שיפוץ חדר אמבטיה קטן 

שיפוץ חדר אמבטיה בזול

שיפוץ חדר אמבטיה קטן יכול לעשות שינוי מהותי ובהשקעה מינמלית. איך ניתן לעשות שיפוץ חדר אמבטיה בזול ומה לשים לב כשבוחרים חברת שיפוץ? שיפוץ חדר אמבטיה במבצע כולל הכל קומפלט. איך מתחילים? ארבעה צעדים. הראשון דמיינו את אמבטיית חלומותיכם. השני בחרו חברה מקצועית וזמינה העומדת ביעדים. בחרו תקציב ובחרו חומרים בהתאם. 4 בקשו לראות את שבחרתם בעיניים ולא דרך צילום שכן לעתים מה שנראה זול במציאות נראה יוקרתי בצילום ולהפך.

שיפוץ חדר אמבטיה קטן

שיפוץ חדר אמבטיה קטן
שיפוץ חדר אמבטיה בזול

כמה עולה לשפץ חדר אמבטיה ולמה חשוב לשים לב בתכנון? חשוב לתכנן נכון את המיקום של האמבטיה או המקלחון ביחס לברז ולאסלה במידה ויש. לעשות מיקום נכון של הארונות ולתכנן את החדר ככה שהעיצוב והנוחות יהיו העיקר ולא יבואו אחד על חשבון השני . המחיר לרוב לא קטן או גדל לפי שינוי המיקומים ויש לשים עדיפות לנוחות ובטיחות. לגבי מחירים יש להסתכל בקישור למטה – מחירון.

איזה עשה ואל תעשה יש כאשר מדובר על שיפוץ חדר אמבטיה בזול

שרברב ירושלים – שימו לב שלבצע שיפוץ חדר אמבטיה קטן יכול להוריד משמעותית עלויות בהשוואה לשיפוץ של חדר אמבטיה גדול, אך אין זה אומר שיש להתפשר על חומרים ירודים. להפך הוא הנכון בסכום קטן יותר מאשר שתדרשו להוציא על חלל גדול, תוכלו לקבל חומרים איכותיים יותר ולהשקיע באיכות על פני הכמות ולכן ניתן להגיע אל תוצאו מרשימות בעלות נמוכה.

כאשר משתמשים בחומרים שאינם איכותיים הדבר מורגש ומפספס את כל מטרת השיפוץ. מעבר לכך שהנראות תהיה מאכזבת והתחושה של החידוש והשדרוג תתפספס גם מבחינת יעילות ואף בטיחות אין זה מומלץ. יש לשים לב שמשתמשים בחומרים שלא יתפרקו תוך כדי שימוש. זה נכון לכל שיפוץ אח אחת כמה וכמה כאשר מדובר על שיפוץ חדר אמבטיה בזול מפני שיש באותו חדר קטן שילוב של חשמל ומים ולחות, מה שיכול להיות בעייתי ללא הגנה ראויה. יש לשים לב שאכן משתמשים בדברים למניעת החלקה ומשלבים אותם באופן סביר בעיצוב. כמו גם יש להשתמש בחומרים הנשמרים מפני מים ומונעים הצטברות של עובש ורטיבות מתמשכת.

עיצוב שיפוץ חדר אמבטיה במבצע

שיפוץ חדר אמבטיה במבצע
שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט

כאשר משפצים חדר אמבטיה חשוב לא פחות מהשיפוץ הפנימי לחשוב על השיפוץ החיצוני והגמר. עיצוב החדר צריך להיות יפה אך שימושי. יש לזכור שחלק מהעיצוב של החלל יכול להיות התקרה ולא רק הרצפה, כמו גם הקירות עצמם, המראות, הארונות מדפים וכל הפסיליטיז שיש בחדר אמבטיה מפנק. חלק מהאפשרויות הן לשלב בין המראות לתקרה ובכך גם להימנע מרטיבות תקרה שנוטה להשתלט על התקרות.

לאחר שהעברתם את החזון שלכם לגבי העיצוב זכרו לשים את האינסטלציה במקום ראשון, שכן הרבה יותר קל לשנות עיצוב וגימור מאשר לפתוח בשיפוץ תשתיות. בחרו חברת שיפוץ אמינה ובעלת ניסיון בתחום אותו אתם מבקשים להזמין שירות בו. ישי מאינסטלטוב, שרברב בירושלים מומחה לאינסטלציה ומתמקצע בשיפוץ אמבטיה שם דגש על המרכיב הכי הכי קריטי – אינסטלציה

מה לבדוק לפני שמזמינים?

מומלץ לבדוק שאכן מדובר באינסטלטור מוסמך ושאכן זהו אדם אמין ובעל ניסיון. אצל ישי לא יהיו הפתעות במחיר. הכל מסוכם עם הלקוח ונאמר לו בזמן אמת בלא חיובים והפתעות עלות בדיעבד. ישי דוגל באמינות ויושר ותכלו להיות רגועים ובטוחים כי אתם בידיים טובות הן מקצועית והן אישית.

מחירים ללא תחרות

שמירה על סביבת עבודה נקיה

אמינות ויושר

מקצועיות

זמינות וגמישות שעתית

אפשר לחסוך הרבה בכך שעושים עבודת מחקר ובוחרים איש מקצוע בעל הכשרה וותק בשיפוץ אותו תבקשו לבצע. בחירה נכונה בתחילת הדרך תמנע בעיות ותקלות שיכולות וקורות לא פעם בידיים לא מנוסות. על מנת לחסוך זמן וכסף על עבודות כפולות, פנו לאדם מיומן ומורשה ועשו זאת בהקדם. ככול והשחיקה גדולה יותר כך גם השיפוץ ולכן אין סיבה לדחות במידה והחלטתם כי זהו רצונכם, פנו בהקדם לייעוץ חינם ובניית תוכנית שיפוץ מותאמת אישית.

שיפוץ חדר אמבטיה קטן מחיר

שיפוץ חדר אמבטיה בזול
שיפוץ חדר אמבטיה קטן

במידה ואתם מעוניינים לקבל הערכה של שיפוצים ופעולות אינסטלציה שונות ניתן להיכנס לקישור – מחירון. שימו לב שכאשר מעוניינים בשיפוץ כולל ניתן לבנות חבילות מודולריות נוחות ומדויקות למטרות שלכם.

שיפוץ חדר אמבטיה קטן | שיפוץ חדר אמבטיה בזול | שיפוץ חדר אמבטיה במבצע

מחפשים מומחה שיפוץ חדר אמבטיה קטן ?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button