מתקין דודי חשמל

התקנת דודי חשמל

מתקין דודי חשמל בירושלים כולל בדיקה לפני התקנת דודי חשמל בדירה או בבית. מידע על התקנת דוד חשמל מחיר ומידע על מה כוללת התקנת דוד חשמל ואיך מתמודדים עם התקנת דוד חשמל בשכיבה

מתקין דודי חשמל – התקנת דודי חשמל בירושלים

מתקין דודי חשמל
התקנת דודי חשמל

מתקין דודי חשמל לרוב יידרש במעבר לדירה חדשה או על מנת להחליף דוד ישן, קרוב לוודאי ששומש מעל עשר שנים או כאשר רוצים להציב דוד חדש בדירה למכירה או בקבלתה מקבלן. כך או כך יש לבחור מתקין דודי חשמל בעל המיומנות והניסיון הנדרש על מנת לבצע התקנת דוד חשמל מבוססת היטב שתישמר לאורך שנים. התקנת דוד חשמל מחיר ועלויות ניתן לראות בקישור – מחירון אינסטלציה כשלרוב מחירי ההתקנה ינועו בכמה מאות שקלים בהתאם למורכבות ההתקנה, הבדיקות הנלוות הכוללות וטיב, מקצועיות והוותק של מתקין דודי חשמל אותו בחרת.

לרוב יוזמן מתקין דוד חשמל לבצע התקנת דודי חשמל בדירות שבהן אין אפשרות להתקין דודי שמש. מתקין דודים בעל ניסיון מכיר את הבעיה בה אין תקנים המאפשרים הוספה של דודי שמש על הגג אף כי לעתים לרוב בבניינים רבי קומות הקבלן מחויב על פי חוק להתקין דודי שמש לתשע דירות אחרונות בלבד. במצבים כאלו דוד החשמול נותן מענה ופתרון. יש להכיר ביתרונות של דודי החשמל ולא רק בחסרונות, לדוגמה ישי פוקס מתקין דודים בירושלים מסביר כי דוד חשמל מחמם את המים בזריזות וניתן לקבל במהירות מים חמים למקלחת על פי דרישה. לעומתו דוד שמש המשתמש באנרגיה סולרית על מנת לחמם את המים איטי בהרבה.

מתקין לדוד חשמל חוסך עלויות

התקנת דוד חשמל מחיר
התקנת דוד חשמל בשכיבה

מתקין דודים – התקנת דודי חשמל עם מתקין מקצועי תוכל לחסוך עלויות בהמשך וזאת מפני הבנה והכרה של כיצד הדברים פועלים וניסיון לדוגמה, מפני שדודי החשמל מופעלים על ידי מערכות חימום חשמליות ניתן לחסוך בעלויות של צריכת החשמל הנדרש להגיע אל חימום המים הרצוי על ידי התקנת הדוד הכי קרוב שניתן אל התשתית של הצנרת בבית, כך המים יגיעו בקלות ובמהירות יותר אל הברז. 

התקנת דוד חשמל בשכיבה

כאשר מדובר על רכישה של דוד חשמל יש לבחור בין מספר סוגים. כמובן שיש לבדוק את הגודל והנפח וזאת על פי תקציב בשילוב המטרה וצרכי המשתמשים במיכל הרלוונטי. יש לבחור גם את דרך ההצבה וכיצד יהיו מותקנים ומונחים. בזמן שדודים העובדים על חשמל יעילים יותר כאשר ניצבים בעמידה הם הרבה פחות אסתטיים בדרך הצבה זו. התקנת דודי חשמל בשכיבה נחשבים לאסתטיים בהרבה כמו גם התקנת דוד חשמל בשכיבה  יהיה נסתר מהעין ומאפשר פתרון אסתטי ונקי למראה. יש אפשרות לבחור באופציה של דודי חשמל בתלייה  אשר גם הם בולטים למראה אך מאפשרים שמירת מים לאורך זמן ויעילים בשמירה על מים חמים. בסיכומו של דבר לרוב ההתלבטות תהיה בין יעילות לאסתטיקה והשילוב ביניהם.

התקנה של דודי חשמל בירושלים בכל שעות היום

התקנת דודי חשמל
מתקין דודי חשמל

מתקין דודי חשמל ישי פוקס מאפשר זמני התקנה גמישים בהם ניתן לקבל שירות בכל שעות היום. במידה ומדובר על עונת החורף ויש תקלה בהגעת המים החמים ניתן לפנות לישי וידאג להיות זמין למענך במצבי חירום. לכל שירותי אינסטלציה והתקנות דודי חשמל בפרט ניתן לפנות אל ישי ולקבל מידע הכוונה ועזרה במידת הצורך.

לשאלה האם כדאי להתקין דוד חשמל התשובה היא תלוי במצבך ובאפשרויות העומדות מולך בהתאם לנכס בו תרצה להתקין את הדוד.  מה המיקומים בדירה מהו נפח הדוד לו זקוקים, על איזה גוף חימום מדובר ומה משך ההפעלה ומצב התחזוקה של הדוד הקיים במידה ויש או החדש אותו עתידים להתקין. אלמנטים אלו הם רק חלק מדברים  שישפיעו על כמויות המים ועל משך האספקה של מים החמים לדוגמה. במידה ובחרתם בדוד חשמל יהיו חסכוניים ושימרו עליו. אין להפעיל אותו לאורך שעות מרובות ולזמן ממושך בפרט כאשר אתם זקוקים לשני מקלחות בממוצע, ניתן להשיג תוצאה זו בכמה דקות בהן הדוד דולק ובקיץ בעיקר. יהיו חסכוניים הישמרו מחימום יתר היכול להביא אל בזבוז כספים ואף תקלות ופיצוצים שניתן למנוע. סה"כ דוד חשמל היינו מוצר בעל יתרונות רבים יעיל וזריז במתן מים חמים ובהתקנה ושימוש נכון יכול להיות חסכוני.

 

מתקין דודי חשמל | התקנת דודי חשמל | התקנת דוד חשמל מחיר | התקנת דוד חשמל | התקנת דוד חשמל בשכיבה

 

מחפשים מומחה מתקין דודי חשמל?

אינסטלטור בירושלים - ישי פוקס

אינסטלטור מומלץ מוסמך משרד העבודה מתמחה במתן מגוון פיתרונות מקצועיים אמינים ומתקדמים בתחום האינסטלציה.

 "אינסטלטוב" אינסטלטור מומלץ בירושלים, יותר אמין מ"יצאת צדיק"! ויותר פשוט מאתר מידרג!

5/5
Open chat
1
אני כאן לשירותך
שלום וברכה!
אני ישי פוקס לשירותך..
: )
Call Now Button