.

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה
דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה. מומלץ מאוד למשפחה גדולה!

על מה צריך לשים דגש כשמזמינים דוד שמש כולל התקנה

לאחר שביררתם על מתקין והזמנתם דוד שמש כולל התקנה, וודאו:

  • שהוא אכן יודע להתקין את הקולטן בזווית הנכונה ובמיקום שאכן יקלוט את קרני השמש, וכן לכוון את הדוד לטמפרטורה ראויה ולא רותחת מדי, בהתאם לאזור הגיאוגרפי של מיקום הדוד.
  • שגודל הדוד מתאים לכם ולמשפחתכם הנוכחית והמתוכננת.
  • ישנה עדיפות שהדוד יותקן בעמידה, כל עוד אין אילוץ אחר, התקנת הדוד בשכיבה תאט את התחממות המים ותצטרכו לחכות זמן רב עד לקבלת מים חמים בברז.
  • כשתזמינו דוד שמש כולל התקנה מומלץ גם להתקין שעון שבת או טיימר לבוילר החשמלי.
  • לפני שמזמינים דוד שמש כולל התקנה חובה לדרוש מהמתקין שיבדוק אם ניתן להסתפק בתיקון של גוף חימום, תרמוסטט או חלק אחר בדוד, לפעמים ניתן להסתפק בפתיחת סתימה בכיור.
  • לסיום, הערה כללית: שימו לב והיזהרו ממתקינים שרלטנים המסתובבים על הגגות והורסים את הדודים כדי שיזמינו אותם להחליף או לתקן את הדוד.

והעיקר: שיהיה לכם חורף נעים וחמים.

דוד שמש כולל התקנה
דוד שמש כולל התקנה במחיר הכי טוב בארץ!

מחפשים מומחה דוד שמש 80 ליטר מחיר כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button