איתור נזילות בירושלים

איתור נזילות בירושלים

איתור נזילות בירושלים – איך עושים איתור לנזילות ואיך מוצאים אינסטלטור אמין ומוסמך למשימה? אינסטלטור מומלץ בירושלים בעל הסמכה וניסיון עם שירות מספר אחד בתחום.

איתור נזילות בירושלים על ידי אינסטלטוב

איתור נזילות בירושלים
איתור ותיקון נזילות מים בירושלים

איתור נזילות מים בירושלים היא המומחיות שלנו. אנחנו באינסטלטוב מחזיקים במספר מצלמות איכותיות ביותר של חברת FLIR דבר שעוזר לנו ולכם הלקוחות באיתור מהיר וממוקד של הבעיה וחוסך שבירה מיותרת של שתיות. אנחנו מתחייבים כי במידה ולא נמצאה מקור בעיית הנזילה לא תחויבו בתשלום עבור הביקור

איתור נזילות בירושלים – סוגי נזילות ורטיבות

לפני החלפת צנרת מים – ישנם הרבה דרכים בהם אנו שמים לב לנזילות, לפעמים הנזילה נראית לעין כמו במצב של רטיבות על הקיר או על התקרה, או במצב של שינוי הצבע במרצפות, או ממש טפטוף. אך ישנן נזילות ורטיבות שלא נראות לעין אך אנחנו מודעים לקיומם בשל העובדה של חיובי צריכת מים גבוהים מגדר הרגיל, אחת הדרכים לבדוק נזילה שלא נראית לעין היא לסגור את כל הברזים בבית ולראות עם המונה עדיין מסתובב. וישנם כמובן את הנזילות והרטיבות שנובעים מבעיות איטום.

אינסטלטור הגון וישר בירושלים

חשיבות הצורך בטיפול מהיר בנזילות

מעבר לדבר המובן מאליו של תשלום גבוה לחברת המים ובזבוז מים, ישנן עוד מספר בעיות שבגללן יש צורך בפתרון מהיר לנזילה/רטיבות וזאת בשל הפגיעה בתשתיות הדירה/הבניין, בעיות עובש, קילוף קירות, כאשר כל עיקוב בתיקון הבעיה יגרור עוד הוצאות.

איתור נזילות בירושלים בעזרת מצלמה תרמית

איתור נזילת מים בירושלים עם אינסטלטור יצאת צדיק ירושלים
תיקון נזילת מים בירושלים

בעבר האינסטלטורים היו מגששים באפלה, וכשהיו רואים סימני רטיבות היו פותחים שטחים נרחבים בקיר או ברצפה כדי למצוא את נקודת הנזילה. כיום בעלי המקצוע עובדים עם מצלמות תרמיות שעובדות על ידי טכנולוגיה אינפרה אדום, המצלמה עובדת באמצעות רגישות מדדים של הבדלי טמפרטורה ומייצרת תמונה ברורה של מקור הנזילה וכך חוסכת את הניסוי ותעייה של פתיחת אזורים נרחבים וממקדת את מקום הבעיה.

איתור נזילות בירושלים אינסטלטור יצאת צדיק ירושלים

ההבדלים בין בעלי המקצוע העובדים איתור נזילות ירושלים עם מצלמה תרמית

שוק המצלמות התרמיות הינו שוק רחב במיוחד, וכדי לסבר את האוזן העלות של מצלמה תרמית נע בין כמה אלפים בודדים לבין מעל למאה אלף שקל, ההבדלים בין המצלמות הינם ברגישות המצלמה להבדלי טמפרטורה מזעריים. הדבר פחות נחוץ כאשר מקור הנזילה הוא בתשתית של מים חמים שאז ישנם הבדלי טמפרטורה ברורים. אך כאשר מדובר בתשתית של מים קרים לרוב יש צורך ב איתור במצלמה תרמית איכותית יותר, שלא כל בעלי המקצוע מחזיקים בה וכך הם חוזרים לשיטת הניסוי והטעייה. כמו כן ההבדלים בין המצלמות הם היכולת לחדור סוגי תשתיות מסוימות ועובי מסוים.

איתור נזילות ירושלים מהיום להיום

איתור נזילות בירושלים
איתור נזילות ירושלים והסביבה בשעות גמישות

בשונה משרותים רבים אותם ניתן להזמין מראש איתור נזילות ירושלים עם אינסטלטוב אפשר להזמין גם ברגע האחרון. אנו עושים פתיחת סתימות כמו גם איתור ותיקון נזילות מים בירושלים בהתראה קצרה כי אנו מבינים שזהו מצב לא נעים ושלרוב לא ניתן לצפות אותו מראש. במידה ואם זקוקים לעבודת איתור נזילות מים בירושלים פנו אלינו ונבוא בהקדם. אנו מספקים איתור נזילות מים בירושלים כמו גם בסביבתה ופנויים להזמנות דחופות ומצבי חירום.

איתור נזילות מים בירושלים | איתור נזילות ירושלים | איתור ותיקון נזילות מים בירושלים

 

מחפשים מומחה איתור נזילות בירושלים?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button