התקנת מרזבים מחירון

התקנת מרזבים מחירון

איך קובעים בעת התקנת מרזבים מחירון. התקנת מרזבים דורשת עבודה מקצועית ואחראית של אינסטלטור. התקנת מרזבים מחיר מושפע מהחומרים ומאיכות ההתקנה לפי מטר רץ. רוצים התקנת מרזבים בירושלים והסביבה חייגו אלינו.

התקנת מרזבים מחירון

השאלה הראשונה ששואלים כאשר מתעניינים על התקנת מרזבים בירושלים היא שאלת המחיר, ממה הוא מושפע, האם זה כולל את החומרים, ואיך לבקש הצעת מחיר כדי שאכן תקבלו את המחיר הזול ביותר לעומת העבודה המקצועית (שגם היא פונקציה…), ומה צריך לדעת ולעקוב אחר מתקין המרזבים. ננסה לענות על כל השאלות. אז קודם כול אם אתם מרגישים טפטוף של גשם בחורף המרזב לא תקין.

ישנם כמה סוגי מרזבים כפי שנפרט להלן, המחירים משתנים בין הסוגים השונים. בהתקנת מרזבים מחיר מושפע גם מאורך המרזב (לפי מטר אורך), ומנוחות הגישה של המתקין אל המרזב. ונפרט: הפרמטר הראשון שישפיע על המחיר הוא סוג המרזב. מרזב מאבץ הוא הכי יקר, מרזב מאלומיניום הוא הכי זול בתווך יש עוד כמה סוגים. אורך המרזב מובן – ככל שהוא יהיה יותר ארוך הוא יהיה יותר יקר. נוחות הגישה למרזב לא תמיד תלויה במתקין, לפעמים צריך מנוף או הקמת פיגום, המתקין לא אמור לסכן את עצמו לצורך התקנת המרזב (הכלל שלנו הוא שמתקין שהוא 'חפיפניק' בלקיחת סיכונים יהיה גם 'חפיפניק' בהתקנה. זה נכון, אגב, גם לגבי התקנת קולט שמש).

התקנת מרזבים מחירון
התקנת מרזבים מחירון

התקנת מרזבים

מעט על החומר ממנו עשוי המרזב: יש מרזבים העשויים מפח מגולוון ומזבי אלומיניום, יש גם יקרים יותר – מרזב העשוי מאבץ ומרזבי נחושת. התקנת מרזבים מנחושת ואבץ מחזיקים לאורך שנים רבות. מרזב מאלומיניום הוא כאמור הזול ביותר, מחירי מרזב מאבץ ונחושת הם יותר מפי 2 ממרזב האלומיניום. אבל בחשבון הסופי הפער הוא פחות מפי 2, היות ובאלומיניום מחשבים כל זווית כמטר נוסף.

כמה מילים על נושא הגישה. אם אין גישה כלל עושים את המרזב בסמוך, כגון אם מדובר במרזב פנימי שהוכנס בעת בניית הבניין, את המרזב מחברים לניקוז הישן על ידי חור שקודחים סמוך לניקוז וכדי שלא יכער את הבניין מתקינים מעליו מרזב מרובע בצבע לבן. כשבאים לתת הצעת מחיר המתקין בודק את הגישה לפי זה נקבע חלק מהתקנת מרזבים מחירון. לפעמים ניתן להגיע למרזב רק באמצעות סנפלינג או במנוף ואז ההוצאה תיפול על מזמין העבודה. הוצאות אלו – מנוף, סנפלינג וכו' הן חלק מההוצאות הבלתי צפויות של כל אחד כאשר הוא נכנס להוצאות של שיפוץ הבית, כך גם לגבי מחיר שיפוץ חדר אמבטיה או סתם שיפוץ כללי – לעולם אי אפשר לצפות מראש באיזה סכום זה ייגמר. אך בכל זאת כדי שהדבר לא יפתיע אתכם מומלץ להזמין אותנו מראש להצעת מחיר.

התקנת מרזבים
התקנת מרזבים

התקנת מרזבים מחיר

מה צריך לדעת לפני התקנת מרזבים בירושלים? המרזב הרי מוביל את מי הגשמים למקום מרוחק כדי שלא יזיק או יפריע לעוברים ושווים, אז אם המתקין ירצה לחסוך בחומר ויכוון את יציאת המים למקום שבו חולפים אנשים, למדרכה או לשביל המוביל לכניסה לבניין, לחנייה או לתוך הגינה – עדיף כבר שיעשה שם התקנת מקלחון פינתי. מומלץ להתקין את המרזב בשיפוע כזה שלא יאפשר ליונים לבנות שם את קנם לבניין עדי עד… בקשו מהמתקין שיתקין את החלק האופקי של המרזב בשיפוע של כ-5% (ירידה של 5 ס"מ על כל מטר אורך) כדי שהמים שבתוכם לא יעמדו זמן רב במקום, מה שעלול לגרום לחלודה ולמפגעים של זבובים וכדומה.

כשאתם מבקשים הצעה להתקנת מרזבים מחיר מומלץ שתכירו את המושגים. קצת על המונחים המקצועיים: כשמדברים על צמ"ג מתכוונים גם כן למרזב (צינור מי גשמים – הצינור המאונך שעובר מגג הבניין עד לתחתית הבניין ומשם מוביל את מי הגשמים הלאה). בדרך כלל היקף המרזב הוא 3 צול. עד כאן לגבי כמה מן המונחים.

התקנת מרזבים מחיר
התקנת מרזבים מחיר

התקנת מרזבים בירושלים

איך מוצאים מתקין טוב? אתם וודאי חושבים דבר ראשון על המחיר, כי מה כבר יכול להיות במרזב?? זה נכון, אבל ישנם פרמטרים נוספים שצריך לבדוק, איכות ההתקנה והחומרים הם גם פונקציות חשובות, אם תצטרכו להחליף את המרזב שוב בעוד עשור, ייתכן ולא הרווחתם כלום בהפרש. כמו כן, מי שלוקח זול בגלל שהוא מוכן לקחת סיכונים, הוא יטפס על עצים ועל קירות כדי לחסוך מנוף, כבר אמרנו, המציאות מוכיחה כי אנשים שאינם זהירים גם ההתקנה שלהם היא פזיזה.

בקשו חוות דעת והמלצות מחברים, בני משפחה ומכרים, עדיף כאלה העוסקים בבנייה ושיפוצים. התקנת מרזבים מחירון נשמעת עבודה של מה בכך, אבל במציאות יש כאן הרבה מה לדעת ורואים הפרש גדול בין עבודה איכותית לכזאת שלא. שלא לדבר על התקנת או תיקון של מרזב על גג רעפים שזה מורכב עוד יותר. אצלנו תוכלו להזמין התקנת מרזב איכותית ועמידה לאורך שנים ללא תקלות.

התקנת מרזבים בירושלים
התקנת מרזבים בירושלים

 

מחפשים מומחה התקנת מרזבים מחירון?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button