פתיחת סתימה במטבח

פתיחת סתימה במטבח

אתם בטח עומדים כעת מול כיור סתום ושואלים איך פותחים את הסתימה בכיור? כאן במאמר ניתן לכם כמה טיפים לפתיחת סתימה במטבח. המוצרים הנדרשים לשם כך הם (או אחד מהם) – פומפה או סודה לשתייה או סודה קאוסטית. כמו כן ניתן להשתמש בחומץ או במלח לימון.

פתיחת סתימה במטבח – איך עושים את זה

את הניסיון הראשון לפתיחת הסתימה עשו באמצעות הפומפה. זה אמור להיות הכי יעיל. בכדי לנסות לפתוח את הסתימה בכיור דבר ראשון מלאו את הכיור במים. לאחר שהכיור מלא במים הצמידו את הפומפה לפתח הניקוז ולחצו אותו כלפי מטה כדי שייווצר וואקום. לאחר מכן הרימו את הפומפה בבת אחת והורידו שוב, כך במשך מספר דקות. עד שאט אט המים ירדו. אם זה לא עזר, עיברו לשיטות אחרות.

בכדי לנסות שיטה נוספת לפתיחת הסתימה הצטיידו בסודה לשתייה וחומץ. לשם כך, הכינו לעצמכם כוס סודה לשתייה, מעט חומץ, מים חמים, כף גדולה ופקק של כיור. בעת פתיחת הסתימה הקפידו שהכיור יהיה יבש, שפכו את תכולת כוס הסודה לשתייה על פתח הניקוז ובעזרת הכף דחפו את החומר כלפי מטה. לאחר מכן שפכו את מעט החומץ שהכנתם לתוך הכיור וסתמו את הכיור עם הפקק.

המתינו כך כמה דקות, כשהכיור סגור עם הפקק. בינתיים הסודה לשתייה תגיב עם החומץ, לאחר מכן שפכו לתוך הכיור את המים החמים. שיטה נוספת היא לפתוח את הסתימה באמצעות מלח לימון. שפכו חצי כוס מלח לימון וחצי כוס סודה לשתייה לתוך הכיור. חכו כמה דקות ושפכו על התערובת שנשפכה מים רותחים, לאחר מכן אל תשתמשו בכיור למשך כמה שעות.

פתיחת סתימה במטבח
פתיחת סתימה במטבח במקצועיות, אחריות, אמינות

שחרור סתימה במטבח

בואו נודה, לו הכיור לא היה נסתם היה יכול להיות הכי טוב, לא הייתם צריכים להזמין אינסטלטור בירושלים 24 שעות לשחרור סתימה במטבח. אלא שלצערנו זה דבר שקורה לכל אחד. כשכמעט תמיד זה קורה בזמנים הכי לא נעימים. אם זה במהלך הכנת ארוחה או תוך כדי שטיפת כלים וכדומה. פתאום המים נתקעים ולא יורדים בניקוז.

לפעמים מדובר בבעיה שאתם יכולים לנסות לפתור בעצמכם, ללא עזרה של בעל מקצוע. כמו לדוגמה מה שראינו בפסקאות הקודמות בתחילת המאמר. אבל יש עוד משהו חשוב שאנו רוצים כאן להמליץ לכם – מניעה זה הדבר הטוב ביותר. נסו למנוע את הסתימות בכיור או להרחיק את המרווח בין סתימה לסתימה.

אם בכל זאת אתם נדרשים להזמין אינסטלטור, הזמינו אינסטלטור אמין שיש עליו המלצות חיוביות ונלהבות. הן המלצות על השירות והן המלצות על מחיר הוגן. אנו באינסטלטוב נותנים שירות מצוין ומחירים נוחים והוגנים בהחלט. אתם יכולים להתרשם מההמלצות החמות של לקוחותינו מהעבר הקרוב והרחוק. אנו נותנים שירותי שחרור סתימה במטבח וכן את כל שירותי האינסטלציה במומחיות ומקצועיות.

שחרור סתימה במטבח
שחרור סתימה במטבח – זה לא עבודה לעצלנים

פתיחת סתימה במטבח מחיר

פתיחת סתימה במטבח מחיר נע סביב כמה מאות שקלים כולל מע"מ. בגדול אפשר לומר בין 300 ל-600 ₪. תלוי בסיטואציה, בסביבת העבודה ועוד. מזה כמה שנים אנו נמצאים במקום הראשון בתחום האינסטלציה. הן באיכות המקצועית והן באיכות השירות. אנו משתמשים בשיטות ובטכניקות הטובות ביותר בכדי לפתוח לכם את הסתימה המציקה. עם זה ספירלה, מכונה מיוחדת או כל אמצעי אחר, כמו גם מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים.

בין השירותים שלנו אנו פותחים גם סתימות באמבטיה, סתימות בקופסת ביקורת, פתיחת סתימה במקלחת, תיקון נזילות מביוב ועוד ועוד. אז אם אתם סובלים מסתימה בכיור במטבח או בכל מקום אחר בבית, אתם יכולים לנסות קודם לפתוח זאת בעצמכם ולחסוך עלות של אינסטלטור. אם אתם לא אוהבים להתעסק בעצמכם עם סתימות וכדומה, (נכון, זה לא הכי נעים…), או שכבר ניסיתם פתיחת סתימה במטבח מחיר ולא הצלחתם, הזמינו אינסטלטור מומלץ אליכם לבית, למקום הסתימה.

התקשרו אלינו או צרו עמנו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר לפתיחת סתימה במטבח או בכל מקום אחר בבית. אנו מעסיקים בעלי מקצוע עתירי ניסיון שיפתרו לכם את הבעיה ביסודיות ובמקצועיות. אנו באינסטלטוב נשמח לענות לכם על כל שאלה בתחום האינסטלציה ובכלל…

פתיחת סתימה במטבח מחיר
פתיחת סתימה במטבח מחיר הוגן ונוח

מחפשים מומחה פתיחת סתימה במטבח?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button