דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

כשאתם צריכים פתאום להחליף דוד שמש עולים לכם בראש כמה שאלות. השאלה הראשונה שמטרידה אתכם היא כמה זה יעלה, כלומר – דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה מהו? וכמה עולה להחליף רק קולטים או תיקון קולטים? כמו כן מה כולל החלפת דוד שמש והאם יש הבדל גדול במחיר בין דוד שמש של 120 ליטר לדוד של 150 ליטר ומה המחיר לאביזרים נלווים לדוד, כמו כן האם המחיר משתנה בהתאם למיקום של הדוד? ומה האחריות של המתקין על הדוד, כמו כן, ודאי אתם רוצים לדעת לפי מה נקבע מחיר הדוד ומה מחירו של מאיץ חום ועוד ועוד. במסגרת מאמר קצר זה ננסה לענות על השאלות. הכול מתחיל בטפטוף קטן שכמעט ולא שמים לב אליו, עד שאתם קולטים שהדוד הלך…

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

הזמנתם טכנאי והוא מודיע לכם בצער כי לא ניתן לתקן את הדוד וצריך להחליף אותו בחדש. אז קודם כל, אנו כבר מודיעים לכם שאתם יכולים לפנות אלינו בדרך הנכונה לכם ולשאול את כל השאלות שיש לכם בעניין ללא כל התחייבות. וכאמור ננסה לענות לכם גם כאן על השאלות.

בארצנו רוב ההזמנות של דודי השמש הן להחלפה של דוד קיים, מכיוון שהקבלנים כבר נותנים דוד בעת קניית הדירה. ולכן כשמישהו מאכלס דירה הוא לא נדרש להתקין ולהזמין דוד שמש. ובכל זאת, לאלה שכן מזמינים דוד חדש לגמרי במיקום שלא היה לפני כן, נאמר שעלות של דוד היא בסביבות ה-4000 ₪ לדוד כולל קולטים והתקנה. והעלות של הצנרת היא בערך 50 ₪ למטר (תלוי בסיטואציה ובסוג הצנרת). כאשר אין צורך בהתקנת צנרת, כלומר כשמחליפים את הדוד העלויות יהיו בכ-500 ₪ פחות. מלבד החיסכון בצורך של התקנת הצנרת.

דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה
דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה

דוד שמש 120 ליטר מחיר

אצלנו תקבלו את המחירים מהטובים ביותר ותוכלו לקנות דוד שמש 120 ליטר מחיר טוב מבלי לשלם יקר. בצעו השוואת מחירים ותיווכחו שאנו מהזולים ביותר בדודי השמש. אם עד עתה היה לכם דוד שמש של 120 ליטר והמשפחה שלכם גדלה ליותר מ-4 נפשות הגיע הזמן שתחליפו את הדוד לדוד שמש 150 ליטר. החברות הנפוצות בשוק הם – חברת טל סחר, נמרוד, אמישראגז, כרומגן ועוד. כולם מצופים אימאייל וישנם חברות שנותנות כמה שנות אחריות.

כשאתם מזמינים אצלנו את הדוד אחריות ההתקנה היא עלינו ואתם תקבלו את ההתקנה הטובה והבטיחותית ביותר. האחריות על הדוד עצמו היא כמובן בידי החברה היצרנית. רוב הדודים הנמכרים בארץ הינם של 120 ליטר אך למשפחות גדולות מ-4 נפשות, זה לא מספיק והם צריכים להמתין זמן רב עד שיחזרו שוב המים להיות חמים.

ישנם גם דודי שמש קטנים יותר, אך כאמור דוד שמש 120 ליטר מחיר מעולה הוא הנמכר ביותר. כאשר מזמינים דוד שמש של מעל 120 ליטר יש צורך בהתקנת מאיץ חום לדוד בכדי שהמים יתחממו מהר יותר.

דוד שמש 120 ליטר מחיר
דוד שמש 120 ליטר מחיר

דוד שמש 120 ליטר

אנחנו עובדים בירושלים ובאזור, בהתקנה של דוד שמש 120 ליטר וכן של גדלים שונים, כמו גם התקנת משאבת סחרור לדוד שמש, שימור ואחזקה של כל סוגי הדודים וכן אינסטלציה כל סוגי התיקונים, הטיפולים וההתקנות, כמו כן מקלחון כולל התקנה. אנו מוכרים ומתקינים דודי שמש בכל הגדלים והמידות. והמחירים שלנו הם זולים ומשתלמים במיוחד. פנו אלינו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר להתקנת דוד שמש 120 ליטר או כל מידה אחרת.

לסיום, כמה פרטים על דוד שמש 120 ליטר. הדודים שלנו של 120 ליטר ניתנים ומתאימים להתקנה הן מחוץ למבנה והן בתוך הבית. לרוב מתקינים אותו על גג רגיל או גג רעפים. דוד שמש של 120 ליטר מספיק לבית עם 4-5 נפשות. גובה הדוד – מעט פחות מ-90 ס"מ והקוטר – מעט יותר מחצי מטר. מספר החיבורים לדוד – 4. ההספק של דוד החימום (של רוב החברות) 2500 וואט. משקל הדוד 45-50 ק"ג, ציפוי פנימי של הדוד אמאייל, סוג בידוד (של רוב החברות) פוליאריטן על בסיס מים המעטפת החיצונית היא פח עם צביעה בתנור. ישנם דודים שמתקינים אותם במצב אופקי וישנם דודים שמתקינים במצב אנכי – לפי הוראות היצרן. הזמינו אצלנו כעת דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה משתלם במיוחד.

גולשים רבים רצו לדעת גם על איתור נזילות במצלמה טרמית ירושלים

דוד שמש 120 ליטר
דוד שמש 120 ליטר – אצלנו תקבלו הצעת מחיר משתלמת

מחפשים מומחה דוד שמש 120 ליטר מחיר כולל התקנה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button