התקנת אסלה תלויה

התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי

התקנת אסלה תלויה מחיר ומידע בתחום. כיצד מבצעים התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי ומהו תקן התקנת אסלה ? עלות התקנת אסלה מונובלוק ומידע על מחיר התקנת אסלה מסוגים שונים בכתבה.

התקנת אסלה תלויה מחיר ומידע

התקנת אסלה תלויה מחיר
התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי

בין אם מדובר על התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי או על עלות התקנת אסלה מונובלוק מחירי מחיר התקנת אסלה משתנה לפי השרברב וסוג ההתקנה. חשוב לוודא כי עבודתו עומדת בתנאי תקן התקנת אסלה וכי לשירותי התקנת אסלה תלויה מחיר סביר שאינו גבוה מידי או נמוך מידי. ניתן לקבל מידע על מחירים של שירותי שרברבות מגוונים של ישי פוקס בקישור – מחירון שירותי אינסטלציה

מה כולל מחיר התקנת אסלה

אסלה תלויה היא אסלה חדשה יחסית בתחום הסניטרייה, בשנים האחרונות מצאה את דרכה לישראל ושדרגה את המראה היוקרתי של השירותים. ושיוני עיצובי זה משמעותי ביותר ומוסיף שיק ותחושת חשיבות לחדר שמקבל את בני המשפחה ואת האורחים הפוקדים את הבית. התקנת אסלה תלויה דורשת ידע מדויק לסוג הרכבה זה ובפרט כאשר מדובר על מוצר סניטרי חדש יחסית ופחות מוכר לשרברבים בתחום, ישי פוקס שרברב ירושלים כבר שנים, בעל ניסיון יום יומי בהרכבות מסוג זה ומציע את שרותיו ליחידים ולפרויקטים גדולים. בין אם מדובר על התקנה של אסלה תלויה בבית המגורים או בבית העסק, ובין אם מדובר על פרויקט בנייה רחב, תוכלו לפנות אל ישי פוקס ולהיות רגועים שאתם בידיים טובות.

התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי – מעבר לכך שאסלה היא אחד המתקנים השימושים בבית, לא תמיד מטפלים בה כראוי ונותנים לה את התשומת לב הנדרשת. . בין אם מדובר על התקנת אסלה חדשה או אם הגעתם להחלטה שהגיע הזמן להחליף את האסלות בבית, בין אם ישנה בעיה או שבא לכם שדרוג, כדאי ומומלץ לבדוק מהי המשמעות של התקנות אסלה תלויה בהשוואה אל אסלות אחרות.

סוגי אסלות

עלות התקנת אסלה מונובלוק
תקן התקנת אסלה

האסלה המוכרת של "פעם" אסלת P מהדור הישן, עודנה הסוג הכי שכיח ונפוץ בתחום האסלות בישראל. לרוב מכל ההדחה יהיה עשוי מחומר פלסטיק והאסלה עצמה מחרס וביניהם יחבר צינור שמכיר את הצנרת הגלויה לעין והחיבור אל אל הביוב. כל הקשור בהתקנה ושימוש באסלה זו הוא פשוט וקל להתקנה כמו גם לתיקון במידת הצורך.

עלות התקנת אסלה מונובלוק

עלות התקנת אסלה מונובלוק יכולה להיות גבוהה יותר מהאסלה הנ"ל – באסלה זו שעשויה כרס גם מיכל ההדחה עשוי חרס וחלקם של החיבורים ואף הצינורות חבויים, את ידית ההדחה מחליף כפתור ואם יעלה צורך בתיקון האסלה, במקרים מסוימים יתכן שיהיה מורכב לתקן חלקים בה.

מהי אסלה תלויה?

אסלה תלויה הינה אסלה ללא חיבור לרצפה. נראה כאילו היא צפה באוויר ולמעשה מחוברת אל הקיר באמצעות הברגות או דבק, בטון וברובם של המקרים תהיה מחוברת למיכל הדחה שמותקן בתוך הקיר חבוי וסמוי מהעין. עלות פתיחת סתימה בביוב – אסלה זו יותר מורכבת ולכן יותר יקרה להתקנה וגם במידה ועולה הצורך לבצע תיקון אין זה תמיד פשוט ובהכרח יותר מורכב מאסלה שאינה בעלת חלקים סמויים מוחבאים בקיר וכתוצאה מכך לא נגישים. היתרונות שלה הן מראה שיקי ואסתטי וחדשני היא קלה לניקוי וקל גם לנקות את רצפת השירותים מפני שאין רגל אסלה שחוסמת ומפריעה. יש חשיבות לשרברב איכותי שיבצע את ההתקנה, כי ככול וההתקנה תהיה טובה כך לא תצטרכו לדאוג בשוטף בתחזוקת האסלה ותיקונים שניתן היה לחסוך מכם.

התקנת לאסלות תלויות  – מהם היתרונות?

התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי
התקנת אסלה תלויה מחיר

אסלות תלויות לרוב יהיו מחוברות לקיר על ידי ברגים אך הם מוחבאים וניתן להסתיר אותם על ידיד חיפוים שונים, כפי שהזכרנו אין לאסלה זו רגל שמחוברת אל הרצפה ולביוב מה שמשדרג את המראה ואפשרויות הניקיון שלך. גם הצינורות אינם נראים, ולרוב גם מיכל ההדחה השילוב יוצר מראה נקי ואפשר לומר עתידני ומיוחד. למרות שההתקנה היא אכן מורכבת במעט מאסלה פשוטה וגם התיקון בעתיד במידה ויעלה הצורך, היתרונות של המראה והשמירה הנוחה על ניקיון רצפת השירותים מנצחת לדעתנו, אך יש לחשוב היטב ולהחליט בהתאם לצרכים ולמטרות שלכם. במידה ואתם נמצאים לקראת התקנה של אסלה כזו או אחרת, נשמח לעזור, לייעץ ולבצע את ההתקנה באופן מקצועי ויסודי.

התקנת אסלה תלויה | התקנת אסלה תלויה מחיר | התקנת אסלה תלויה עם מנגנון סמוי | תקן התקנת אסלה | עלות התקנת אסלה מונובלוק | מחיר התקנת אסלה

 

 

מחפשים מומחה התקנת אסלה תלויה?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button