פתיחת סתימות בלחץ מים

התקנת מוני מים

פתיחת סתימות בלחץ מים היא אחת השיטות הנפוצות אך יש להעזר במכשור מתאים. פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה יכול לגרות ליותר נזק מתועלת בידיים לא מנוסות. סתימות צנרת מים – מה לעשות ולאן לפנות? התקנת מוני מים מידע ואפשרויות התקנה בכתבה.

סתימות צנרת מים
התקנת מוני מים

לרוב נוצרת סתימה עקב חומרים או חתיכות החודרות אל מערכת האינסטלציה וגורמות לסתימה.לעתים ישנה בעיה מוכרת שבה שורשים של עצים גודלים אל תוך הביוב לרוב כאשר זוהי צנרת על בטון. עם הזמן נאכל הבטון וכתוצאה מכך מתחילים בו שברים וסדקים מה שמקל על השורשים לחדור פנימה ולסתום אותו. למה שורשים אוהבים את הביוב? ניקוזי ביובים לרוב עתירי מים וחומרי הזנה שונים מהם העצים גודלים ולכן הם שואבים את המינרילים להם הם זקוקים מהביוב טגדלים בו במהירות.מסתמן כי שורשי העצים מזהים את הסביבה בעלת החומרים המזינים דרך גזים שונים המשתחררים לאוויר שלהם וכך הם צומחים לכיוון הניקוז.
יש דברים המעודדים חדירה של הענפים כמו ניקוז מחורר לעודפי מים של הקרקע וכדומה.

התקנת מוני מים – התקנת מד מים

שירותי אינסטלציה – על מנת לבצע התקנת מוני מים יש להפריד את הצנרות המספקות מים לבית או לדירה. התקנת מד מים משויך תהיה על ידי הפרדה של הצנרת המובילה את המים לנכס שלך. מי שמבצע התקנה זו הוא שרברב בעל ניסיון ועליו לבדוק ולייעץ על הדרך הטובה ביותר לבצע זאת בהתאם לתנאים בשטח בו תרצו לבצע את ההתקנה. חשוב לעשות את ההתקנה באופן נכון ומבלי לפגוע בקיים ולכן חשוב שאיש המקצוע אותו בוחרים יהיה ברמה המקצועית הנדרשת.

במידה ואתם מאזורי ירושלים ישי פוקס אינסטלטור ירושלים מומלץ, יוכל לעזור במשימה. תוך מתן שירות ברמה גבוהה ובדיקות מדויקות מהטובות בשור עם מכשור וציוד מתקדם, המאפשר עבודה מהירה נקיה ויסודית שנשארת לאורך זמן וכוללת אחריות על העבודה שנעשתה ועל החלקים שהגיעו דרכו במידה ויש כאלו.

 פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה

פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה
סתימות צנרת מים

כאשר יש צורך בשימוש פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה יש להעזר במערכת סילון מים בלחץ גבוה שלמעשה יכולה לפזר את השורשים ומפגעים מסוגים שונים מתוך הניקוז התחתון וביוב.כאשר לא מטפלים מהר בבעיה ועקב כל המינרלים העוזרים לשורשים לצמוח, מהר מאוד יכול למצוא עצמו בעל הביוב עם ביום חסום לחלוטין ובלית ברירה יש צורך לפתוח ולפרק את מערכת הביוב כולה.

סתימות צנרת מים – כיצד נאתר

כיום משונה מסעבר אין צורך לחפור באדמה ולשבורמשטחים על מנת למצוא את הבעיה למצב של סתימות צנרת מים מסוגים שונים. פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה מתאימה לחלק מסוגי הסתימות ולכן חשוב להבין את מקור הבעיה. בזכות התקדמות הטכנולוגיה בנושא ניתן להשתמש לאתר את הבעיה, במצלמות קטנות המשדרות וידאו במעגל סגור המראות היכן מקור הבעיה ממוקם. שיטה זו מדויקת מהירה ובעזרתה ניתן לגלות בעיות שאין דרך אחרת לגלותן. אל מחירים פנו אל דף – איסטלציה מחירון

מה לגבי סתימת ביוב

כשיש סתימות צנרת מים המגיעות מהביוב לרוב תיגרם סתימת ניקוז מה שיעלה ריח לא טוב שמגיע מהביוב לאפים בבית או בדירה. אין ספק שזהו עניין הפוע רבות באיכות החיים ומשנה את התחושה בבית או במקום העסק. דמיינו כי אתם מבלים במסעדה ונכנסים לשירותים על מנת להתפנות ועולה ריח ביוב. או לחילפוין אורחים המתפנים בשרותים ומריחים ריחות צחנה לא נעימים. העוגמת נפש במצבי סתימה אלה היא לא רק בריח אללא יכולים להגיע ממש למצבים בהם הביוב עולה וישנה הצפה ולכן חשוב לטפל בהקדם.

התקנת מוני מים
פתיחת סתימות בלחץ מים
בכל שלב בו אתם מרגישים כי אתם זקוקים לעזרה בין אם התקנת כיור או התקנות סינטריה או כול תקלה בתחום, אם אתם שמים לב שיש תקלה שמתחילה להיווצר, פנו אלינו כבר בשלב הראשוני ונפתור מיד את התקלה ותוכלו לחזור לחיי היום יום שלכם בנחת. כאשר יש בעית צנרת בבית המגורים או בבית העסק מרגישים חוסר נוחות ולעתים מועקה ובצדק. אנו מבינים זאת ואת הדחיפות ולכן שומרים על גמישות בשעות העבודה וזמינות גבוהה לכל אחד ואחת על מנת להביא תוצאות טובות אך גם מהירות.

 

פתיחת סתימות בלחץ מים | פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה | התקנת מוני מים | סתימות צנרת מים

מחפשים מומחה פתיחת סתימות בלחץ מים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button