פתיחת סתימה במקלחת

פתיחת סתימה במקלחת

ישי פוקס – 'אינסטלטוב' הוא אינסטלטור בירושלים מוערך ומומלץ. כאן באתר שלנו תוכלו למצוא מאמרים רבים ומרתקים בנושאי אינסטלציה, כמו תיקון נזילות מביוב ועוד. כולל גם פתיחת סתימה במקלחת, סתימה באמבטיה, איך פותחים סתימה, מחיר של פתיחת סתימה, על חומרים לפתיחת סתימה ועוד. אם אתם רואים שכשאתם פותחים את ניקוז האמבטיה המים יוצאים לאט, סימן שיש לכם סתימה באמבטיה.

פתיחת סתימה במקלחת

אז איך אתם יכולים לפתוח את הסתימה? כמה יעלה לכם אינסטלטור? והאם מומלץ להשתמש בחומר לפתיחת סתימות. כל זאת במאמר הבא. אך קודם נאמר לכם שכאן במאמר זה אנו מדברים על סתימה במקלחת או במקלחון ולא בכיור. לפתיחת סתימה בכיור יש לנו כאן באתר מאמרים אחרים, או במקביל הזמינו אותנו לפתיחת סתימה בכיור. אז מה עושים כדי לפתוח סתימה במקלחת?

אם המים במקלחון מתרוקנים לאט מדי סימן הוא שיש לכם סתימה. אם לא תטפלו בסתימה, הי תלך ותחמיר והמים ירדו יותר ויותר לאט. ברוב המקרים הסתימה נוצרת משיער ולכלוך שמשתחל דרך חורי הניקוז ונתקע בדרך. בכדי לפתוח את הסתימה הזמינו אותנו, יש לנו ניסיון רב בזיהוי סתימת ופתיחתם.

ובכל אופן, למניעת הסתימה הבאה מומלץ להניח בפתח הניקוז מסננת שלא תאפשר ללכלוך לזרום הלאה. לפני שאתם מזמינים אינסטלטור מומלץ לעשות כמה פעולות שיכולות אולי לפתור את הבעיה. פעולה ראשונה – נסו לפתוח את הסתימה בעזרת פומפה. השתמשו בפומפה בצורה הבאה: מלאו את האמבטיה במים, שימו את הפומפה מעל פתח הניקוז ולחצו אותה החוצה ופנימה. זה יוצר וואקום שגורם למים להיכנס בלחץ ולשחרר את הסתימה.

פתיחת סתימה במקלחת
פתיחת סתימה במקלחת

פתיחת סתימה במקלחת מחיר

שימו לב! סתימה במקלחת היא לא מקרה נדיר, אבל בדרך כלל עדיף למנוע אותה, הקפידו על הניקיון ושלא יצטבר שם לכלוך. אבל אם היא כבר נוצרה, לא נותרה לכם ברירה אלא לפתור את הבעיה. פתיחת סתימה במקלחת מחיר משתנה לפי המצב, התקשרו אלינו כבר עכשיו ותקבלו הצעת מחיר לפי הנתונים של הסתימה שלכם.

בדרך כלל יש מחיר מינימלי לביקור של אינסטלטור, שזה יידרש בכל מקרה, גם אם הסתימה נפתחה בפעולה יחסית פשוטה וללא עלות מיוחדת מצד האינסטלטור. מעבר לכך המחיר מושפע ממורכבות העבודה. ככל שהעבודה תהייה מורכבת יותר כך יהיה המחיר גבוה יותר. כאמור, התקשרו אלינו ואנו ניתן לכם הצעת מחיר מהירה ויעילה. אצלנו תקבלו מחירים סבירים והוגנים.

כמו כן, קחו בחשבון, שאם העבודה נעשית באמצע הלילה או בשעות לא שגרתיות, המחיר יהיה מלכתחילה יקר יותר. המלצתנו אליכם היא, אם אתם יכולים לחכות עם הסתימה עד הבוקר עדיף לכם, כך תחסכו כסף על התיקון. בגדול ניתן לומר שפתיחת סתימה במקלחת מחירה נע בין 200 ל-500 ₪. אך כמובן זה תלוי בפרמטרים השונים שהוזכרו לעיל.

פתיחת סתימה במקלחת מחיר
פתיחת סתימה במקלחת מחיר

סתימה במקלחון, מה עושים?

בסתימה במקלחון אם יש צורך להשתמש במצלמה תרמית לאיתור נזילות מים בכדי לזהות את מקור הבעיה, עלות התיקון תהייה יקרה יותר. אנו עומדים לשירותכם בירושלים והאזור, עם צוות אמין, מסור ומקצועי שייתן לכם מענה לכל בעיה בתחום האינסטלציה. אצלנו עובדים רק אנשים מקצועיים ואמינים. אצלנו תקבלו שירות מהיר ומקצועי. החברה שלנו היא בהנהלת ישי פוקס – אינסטלטור מורשה ומוסמך.

לסיכום, אם כאשר אתם מתרחצים המים לא יורדים חלק, סימן הוא שאתם צריכים לפתוח את הסתימה בהקדם, אם לא, הסתימה תלך ותחריף. הזמינו אינסטלטור בהקדם לפתיחת הסתימה במקצועיות ובמהירות. כשהבעיה לא כל כך חמורה, אפשר לפתוח את הסתימה באמצעות פומפה פשוטה שיש כמעט בכל בית. ובכדי למנוע את הבעיה מלכתחילה מומלץ להניח מסננת על חור הניקוז ולפחות לשמור שלא ייכנסו שיערות ולכלוך לחורי הניקוז.

פתיחה מקצועית על ידי אינסטלטור היא תמיד עדיפה, אך בעיקר כאשר מדובר בסתימה חמורה שאינה נפתחת עם הפומפה או שהיא חוזרת ונשנית למרות השחרור שלכם עם הפומפה. האינסטלטור פותח את הסתימה במקלחון, הוא מתחיל קודם כל עם פתיחת קופסת הביקורת, לשם הוא משחיל סליל מתכתי ארוך (משחולת) או באמצעות ספירלה וכך הוא יפתח את הסתימה. הזמינו אותנו עכשיו לפתיחת סתימה במקלחת בביתכם או לפתיחת סתימת שורשים.

סתימה במקלחון
סתימה במקלחון

מחפשים מומחה פתיחת סתימה במקלחת?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button