התקנת ברזים

התקנת ברזים

אם אתם זקוקים לתיקון או התקנת ברזים התקשרו אלינו. אנו מומחים בהתקנת ברזים, ומאפשרים לכם להנות מהברזים החדשים שלכם לאורך שנים, ללא תקלות ונזילות. לפני שאנו מתקינים ברז אנו מכינים את מקום ההתקנה לפי הוראות היצרן ולאחר מכן מתקינים בהתאם לתקנים ולדרישות. עבודה זו מבטיחה לכם הנאה מושלמת מהמוצר שרכשתם בלי לחשוש מנזילות או מסתימות.

התקנת ברזים

כשאתם זקוקים לאינסטלטור בירושלים לייעוץ או למחירון התקנת ברזים חייגו אלינו ונבוא בהקדם. אנו מומחים לכל עבודות האינסטלציה והתקנות כלים סניטריים, כמו גם דודי שמש התקנה ותיקון. בעבודתנו אנו שמים דגש להתקנה לפי הוראות התקנים הישראליות והבינלאומיות ולהבטחת שימוש בטוח במוצרים. בהתקנת ברז אנו נחבר אותו באופן בטיחותי לקיר שלא יישלף ממקומו כתוצאה מהישענות של ילדים וכדומה. התקנה לא נכונה של ברז יכולה לשחוק ולגרום לבלאי מהיר של הצנרת וכן לנזילות בחיבורים. נזילות ממושכות באזורי החיבורים יגרמו להצטברות מים ולקונדנסציה (עיבוי) בקיר שמאחורי הברז, מה שיגרום לכם לבעיות רטיבות שלא תדעו איך לצאת מזה… אם מדובר בברז מטבח המצב גרוע פי כמה, ברזי המטבח מותקנים בתוך הארון, התקנה לא נכונה יכולה להרוס את הארון, את המוצרים המאוכסנים שם ועד שתתגלה הבעיה ייקח זמן רב, שכן הנזק נגרם בטפטופים ולא בפעם אחת.

התקנת ברזים
מומחי התקנת ברזים עבודה שמחזיקה לאורך שנים

התקנת ברזים מחיר

לברזים שאתם מתקינים בבית או במטבח יש השפעה חזקה מאוד על האמירה העיצובית של הבית. התקנה נכונה תאפשר לכם להנות מהברזים היפים והדקורטיביים לאורך זמן. זכרו שמעבר לדקורטיביות חשוב מאוד לבחור ברזים של חברה איכותית שתחזיק לאורך זמן, כי ברז דקורטיבי שמחזיק מעט זמן או שאין עליו אחריות ממושכת יכול להתפרק על חלקיו או להחליד תוך זמן קצר. וקחו גם בחשבון שיש התקנת ברזים מחיר יקר יותר, בגלל שההתקנה שלהם מאוד מורכבת. אז כשאתם בוחרים ברז בחנות חשבו גם על מחיר ההתקנה. אנו מתקינים ברזים במשך שנים במחירים נוחים, יש לנו ניסיון בכל סוגי הברזים וכן התקנת מקלחונים. באופן כללי מחיר התקנת ברזים מחיר עשוי להיות בטווח של בין 150 ₪ ל-450 ₪. זוהי כמובן השערה גסה, תיתכן גם יציאה מהטווח (תלוי בין ברזי פרח ונול שהתקנתם זולה יותר לבין התקנת ברז נשלף שנמצאת בצד היקר יותר או ברז אינטרפוץ שהתקנתו יקרה בהרבה). כדי לתת לכם הצעה סופית להתקנת ברזים אנו צריכים לראות את המוצר.

התקנת ברזים מחיר
התקנת ברזים במחיר זול בשוק

מחירון התקנת ברזים

אזור השירות שלנו הוא בירושלים, יש לנו לקוחות מרוצים רבים שישמחו להמליץ עלינו. בין לגבי התקנת ברזים מכל הסוגים ובין לשאר עבודות האינסטלציה – פתיחת סתימות, איתור נזילות מים התקנת אסלות ודודי שמש ועוד. אנו מומחים בהתקנת כל סוגי הברזים, ברזי אינטרפוץ, ברזי פרח, ברזי ניל ועוד. כמו כן אנו מומחים בשחרור סתימות בהתקנת אסלות סטנדרטיות, תלויות וסמויות. אנו מתקינים גם כיורי מטבח עם מינימום נזק. לקבלת מחירון הזמנת ברזים כנסו לקישור כאן באתר או הזמינו אותנו להצעת מחיר להתקנת ברזים ולהתקנת כל סוגי הכלים הסניטריים – אסלות, כיורים ועוד. כשאתם מזמינים אותנו להתקנת ברז אתם יכולים להיות בטוחים שההתקנה תהייה נכונה ובטיחותית. גם העובדה שאנו חברה מוכרת ומפורסמת היא סיבה נוספת להזמין אותנו להתקנת כיורים וברזים, שכן אם תתעורר בעיה לאחר ההתקנה אנו נטפל בה ולא ניעלם.

מחירון התקנת ברזים
מחירון התקנת ברזים

אינסטלטור התקנת ברזים

צרו אתנו קשר והזמינו אותנו כבר עכשיו להתקנה מקצועית של הברזים שלכם בבית או במקום העבודה. אינסטלטור התקנת ברזים מקצועית בירושלים זה רק אינסטלטוב! כמו גם התקנות צנרת, תיקוני צנרת ונזילות וכן החלפת צנרת, פתיחת סתימות באסלה ובכיור ועוד. אנו מצוידים במכשור מתקדם ביותר, כמו מצלמה טרמית לגילוי נזילות, בעזרתה ניתן לקבוע בוודאות אם מקור הנזילה הוא מהצנרת ואז החלפת הברז לא תועיל, או שמא אכן מדובר בבעיה בברז והחלפת הברז אכן תפתור את הבעיה. לפעמים כשנראה שיש בעיה בברז, מקור הבעיה הוא דווקא בדוד השמש, אנו נוכל לבדוק ולתקן גם בעיות בדוד השמש אם נגלה שמקור הבעיה הוא שם. לקוחות רבים ממליצים עלינו בירושלים והסביבה. אנו נותנים עבורכם שירות של 24 שעות. זקוקים לאינסטלטור התקנת ברזים? הזמינו אותנו!

אינסטלטור התקנת ברזים
אינסטלטור מומחה להתקנת ברזים

למאמר על התקנת מרזבים כנסו כאן: התקנת מרזבים מחירון.

 

מחפשים מומחה התקנת ברזים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button