פתיחת צנרת ביוב

פתיחת סתימות בצנרת

פתיחת צנרת ביוב כולל פתיחת סתימות בצנרת ובמקרה הצורך תיקון פיצוצים בצנרת מים. על מנת לאתר מיקום סתימה בצנרת יש לבצע בדיקה יסודית ולפתור את הבעיה בהקדם תוך שימוש בציוד המיועד לכך. זאת על מנת למנוע נזק נוסף ולחזור לתפעול שותף ותקין

פתיחת צנרת ביוב תוך פתיחת סתימות בצנרת

פתיחת צנרת ביוב
פתיחת צנרת ביוב

ישנן סיבות מרובות היכולות לגרום למצב של סתימות ותקיעות בצנרת או בביוב. לא תמיד מדובר על צנרת ישנה, לעתים יש צורך לבצע פתיחת צנרת ביוב עקב מחסום שנוצר מתקיעות של חפצים וחומרים קשים או שומניים שהגיעו לגובה הביוב. מצב שכזה יכול להיגרם משימוש סביר וקבוע ולאו דווקא בגלל מקרה יוצא דופן. אלא תפעול שוטף שבסופו ישנה הצטברות שכזו. לעתים נוצרת בעיה משימוש לא נכון וככול שהבעיה גדולה כך היא מתעמקת ומגיעה למיקומים שלרוב קשה יותר להגיע אליהם ועל מנת לטפל יש לעשות פתיחה עמוקה של הצנרת.

סתימה בצנרת – איך מטפלים?

בניגוד לדברים שניתן לנסות לעשות לבד, בכל הקשור אל סתימה בצנרת או פתיחת צנרת ביוב מאוד לא מומלץ לנסות לפתוח בעצמך. עוד לפני הפתיחה יש להשתמש במכשור ייעודי למציאת מיקום התקלה דבר החוסך בלגן גדול ומאפשר מיקוד ודיוק במיקום ובסיבה ומקצר בזמן העבודה על מנת לפתור את הסתימה. יש לבחור איש מקצוע, אינסטלטור מוסמך ובעל ניסיון בכל הקשור אל פתיחת סתימת צנרת ביוב וזאת על מנת להבטיח תקינות לאורך זמן תוך טיפול יעיל ומהיר.

באינסטלטוב שומרים על סביבת עבודה נקייה ונעימה. ישי פוקס עובד עם המכשור העדכני והאיכותי בשוק על מנת למזער את הבלגן ולמקסם את התוצאות ככה שתחזרו מהר לעניינכם. כמו כן דוגל באמינות שקיפות ויושר לאורך כל הדרך.

תיקון פיצוצים בצנרת מים

תיקון פיצוצים בצנרת מים
סתימה בצנרת

לא פחות חשוב מסתימה וביצוע בדיקת מערכות ביוב יהיה לאתר ולבצע תיקון פיצוצים בצנרת מים הן מבחינת בזבוז מים שלא במודע והן עקב זרימה חלשה ואף הפסקה של זרימת המים. חובה לבצע תיקון פיצוצים בצנרת מים בהקדם ולבצע בדיקת מערכות ביוב וצנרת כל כמה זמן על מנת לעלות על בעיות נסתרות. כאשר ישנה סתימה שלא ניתן לפתוח בעזרת קפיצים למינהם או חומרים כימים המיועדים לכך תוכלו לפנות אל ישי פוקס בכל שלב ולהיענות בהקדם על מנת לא לסבך מצב מסובך.

כאשר גרים בבניין יש לבדוק אם התקלה קשורה לצנרת המשותפת או שמא הבעיה בצינורות הפרטיים, לא פעם הבעיה מגיע אף מהביוב הראשי שברחוב ולכן חשוב לעשות בדיקה מקיפה ולהעלות על התקלות כולן. איש מקצוע בעל המומחיות הנדרשת באינסטלציה ידע לבצע את הבדיקות כראוי ולטפל בבעיה ובמקור שלה. חשוב להבין שיש מקרים חריגים בהם יהיה צורך להזמין ביובית על מנת לפתור בעיית ביוב ראשי מפני שיש צורך בלחץ מים גבוהה כמו גם במשאבות חזקות לשאיבה.

לסיכום

לסיכומו של עניין, יש שחושבים שחשוב לטפל בצנרת רק כאשר היא ישנה אך לא פחות חשוב לבדוק תשתית בית שרק נבנתה. אם אתם מגיעים לדירה חדשה או קונים נכס ואף מקבלים דירה חדשה מהקבלן, אל תשכחו לבצע בדיקת תשתיות. במידה ואתם כבר חשים בבעיה כנראה שהסתימה כבר עולה על גדותיה וזהו הזמן לפנות במיידי לעזרה ולטפל במה שנדרש. ניתן לקבל הערכות מחיר לכל פעולות האינסטלציה השונות בקישור מחירון אינסטלציה ובמידה ויש שירות לו אתם זקוקים ואינו נמצא, ישי פוקס אינסטלטור מומחה בירושלים זמין למענכם לכל שאלה וניתן לפנות אליו בכל שלב לאורך הדרך.

פתיחת צנרת ביוב | פתיחת סתימות בצנרת | סתימה בצנרת | תיקון פיצוצים בצנרת מים

פתיחת סתימות בצנרת
פתיחת צנרת ביוב

מחפשים מומחה פתיחת צנרת ביוב?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button