פתיחת סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור

פתיחת סתימה בכיור אפשר לעשות באופן עצמאי אך לפעמים זה מסתבך בעיקר בכיור מטבח, ואז יש להזמין אינסטלטור מומחה. אנו מומחים בפתיחת סתימה בכיור מחיר סביר. יש לנו ניסיון רב בפתיחת סתימות בירושלים והסביבה.

מידע שאנשים משלמים על כך הון רב – פתיחת סתימה בכיור בעצמכם

אנו הולכים להפתיע אתכם, לא תמיד צריך להזמין אינסטלטור בשביל פתיחת סתימה בכיור. הבאנו לכם טיפים חינם למניעת וכן פתיחת סתימה בכיור, ומתי כן צריך להזמין אינסטלטור. אנו מתחילים: הגורם המרכזי ליצירת סתימה בכיור הוא אתם. כן כן, כל השיער והלכלוך שאתם מתעצלים להוציא בעת שטיפת הכלים או במקלחת הם הגורמים העיקריים לסתימות. אז קודם כל השתדלו למנוע כניסת לכלוך ושיער לניקוז של הכיור. כשכבר נוצרה הסתימה, ראשית בדקו את החריצים שסביב פתח הכיור, קחו חפץ דק וארוך ונסו בעדינות לפנות פסולת שהצטברה בסדקים שסביב פתח הכיור. אם גיליתם שהבעיה היא לא שם, הצמידו פומפה לפתח הניקוז של הכיור, מלאו את הכיור במעט מים פושרים ופמפמו…

פתיחת סתימה בכיור
פתיחת סתימה בכיור – עשה זאת בעצמך

פתיחת סתימה בכיור מטבח

בכיור מטבח מתרחשות הסתימות הכי מורכבות, לכלוך רב נכנס לתוך הצנרת, גם שומנים נוזליים שנכנסים בקלות בלי יכולת להפריד בינם לבין המים עלולים להיתקע בזוויות ובפיתולי הצנרת, להתקשות ולגרום לסתימות. לחגיגה מצטרפות גם שאריות מזון שהופכות לאבנית. אם אתם זקוקים לפתיחת סתימה בכיור מטבח והשלבים הנ"ל לא עזרו לכם לא יהיה מנוס אלא לפתוח את הסיפון. הניחו דלי על רצפת הארון מתחת הסיפון ופתחו את ההברגה של הפלסטיק התחתון של הסיפון. כשתתחילו לפתוח ייווצר זרם של מים שילך ויתעצם ככל שתפתחו יותר את הסיפון. בעת פתיחת סתימה בכיור מטבח באמצעות הסיפון תגלו שם גוש של לכלוך ושערות שיוצרות את הסתימה, הוציאו את הלכלוך בעזרת כפפה והחזירו את הסיפון למקומו, הבריגו אותו היטב ובדקו שהגומי השחור מונח במקומו, כדי למנוע טפטוף, פתחו את זרם המים ובדקו אם התיקון הועיל.

פתיחת סתימה בכיור מטבח
פתיחת סתימה בכיור מטבח

פתיחת סתימה בכיור מחיר

אם כל זה עדיין לא פתח את הסתימה, תצטרכו לקרוא לאינסטלטור. כנראה שהסתימה היא לא כל כך שטחית כפי שהיה נראה בהתחלה, ייתכן שהיא אי שם בנתיב של הצנרת שמובילה את מי הדלוחים למערכת הביוב. כדי לפתוח סתימה שכזו אנו משתמשים עם 'ספירלה', הספירלה היא צינור קפיצי דק וארוך שמוחדר לתוך חור הניקוז של הכיור ומשם הוא עובר את כל המסלול של המים ומגיע עד התחתית של הצנרת, 'מפנה' את כל מה שעומד בדרך ומונע מהמים לעבור. הספירלה היא דבר חדש יחסית ובעזרתה ניתן לבצע פתיחת סתימה בכיור מחיר סביר. בעבר היו צריכים לפתוח את כל הצנרת ולחפש את מקור הסתימה ואז היה פתיחת סתימה בכיור מחיר יקר. אם תרצו לדעת עלות פתיחת סתימה בביוב או בכיור וכדומה היכנסו למחירון אינסטלציה שלנו.

פתיחת סתימה בכיור מחיר
פתיחת סתימה בכיור מחיר נמוך

פתיחת סתימות בירושלים

אם אתם צריכים פתיחת סתימה בירושלים או כל עבודת אינסטלציה הזמינו אותנו, יש לנו ניסיון רב בפתיחת סתימות בירושלים ובסביבה, במחירים נוחים וסבירים בהחלט. יש לנו לקוחות רבים שממליצים, לאחר שנים רבות של פתיחת סתימות בירושלים ואיתור נזילות במצלמה טרמית 24 שעות, כמו כן יש לנו ניסיון רב בהתקנת מקלחון בירושלים והסביבה. הזמינו אותנו ונבוא במהירות, עם שרות חם ויוצא דופן לכל לקוח. לא סתם אנו במקום ראשון בירושלים והסביבה. אנו נותנים שירות עם ראש גדול וחשיבה מחוץ לקופסה.

פתיחת סתימות בירושלים
פתיחת סתימות בירושלים

 

 

מחפשים מומחה פתיחת סתימה בכיור?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button