התקנת משאבת סחרור לדוד שמש

התקנת משאבת סחרור לדוד שמש

היום נדבר אתכם על התקנת משאבת סחרור לדוד שמש. אם מעולם לא שמעתם את המושג הזה, כנראה שהמאמר הנוכחי לא קשור אליכם. משאבת סחרור לדוד שמש קיימת בבתים בהם דוד השמש ממוקם בתוך הבית או במערכות סולריות. אם אין לכם מים חמים בבית, האשמה מוטלת ככל הנראה על משאבת הסחרור. כאן נדבר על התקלות הנפוצות במשאבת הסחרור.

התקנת משאבת סחרור לדוד שמש

משאבת הסחרור היא חלק הכרחי בדוד שמש המותקן בתוך הבית ולא בדוד המותקן על הגג, מכיוון שבגג הדוד מותקן מעל הקולטים. באופן טבעי אם נשפוך לתוך כלי, מים חמים וקרים, החמים יצופו למעלה וממילא הקרים יהיו למטה. כך בכל כלי וכך גם בדוד השמש. ולכן, המים החמים המוזרמים לתוך הדוד באמצעות הקולטים עולים כלפי מעלה. ומחממים בדרכם את כל תכולת הדוד.

אולם במקרה בו הקולט ממוקם על הגג והדוד בתוך הבית, מה שקורה הוא שהדוד מותקן נמוך יותר מהקולטים והמים החמים נותרים למעלה. בשביל זה יש את משאבת הסחרור שדוחפת את המים החמים פנימה לתוך הדוד ואת המים הקרים שנמצאים בדוד היא דוחפת חזרה לקולטים בכדי שיתחממו.

ברגע שהמשאבה קולטת, בעזרת חיישנים מיוחדים, שהקולטים התחממו, הם מתחילים את הסחרור, כלומר את ההעברה של המים. אם הדוד שלכם מותקן בתוך הבית פנימה ודאי יש לכם שם משאבת סחרור. משאבת סחרור גדולה יותר מותקנת במערכות סולריות. כהערת ביניים נאמר שאם אתם לפני התקנה של דוד בתוך הבית, עדיף להימנע ככל האפשר ממצב זה שמצריך התקנת משאבת סחרור, היא נוטה לתקלות יותר מאשר מערכת של דוד רגיל שאינו דורש משאבת סחרור.

התקנת משאבת סחרור לדוד שמש
התקנת משאבת סחרור לדוד שמש

משאבת סחרור לדוד שמש

משאבת סחרור לדוד שמש  צריכה גם לדעת מתי להפסיק את הפעילות שלה, כאשר המים בקולטים קרים דווקא סחרור המים יגרום לקירור של המים שכבר נאגרו בדוד. וזה גם יכול להיות אחד התקלות במשאבת הסחרור. אנו מומחים בתיקון כל סוגי משאבות הסחרור והחלפה בשעת הצורך. משאבת סחרור שאינה עובדת גורמת לתקלות רבות בדוד וסבל רב לדיירי הבית.

משאבת הסחרור שומרת על כך שהטמפרטורות של המים יישארו גבוהים וחמים כשתצטרכו מים חמים למקלחת ואמבטיה. כמו כן, אם משאבת הסחרור מותקנת כדי להניע את המים שלא יעמדו במקום אחד זמן רב, באופן זה מטרתה היא למנוע פטריות וחיידקים במים, מה שמהווה סיכון תברואתי מדרגה ראשונה. לכן חיוני לטפל במשבת סחרור שאינה פועלת כראוי ובהקדם.

כאמור, משאבות סחרור מותקנים גם במאגרי מים עומדים כשרוצים שהמים לא יעמדו זמן רב ללא תזוזה. המשאבה עצמה היא משאבה קטנה המותקנת בצינור. הפתרון לתיקון משאבת סחרור לדוד שמש הוא החלפתו במשאבה חדשה.

משאבת סחרור לדוד שמש
משאבת סחרור לדוד שמש. קיימת בעיקר במבנים בעלי גגות רעפים

משאבת סחרור לדוד שמש מחיר

אולם יש פתרון נוסף, והוא לפעמים עדיף, אם המשאבה עושה מדי הרבה בעיות ויש לכם אפשרות להעביר את הדוד על גג המבנה, אופציה זו היא עדיפה על פני תיקון חוזר ונשנה של המשאבה. בכל מקרה, כל פתרון צריך להיבדק במקצועיות על ידי אינסטלטור או טכנאי מומחה לדודים.

ואם אתם מתעניינים על משאבת סחרור לדוד שמש מחיר, אז זה תלוי. יש משאבת סחרור גדולה ויש משאבת סחרור קטנה. כל משאבה מתאימה למצב אחר ולמיקום אחר. המשאבה הגדולה תעלה לכם יותר מ-1000 ₪. אולם בכדי לקבל על התקנה של משאבת סחרור דוד שמש מחיר מדויק ואמין עליכם להזמין אותנו בכדי שנוכל לבדוק את התקלה והחלק הדרוש במדויק. לפי זה ניתן לכם הצעת מחיר ללא התחייבות.

אנו מבצעים במחירים מעולים ונוחים החלפה של משאבות במערכות סולאריות מכל הגדלים והסוגים, החלפה של דוד שמש ישן בדוד חדש, החלפה של חמם מהיר, תיקוני נזילות בדוד, החלפה של המאיץ והתרמוסטט, החלפת דוד שמש סולארי ועוד. אנו מומחים בטכנאות ותיקוני דודים, תיקון קולטים, בתיקוני אינסטלציה, צילום ביוב, התקנה של כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה, התקנת טוחן אשפה פורדהם, תיקונים גדולים וקטנים, איתור נזילות בירושלים ועוד. אנו בעלי מקצוע מומלצים ומבוקשים בתחום האינסטלציה בירושלים. על כל בעיה צרו עמנו קשר ונשתדל לעזור לכם. לתיקון או התקנת משאבת סחרור לדוד שמש התקשרו אלינו כבר עכשיו.

משאבת סחרור לדוד שמש מחיר
משאבת סחרור לדוד שמש מחיר

 

מחפשים מומחה התקנת משאבת סחרור לדוד שמש?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button