תיקון דוד שמש

מתקן דוד שמש

תיקון דוד שמש מחיר מעולה עם מתקן דוד שמש מקצועי המתמחה בתחום ובעל הניסיון הנדרש על מנת לבצע תיקון דודי שמש. דוד שמש תיקון או החלפה במקרה הצורך

תיקון דוד שמש מחיר

תיקון דוד שמש מחיר
מתקן דוד שמש

תיקון דוד חשמל כמו גם תיקון דוד שמש לרוב יסתכם בפעולה של החלפת גוף חימום או צלחת (הפלאנג'), במצב כזה תיקון דוד שמש מחיר יהיה לרוב בטווח עלויות של עד שש מאות ש"ח. איזה בעיות ותקלות קורות הרבה בדודים ואילו דרכי טיפול אפשר לנקוט, ומה הדרך להגיע אל מקור הבעיות בדוד. אם נתקלתם בבעיה בדוד היא לרוב תופיע בצורה של  קצר או בקשיים של חימום המים לטמפרטורה הרצויה. אחת הסיבות הנפוצות היא הצטברות של אבנית ולא פעם תקלות עקב סוג ובעיקר איכות החומר ממנו  מורכב הדוד ואפשרות נוספת שחוזרת על עצמה לא מעט היא התקנה קולקלת של הדוד.

היום יש דרכים ושיטות רבות שמטרתן למנוע הצטברות אבנית בדודים לדוגמה מסנני אבנית

מתקן דוד שמש

ישי פוקס אינסטלטור בירושלים מספר כי אחת הסיבות הבעייתיות שגורמת לתקלות היא נזילות מים. תקלה הנובעת מנזילת מים נגרמת בעיקר עקב התבלות של הדוד לאחר הרבה שנים של שימוש או איטום לקוי במיכל או במתקן המכיל ומחזיק את מערכת החשמל של הדוד – צלחת פלאנג'.

תיקון דודי שמש

מתקן דוד שמש
דוד שמש תיקון

דודים ומערכות סולריות – הרבה שואלים האם יש עלויות גבוהות יותר לדודים מסוגים שונים. לרוב המחיר לא ישתנה עקב חברה כזו או אחרת ומחיר תיקון הדודים יהיה לרוב אחיד. מה שכן יכול להשפיע על עלות תיקון דוד שמש הוא מיקום הדוד וכמה הוא נגיש, ככול ויש בעיית נגישות כך המחיר יעלה ותצטרכו לשלם תוספת למחיר הסטנדרטי.

תיקון תקלות בדודי שמש

במידה והתיקון אינו מתאים לסוג הבעיה ניתן ורצוי לבצע ההחלפה. החלפה למעשה תתבצע על ידי הוצאה של גופי חימום מהמתקן המכיל אותם (הצלחת עליה הגוף חימום יושב) ולאחר ההוצאה כל שצריך לעשות הוא להשחיל במקומו גוף חימום אחד חדש. לרוב עלויות התיקון נמוכות מאוד ועומדות על עלות של כמאתיים, מאתיים חמישים שקלים. מה שיכול טיפה ליקר זה כאשר מחליטים להחליף את המערכת כולה, אך הדבר מומלץ מאוד מפני שכך ניתן להיפטר מהאבנית ובמידה ולא עושים זאת התקלה יכולה לחזור במהרה וחבל.

אחד הדברים שיכולים לתרום לכך שהדוד יחזיק לאורך שנים ויפעל בצורה חלקה וטובה הוא ניקיון. יש לבצע ניקוי יסודי פעם בכמה זמן וזאת על מנת למנוע מראש את הצטברות האבנית והלכלוכים העיקשים היכולים לפגום במערכת.  וכפי שציינו בפסקה הנ"ל מומלץ פעם בכמה שנים מומלץ להחליף את המערכת הפנימית וכך הדוד יתפקד טוב יותר למשך זמן רב יותר.

לתקן או להחליף את דוד השמש?

מתקן דוד שמש
תיקון דוד שמש מחיר

יש תמיד לנסות לתקן טרם פונים אל אפשרות ההחלפה, לרוב יהיה ניתן לאתר את הבעיה ולבצע תיקון יעיל ובכך להימנע מהחלפת הדוד. כאשר ישנן תקלות או בעיות הקשורות לבלאי ולשנים של שימוש, לדוגמה חלודה או שחיקה ניתן למצוא כי אין ברירה אלא להחליף את הדוד הקים. בעיות של חורים גדולים חלודה ושחיקה לרוב יקרו בדודים ישנים שנחשבים לכאלה כאשר היו בשימוש של כמעל שבע שנים. מפני שמדובר על הדוד עצמו שכבר ישן ורעוע גם החלפת חלק מסוים בו יהיה פיתרון זמני שכן השחיקה היא כללית ופוגעת בכל חלקיו.

האם ניתן למנוע תקלה בדוד שלך?

כמו שהזכרנו בקטע הנ"ל ניתן להיטיב עם הדוד ולהילחם בבעיית האבנית על ידי ניקוי של הדוד. יש להבין שלא מדובר על ניקוי עצמאי שניתן לעשות כל אחד בעצמו בדוד שלא. ממש לא ואין לנסות זאת על מנת לא ליצור נזק לעצמך או נזק לדוד שלך. יש להזמים ניקיון דוד מקצועי כל שנה שניתיים וזאת על מנת לשמור על רמת תחזוק גבוהה.

תיקון דוד שמש | תיקון דוד שמש מחיר | מתקן דוד שמש | דוד שמש תיקון

מחפשים מומחה תיקון דוד שמש?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button