מקלחון כולל התקנה

מקלחון כולל התקנה

היי. ברוכים הבאים לאתר של ישי פוקס האינסטלטור. אתם עומדים כעת בשלב של התקנת מקלחונים. נכון? איך ניחשנו? אתם מחפשים מקלחון כולל התקנה? זה הזמן לבחון את עצמכם כמה סוגי מקלחונים אתם מכירים… יש מקלחונים מרובעים, מעוגלים, מקלחון נפתח, מקלחון הזזה, מקלחון מתקפל, חזיתי, פינתי מרובע, פינתי הזזה, דלתות הזזה על מסילות, דלתות נפתחות פנימה, דלתות נפתחות החוצה, דלתות נפתחות פנימה והחוצה, זכוכית שקופה, זכוכית לבנה, זכוכית אטומה, במידות מגוונות ושונות – 70 על 70, 80 על 80, 90 על 90 ועוד.

מקלחון כולל התקנה

המקלחון מחליף את הווילון המסורתי שהיה תמיד תולה בבתי אבותינו במקלחת… אנו מומחים להתקנת כל סוגי המקלחונים במחירים נוחים ומעולים. להתקנת מקלחון צרו עמנו קשר כבר עכשיו או אם יש לכם שאלות בעניין התקנת מקלחונים אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מענה.

התקנה של מקלחון דקורטיבי או החלפת מקלחון ישן בחדש, משדרגת לכם את פני חדר המקלחת והופכת אותה להיות כחדשה. מה שאומר שבמחיר מועט יחסית תוכלו לשדרג את חדר המקלחת. כי מחיר של החלפת מקלחת מסתכם בכמה אלפי שקלים, לעומת החלפה ושיפוץ של כל החדר שכולל חיפוי קרמיקה, החלפת כלים סניטריים ועוד.

ואם אנו כבר מדברים על מחירים, נאמר שמקלחון הזזה הוא מעט יותר יקר ממקלחון של דלת נפתחת, כמו כן, אם רוצים לשדרג את מראה המקלחת עוד יותר ניתן להזמין זכוכית חלבית או זכוכית אקסטרה קליר וכדומה. התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר להתקנת מקלחון. יש לנו ניסיון רב בהתקנת כל סוגי המקלחונים. הן מקלחונים חזיתיים והן פינתיים וכו'.

מקלחון כולל התקנה
צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מקלחון כולל התקנה

מקלחונים כולל התקנה

אם אתם מחפשים מקלחונים כולל התקנה מקצועית במחיר טוב, כאן תמצאו את מבוקשכם. ובכדי שתצליחו לחסוך בקניית המקלחון, יש לנו אליכם כמה טיפים שיעזרו לכם בעת הזמנת המקלחון. פרזול המקלחון יכול להיות מפלסטיק, מנירוסטה או מברזל מגלוון. פרזול פלסטיק יהיה הכי זול אבל הוא הכי פחות איכותי.

טיפ נוסף מדבר על עובי הזכוכית. עובי הזכוכית צריכה להיות בין 6 ל-8 מ"מ. אם תרצו לחסוך תוכלו להזמין זכוכית דקה יותר (אלא אם כן יש לכם ילדים קטנים, שעלולים להעיף את הכדור או יותר גרוע, את עצמם הישר לתוך הזכוכית) וכפי שכבר הזכרנו, דלת הזזה היא יקרה יותר מאשר דלת בפתיחה רגילה. הזמינו אצלנו התקנה של מקלחונים.

אנו מתקינים מקצועיים של מקלחונים כבר שנים רבות עם חוות דעת חיוביות והמלצות חמות על העבודה המקצועית שלנו. תוכלו לבדוק עלינו באינטרנט וברשתות חברתיות ותראו רק המלצות טובות. כל העבודות שלנו מחזיקות לאורך זמן, גם עבודות שעשינו לפני שנים. אנו משתמשים בחומרים ובדבקים איכותיים המחזיקים לאורך זמן. התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר למקלחונים כולל התקנה.

מקלחונים כולל התקנה
מקלחונים כולל התקנה במחירים מעולים ונוחים

מקלחון 80 על 80 כולל התקנה

יש לנו הרבה ניסיון וידע אודות מקלחון 80 על 80 כולל התקנה. אנו מחכים לשיחת הטלפון שלכם לייעוץ והכוונה אודות המקלחון המתאים לכם ביותר, לתנאים שלכם בשטח ולכיס שלכם. אצלנו תוכלו להזמין התקנת מקלחונים מסוגים שונים וכל סוג של שירות או עבודה הקשורה לכך. כמו כן אנו יכולים לעשות לכם אגנית למקלחון. בואו והצטרפו כבר עכשיו לאלפי בתים בישראל המחזיקים בביתם מקלחון.

הזמינו כבר עכשיו התקנה של מקלחון 80 על 80 או כל מקלחון אחר ונתקין לכם בהקדם את המקלחון לשביעות רצונכם המלאה. אנו מתקינים גם את כל סוגי הברזים, אמבטיות ומקלחונים וכל כלי האינסטלציה. צרו קשר ונגיע ישירות אליכם תוך זמן קצר. מקלחון נפתחים, הזזה, או מתקפלים. השירות שלנו הוא עם אחריות.

אנו נשמח לשרת אתכם, בין אם אתם צריכים התקנה של מקלחון פינתי מרובע או עגול, בין אם מדובר במקלחון מרובע סימטרי או לא סימטרי, עם כל סוגי הפתיחות וכן ארונות אמבטיה, כיורים, ברזים, אביזרי אמבטיה, מכלי הדחה ואסלות, מקלחון 80 על 80 כולל התקנה ועוד ועוד. נשמח להיות אתכם בקשר בשעות פעילות העסק. התקשרו כבר עכשיו ותקבלו הצעת מחיר פנטסטית למקלחון כולל התקנה. אנו נותנים את כל שירותי האינסטלציה כולל צילום ביוב, תיקון קולטים, התקנת משאבת סחרור לדוד שמש, איתור נזילות מים בירושלים.

מקלחון 80 על 80 כולל התקנה
מקלחון 80 על 80 כולל התקנה

מחפשים מומחה מקלחון כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button